Namen van personen op Gigabyte bord

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben een Gigabyte 8IEX in een pc aan het bouwen. kom ik zomaar wat geks tegen:

op mijn bord staat:
hw: michael
fw: roger
testing: michael.

niet eens in hele kleine lettertjes ofzo.

het lijkt mij dat dit is om na te gaan wie een eventuele fout heeft gemaakt ofzo. het klinkt professioneel.

nog nooit gezien zoiets.

Verwijderd

Tja.... grappig. Nog nooit tegen gekomen.

• dion_b
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sommige mobo's hebben als gimmick de handtekeningen van de design crew in de silkscreen opgenomen (AOpen Black Pearl modellen anno 2000 staan me bij)- precies wat dit is, is moeilijk te zeggen. Kun je evt dat bord inscannen :?

Oslik blyat! Oslik!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
PIX! ;)

Modbreak
Bij deze ontvang je een Officiële Waarschuwing voor het plaatsen van een HK reply in een techforum. Hou je mailbox in de gaten.

[ Voor 96% gewijzigd door BalusC op 24-01-2003 18:53 ]

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:47

mokumouse

LOLstoel User

doet me denken aan de oude apple macintosh die ik vroeger had, daar stonden bij mij de handtekeningen aan de binnekant van de behuizing gegrafeerd. (zo'n alles in 1 apple, je weet wel ;))

Blaat...

Verwijderd

BTW waar staan die namen... ik bedoel staat ie rond je socket, bij je PCI slots, bij je IDE aansluitingen?

/me is benieuwd of er nog wat op zijn Gigabyte te vinden is

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16

Smarron

The bend

Keb ook een Gigabyte. Ik duik meteen even onder mijn bureau!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• smvs
  • Niet online
goh ik heb het bordje net bijna opgeblazen zeg. diskettepower er verkeerd in. nec floppydrive, dus de power zit helemaal aan de andere kant. weinig zicht. wilde de pc niet aan. ik denk dat de antec voeding de boel gespaard heeft doordat de beveiliging in werking ging. soms maakt een prof ook domme fouten zullen we maar zeggen. (niet in de zin van oh wat weet ik er veel van maar in de zin van ik doe dit elke dag)

ik ga trouwens nog ff verder kijken hoe het met die namen zit. maxtor heeft ook al van die leuke coderingen trouwens. zoals blue fishin' enzo (dm 60+ codering meen ik)

ik heb helaas mijn digicam niet mee en morgen is het bordje al pleite..

hier staat het op, heek klein:
Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/images/articles/1032042445e3DdeOQssi_2_5_l.jpg

naast de atx power

[ Voor 57% gewijzigd door smvs op 24-01-2003 19:37 ]

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:19
Wel een mooi kleurtje trouwens. :)

• smvs
  • Niet online
eX0duS schreef op 24 January 2003 @ 19:37:
Wel een mooi kleurtje trouwens. :)
die op de foto is niet de mijne hoor... das een andere uit de p4 titan series. maar de hele serie is gewoon geweldig. voor mij nooit meer iets anders dan gigabyte. en ik heb met echt heel veel merken ervaring.

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

He, bij mij ook: jacky, jeff en cloud...... humor

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ik denk dat het een soort codenamen zijn en die vernoemen ze naar medewerkers van GigaByte die bij de ontwikkeling betrokken waren...

HW> Hardwareversion = Michael
FW> Firmware > Roger
Testing > Michael

Gok ik...

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb ook een gigabyte, alleen daar kan ik zo snel niks op vinden. Is wel een oude, een GA-6BXE.
Pagina: 1