[XP] Compaq armada 1750 blijft opstarten met hulpprogramma

Pagina: 1
Acties:

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
ik heb hier en laptopje staan speciaal voor presentaties .
nu heb ik daar windows XP op staan en het office 2000 pakket ( voor powerpoint e.d.)

deze laptop wordt puur en alleen gebruikt om aan te sluiten op extra beeldscherm of beamer .
nu wilden ze vanmorgen weer een presentatie houden en dus gisteravond alles getest , ook de presentatie op laten lopen , alles was goed , alleen kon ik niet zo snel uit de powerpoint komen dus dan maar even een harde reboot .
( ik was om 6 uur smorgens begonnen en wilde om half 11 wel een x naar huis )

kom ik vandaag hier , wil die laptop dus met geen mogelijkheid zn OS opstarten .

ben de hele dag al tussen de bedrijven door bezig , win 95 opstartdiskette pakt ie niet m win98 opstartdisk ook niet , XPcd erin ook niet .

hij start op met Compaq hulpprogramma's daar kun je allerlei tests doen ( die doet ie ook allemaal goed .
hulpprogramma's afsluiten hij boot , en krijg vrolijk weer de hulpprogramma's .

het lijkt wel of de F10 knop vastzit , maar het het toetsenbord er ook al uit gehad en mag niet helpen .

iemand met verstand van Compaq laptops die mij kan vertellen wat ik over het hoofd zie .

( restore cd zit er niet bij ( althans niet voor XP ) de originele cd pakt ie ook niet )

p.s. de bios kom ik ook al niet in .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Kijk eens op site van Compaq. Ik weet zeker dat daar ergens een fix te vinden is.
Heb het zelf ook al eens gehad en kon het verhelpen via die site. Maar ik heb geen idee meer wat het was.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 20:03:
Kijk eens op site van Compaq. Ik weet zeker dat daar ergens een fix te vinden is.
Heb het zelf ook al eens gehad en kon het verhelpen via die site. Maar ik heb geen idee meer wat het was.
ik heb al een Compaq rompaq gedowned maar hij pakt geen flops of cd's .

ik kom ook de bios niet in , heel raar , anders had ik er een format over heen gegooid .
ook de compaq restore cd erin helpt niet .

heb em ook al weer de batterij eruit gehad , de mobo batterij er even uit gehad , maar nix blijkt te helpen .

zal de compaq site nog eens nakijken of ik toch niet iets over het hoofd zie .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Wat bij mij helpt om het BIOS in te komen is om het geheugen eruit te halen en er weer in te stoppen. Heel raar maar dan krijg ik bij het opstarten de keuze voor het BIOS.
(Ik weet niet hoe het zit met die compaq series btw maar ik heb een P3/700)