Toon posts:

Zucht! Microsoftdraadjes vreten punten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
die laatste, is naar mijn mening geen troll, $ tekens zijn naar mijn mening zwaar overbodig, maar hij maakt een goed verhaaltje, eht is nie een one liner |\/|$ $4><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar gezien het gehele marketing verhaal van M$ erom heen zullen de niet goed snik zijnde mensen gauw overstag gaan en het aan zetten
Afgezien van de zoveelste M$ in die post is dat een troll.
Wat is het idee van M$? China veroveren op het gebied van verkoop van M$ Software. Waar china OF illegale copies gebruikt of Linux, zal dit gigantische land, M$ paketten moeten aanschaffen.
Niemand is verplicht MS te kopen, wat meneer hiet dus van de daken schreeuwt is volkomen overbodig en trollerig.
Hardware leveranciers die de chip niet leveren of niet KUNNEN leveren omdat M$/Intel/Amd dit tegen houden (Sun zou een kandidaat kunnen zijn) zullen ten gronde gaan.
En Lee Harvey Oswald schoot Kennedy in opdracht van de FBI dood. Belachelijke complottheorie, ook weer troll.

Met dat er een verhaaltje staat dat doorspekt is met M$ zegt nog niet dat het geen troll is, het geeft eerder aanleiding te vermoeden dat het wel een troll is, en als je jezelf dan even door de paranoide hersenspinsels van meneer heenwerkt blijkt het inderdaad om een troll te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 17:39:
En Lee Harvey Oswald schoot Kennedy in opdracht van de FBI dood. Belachelijke complottheorie, ook weer troll.
neej, Lee Harvey Oswald schoot Kennedy in opdracht van de CIA dood :D ... maar ik vind niet dat deze gast een troll schrijft hoor... het valt best wel mee, en bovendien, je HOEFT het tog niet te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:11

botoo

💀 too old to die young

Als je door de $$'jes heenkijkt is het een ongezouten mening die gestuurd word door een zwaar gevoel van onrecht/onmacht.
Natuurlijk is het benoemen van de grote groep gewone (onnozele) users als niet goed snik zijnde trollerig, maar de contekst is imo niet trollerig bedoeld.

Jouw argument aad, dat niemand verplicht is om MS te kopen, word in het doemscenario van KayJay onderbouwd weerlegt.

Al bij al vind ik dat dit uiten van beargumenteerd ongenoegen geen reden is om deze reactie naar de haringkelder te verwijzen. Door de ongenuanceerde manier is het imo toch niet meer dan 1 waard.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀