Toon posts:

[Win98]Kan ik win-setup veranderen vanuit .CAB*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag de Quickview-optie voor win98 installeren, maar ik kan mijn cd nergens vinden. Kan iemand me vertellen of ik dit ook uit de .cab bestanden op mijn harde schijf kan installeren, en zo ja; hoe?

Alvast bedankt!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Als je windows hebt geinstalleerd vanaf de hardeschijf, dan is het geen probleem om het via het software icoontje te doen..

[ Voor 2% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-01-2003 21:25 . Reden: Rot typo`s :( ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-09 16:26

Stoffel

Engineering the impossible

heb je nou de .cab bestanden van de cd wel op je harde schijf staan, maar je hebt daar niet van geinstalleerd :?

anders zou die nl geen cd vragen...

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Als je de setup bestamnden van de cd wel op je schijf hebt staa maar daar niet van hebt geinstalleerd geef dan aan als hij om de cd vraag dat hij in b.v.: "c:\windows\cabs\" o.i.d. moet zoeken...

Verwijderd

Kunt gewoon tijdens de install (als er gevraagd word voor de lokatie) laten zoeken over de harde schijf. De stup vind vanzelf de goede CAB :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titel voorzien van OS, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, volgende keer even op letten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Win98 is vanaf de cd geinstalleerd, maar ik ben verhuisd en de schijf is nu onvindbaar... zucht. Als ik de optie via software/windows-setup probeer te installeren vraagt win98 om de cd, die ik dus niet meer heb (dom, ik weet het). En als ik voor 'bladeren' kies, kan ik de map met cab-files wel aangeven, maar win zoekt vervolgens naar een .inf bestand en kijkt daarvoor niet uit zichzelf in de cab-files. Nu kan ik wel handmatig al die cabs bij langs gana, maar hoe weet ik nu in godsnaam welk .inf bestand ik nodig heb?

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Die cabfiles kan je uitpakken met een in/uitpak programma, probeer dat eens (UltimateZip e.d.)

Pagina: 1