Debitel / O2 abbonement

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 15:16

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Ik heb al sinds 4 december een abbonement bij O2, er is tot nu toe echter nog geen enkele cent betaald door mij, of van mijn rekening afgehaald door Debitel/O2...

Is dit normaal? Ik was van mening dat ik gewoon per maand ging betalen?

Ik heb ook geen zin in een onverwacht gigantisch hoge rekening :{

Verwijderd

R4NCOR schreef op 24 januari 2003 @ 16:21:
Ik heb al sinds 4 december een abbonement bij O2, er is tot nu toe echter nog geen enkele cent betaald door mij, of van mijn rekening afgehaald door Debitel/O2...

het wordt dus ook geen ONverwachte hoge rekening, maar wel een verwachte. je neemt een dienst af, betalen dus

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:47:
[...]
het wordt dus ook geen ONverwachte hoge rekening, maar wel een verwachte. je neemt een dienst af, betalen dus
Je begrijpt me denk ik verkeerd, natuurlijk betaal ik! Maar ik heb bij het afsluiten een rekeningnummer opgegeven en hun gemachtigd mij elke week geld af te schrijven.

Ik bedoel met onverwacht dus, dat ze niet ineens over 3 maand komen aanzetten met een rekening van 100 euro ofzo.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
tja ik weet van iemand die Debitel had dat hij keurig een rekening kreeg en dat een paar dagen daarna het geld geincasseerd werd.
Anders bel Debitel even op, dadelijk staat er iets verkeerd in de admininstratie bij hun en word je aangemerkt als wanbetaler ofzo.
Hoe je het ook gaat wenden of keren, je zult een keer toch al die maanden moeten betalen

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
larsemenneke schreef op 24 januari 2003 @ 18:30:
tja ik weet van iemand die Debitel had dat hij keurig een rekening kreeg en dat een paar dagen daarna het geld geincasseerd werd.
Anders bel Debitel even op, dadelijk staat er iets verkeerd in de admininstratie bij hun en word je aangemerkt als wanbetaler ofzo.
Hoe je ook het ook gaat wenden of keren, je zult een keer toch al die maanden moeten betalen
You've got a point there.

Maar ik dacht, toch eventjes informeren @ GoT, misschien is dit wel de gebruikelijke gang van zaken de eerste maand(en) of rond de jaarwisseling.. :)

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
R4NCOR schreef op 24 January 2003 @ 16:21:

Ik heb hetzelfde gehad toen ik overging van Dutchtone naar Debitel Vodafone...

iets van 2 of 3 maanden niets gehad, geen rekening niets.
Toen ik belde kenden ze mijn nummer helemaal niet....

Toen een aantal weken later kreeg ik ineens een rekening...
280 Euro!!!!! |:(

Dus als je dit wilt voorkomen.... dan zou ik er achter aan bellen en het verhelpen!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:10
Mijn vriendin heeft dus ook zo'n 2 maanden geleden een Debitel O2 abbonement afgesloten.

Ook zij heeft nog geen rekening ontvangen.
Hebben we gebeld met Debitel en het probleem ligt bij O2 zeggen ze.
Dus het klopt dat je nog geen rekening krijgt.
Maar als het ineens erg duur word kan er wel een betalings regeling worden genomen zeiden ze bij Debitel.

PVOutput 11x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bel ik gisteren naar Debitel op om me abo te veranderen, zegt die griet aan de lijn: dat kan pas na 3 maanden.
Maar mevrouw, ik wil juist me abo uitbreiden door een sms bundel bij te nemen.
nee abo kun je pas veranderen na 3 maanden.
AARGHH, ik heb al debitel max alleen wil er een sms bundel bij, dus dan komt er meer geld in het laadje bij u.
nee meneer dat gaat niet, pas na 3 maanden kunnen we wat veranderen.
*tuutuuutuut*

:( GVD [flinke censuur], idioterie zeg.

39

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Vond het al zo verrek te vreemd :)
Pagina: 1