[xp] geen actieve desktop

Pagina: 1
Acties:

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 22:59
;( Ik kan geen active desktop meer instellen.

Ik kan wel een website selecteren die ik wil maar als ik dan op toepassen klik gebeurt er niets ;(
Ik heb ook al tweakui geprobeerd, staat daar ingeschakeld. Ik heb verschillende pagina's geprobeerd.

Het is volgens mij gekomen nadat ik het prullenbak icoon van mijn desktop had verwijderd, ik deed dat op de manier die in de faq staat beschreven.

Weet iemand hoe ik het were werkend krijg :?

ps. mijn explorer is niet helemaal goed want ik moet altijd twee keer aanmelden, eerste keer loopt explorer altijd vast, maar eerst werkte het gewoon :)

Last.fm
Films!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Klinkt alsof je windows corrupt is geraakt, en vooral dat je explorer vast loopt (Her installatie lijkt me een goed idee)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Sv3n
Illegal_Alien schreef op 24 januari 2003 @ 16:20:
Klinkt alsof je windows corrupt is geraakt, en vooral dat je explorer vast loopt (Her installatie lijkt me een goed idee)
dat word dan al de 3e keer deze maand :'( wil het liever gewoon fixen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sv3n op 24-01-2003 16:21 ]

Last.fm
Films!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Gebeurd het niet steeds omdat je iets hebt geinstalleerd? en trouwens: De prullenbak kan je niet verwijderen van je bureablad (ja via rechtermuisknop op bureablad -> eigenschappen -> Tabblad bureablad -> Bureablad Items ) wel heel weird :? Vooral omdat je het al 3x hebt gehad (Toch verkeerde sftware?)

Is het een legale CD? of een kopie? dan kan het zijn dat de install niet goed is gegaan, probeer eens een andere CD :)

[ Voor 19% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-01-2003 16:29 ]

• Sv3n
Illegal_Alien schreef op 24 januari 2003 @ 16:28:
Gebeurd het niet steeds omdat je iets hebt geinstalleerd? en trouwens: De prullenbak kan je niet verwijderen van je bureablad (ja via rechtermuisknop op bureablad -> eigenschappen -> Tabblad bureablad -> Bureablad Items ) wel heel weird :? Vooral omdat je het al 3x hebt gehad (Toch verkeerde sftware?)

Is het een legale CD? of een kopie? dan kan het zijn dat de install niet goed is gegaan, probeer eens een andere CD :)
2 andere keer was een ander probleem en als je in de faq kijkt zie je dat je de prullenbak wel kunt verwijderen ;)

Ik heb het probleem gevonden:
Als ik al mijn iconen verwijder dan verdwijnt mijn actieve desktop. Ik heb nu wel het probleem gevonden maar niet de oplossing.

Last.fm
Films!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Icoontje s niet verwijderen mischien :? En anders gewoon de "XP way"van icoontjes verwijdere :?

dus niet met:
Hoe krijg ik de prullenbak van mijn desktop?

Ga naar: Start > Run en type `regedit` en druk `ok`.

Delete: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\
{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} en reboot je pc.

Als je nu iets delete, staat dit in c:\recycle.
maar via
rechtermuisknop op bureablad -> eigenschappen -> Tabblad bureablad -> Bureablad Items
;)

Is het probleem dan wel weg :?

[ Voor 78% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-01-2003 16:36 ]

• Sv3n
dat maakt geen verschil, het probleem is nu: als er geen icoontjes op de desktop staan -----> geen actieve desktop

Last.fm
Films!

• Sv3n
ok ik heb een oplossing gevonden:
klik rechts op je desktop -----> pictorgrammen schikken ------> bureaublad pictogrammen weergeven ;)

Last.fm
Films!

Pagina: 1