Ik heb een texture op een object geplaatst en in de viewport op de goede plaats gezet. Maar als ik hem nu render komt de map op de verkeerde plaats te staan. Hoe kan ik dit goed krijgen
Kan je misschien een screenshot maken van de viewport en de render? Want ik weet niet precies wat je bedoelt.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Rechtermuis knop op de viewport label en daar staat texture correction geloof ik. Of Ctrl+t Probeer dat eens.
http://hawvie.deviantart.com/
* Dark Blue moet opeens héél sterk denken aan een bepaalde poster in de bushokjes...
good luck
good luck
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
/me Wh33L moet opeens ook aan diezelfde poster denken
kwil zelf ook wel mee doen maar ben nog te n00b met max.
probleem opgelost slotje denk ???
kwil zelf ook wel mee doen maar ben nog te n00b met max.
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 19:35:
/me Wh33L moet opeens ook aan diezelfde poster denken
kwil zelf ook wel mee doen maar ben nog te n00b met max.![]()
offtopic:
Je hoeft niet per sé iets 3d te maken... alles mag, 2d tot beeldhouwwerk geloof ik!
Je hoeft niet per sé iets 3d te maken... alles mag, 2d tot beeldhouwwerk geloof ik!
Op dit topic hoeft niet direct een slotje hoor, maar nu het wel obvious is dat we hier over de RB Creativity Contest praten, kunnen we misschien wel een nieuw topic openen...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
tjsa dat zou wel eens een goed id kunnen zijn
op 3d gebied ga ik iig nog niet mee doen. kben nog maar net 2 dagen bezig met max. dus best nog wel n00b op dat gebied.
misschien doe ik wel 2d mee. maar dat hangt af of ik er wel tijd voor heb
iig wel een goed id
op 3d gebied ga ik iig nog niet mee doen. kben nog maar net 2 dagen bezig met max. dus best nog wel n00b op dat gebied.
misschien doe ik wel 2d mee. maar dat hangt af of ik er wel tijd voor heb
iig wel een goed id
Pagina: 1