traktor scratch!
Anoniem: 4861
normaal smeer je die rommel er met je vingers op, dus lijkt me niet..
* GraasGast denkt niet dat het gevaarlijk is, als het al zo is...
traktor scratch!
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dat bindmiddel moet zowel bij kamertemperatuur als bij 'bedrijfstemperatuur' dezelfde smeerbaarheid hebben, het mag niet wegvloeien of hard worden.
Deze eisen zorgen wel dat het behoorlijk chemische troep is/was. De huidige warmtegeleidende pasta's zijn relatief veilig, lang leve regelgeving ;-)
En tenslotte, je mag je pas zorgen gaan maken als je dag in dag uit met het spul in aanraking komt, dus de kans dat een beetje tweaker kanker oploopt als gevolg van oude warmtegeleidende pasta is nihil
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
het is net als met zo veel dingen, niet opeten. Als je het op je vingers krijgt ff er af wassen!
met papier mache kun je alles maken!!
traktor scratch!
LOL
nou, als het werkt .........
maaruh, wel ff je mond gespoeld ofzo toch?
met papier mache kun je alles maken!!
Doe het volgende experiment maar:
Neem 10000 ratten en geef die helemaal niets te drinken en neem 10000 ratten en laat die drinken naar behoefte. Ik garandeer je dat er in de eerste groep nie een dood gaat aan kanker. En in de 2e groep zullen er vast wel een paar aan kanker dood gaan. QED
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Maar als je je boterham ietsje te lang in de broodrooster laat zitten, dan wordt ie ook kankerverwekkend. (dat zwarte spul wat erop komt zeg maar).
de moraal van dit kleine verhaaltje is dat er heel erg veel dingen in het normale leven kankerverwekkend en of giftig zijn. Die pasta moet je niet gaan opeten, en als je dat niet doet is er ook niets aan de hand.
mjam.. dus als het net zo kankerverwekkend is als m'n verbrandden tosti, dan smeer ik er nog maar 1! ...
traktor scratch!
Aan de andere kant, tenzij je het er met je vingers opsmeert en vervolgens zonder handenwassen gaat eten, nagelbijten of duimzuigen, moet je zowat de alle koellichamen in Nederland monteren om het effect van het meeroken op een gemiddeld feestje te halen.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Anoniem: 5493
:-)
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
Have a wheelie good weekend!
Anoniem: 5986
Anoniem: 787
Daarna lekker oppaffen: cool!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Anoniem: 13725
Dat bindmiddel moet zowel bij kamertemperatuur als bij 'bedrijfstemperatuur' dezelfde smeerbaarheid hebben, het mag niet wegvloeien of hard worden. [/quote]Heb ik eens gehad, was een rubber pootje van mijn Voodoo Banshee cooler gebroken. Plastic schroef gehaald, ding weer vast en antuurlijk pasta ertussen. Later de andere ook, ineens allemaal vastlopers. Ik kijken: ja, kapot. Andere schroef halen. Ik nog eens kijken naar die pasta: een laagje witte vaste prut en wat waterigs. Spul was door de hitte van die Voodoo ontleed.
Wat nog niet tegenwoordig ? waarom zijn wij zo vergeetachtig .. verwend? maybe..hormonen in vlees ? You've got that right.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Anoniem: 7960
Tegenwoordig wordt er echter zinkoxide gebruikt of 1 of andere zilververbinding. Dit is geen substituut voor smeerkaas, maar kanker krijg je er zeker niet van.
traktor scratch!
Anoniem: 14318
de discussie over het kankerverwekkend zijn van zwart geroosterd brood en verbrand vlees zijn al jaren bezig.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Er zijn onder andere koelpasta's gebaseerd op lood-verbindingen (giftig) en op titanium-oxide (minder giftig, maar wel kankerverwekkend).[/quote]titaniumoxide kankerverwekkend? geen idee, maar wat ik wel weet is dat het onder andere als kleurstof wordt toegepast in kauwgom (bron: verpakking sportlife)
het zal in ieder geval VEEL minder kankerverwekkend zijn dan roken, dus als je je zorgen maakt over kanker dan kan je daar beter mee stoppen denk ik.
En je smeert dat er toch niet met je handen op zeg???? Dat doe je met een mesje oid.
bij computerland aan de overkant dp5-6h51 (Fl 44,00)gehaald, temp 58 graden, hierna bij sunicom leende spire ma324-15b3 gekocht(Fl. 17,50), 900@1072 en 54 graden! inderdaad, weinig verstand van koelers ze beweren dat de 5h51 amd gecertificeerd is en ze 100den t-birds 1000 verkopen zonder koelproblemen rara kanarievogeltje.
op het moment van't smeren was ik wel een whopper aan het binnenwerken..
nouja, die was al op eigenlijk...
traktor scratch!