Toon posts:

GrazeStats 1.1.0

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou, daar issie dan, eindelijk een update zonder bugfixes, maar nu met echte wijzigingen... ;) Een listing van de nieuwe features:

* Added Timer for automatic re-analyze.
* Added Options form.
* Added "Last Fetch" column/stat.
* Improved "Last Active" accuracy
* Added "View Log File" to Cow context menu
* Added "View Graph" to Cow context menu which can be used to execute e.g. logvis.exe on a specific logfile.
* Added TimeZone Correction option.

Je kan hem hier naar beneden halen (85 kB, upgrade).
Voor iedereen die bij god nie weet waar dit geneuzel over gaat, GrazeStats is een logfile analyzer voor distributed.net clients. Lees hier een leuk verhaaltje over het wat en waarom.

Verwijderd

Ik heb hem al gedownd vooral de tijds aanpassing is voor mij interesant. :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:43
Leuk programma. Kan je geen optie inbouwen zodat je een default herde kan aangeven om op te starten? Dan kan je meteen je koetjes te zien krijgen :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Geweldig striper!

Zie dat je een last fetch hebt ingebouwd! :)

Maareh.. bij de options moet je een pad opgeven voor een graphviewer? logvis.exe Standaard staattie in de map van het proggie, maar hij zitter helemaal niet bij.

Suggesties:
* In de options dialog zet je: cancelButton.Cancel = True (druk ESC en hij sluit :))
* Wanneer je een herd opent, dat je kunt opgeven offie automatisch de stats gaat berekenen of niet.

Heb ook nog een bugje gevonden, maar kon hem niet meer reproduceren. :'(
Dat was wanneer je het rechter scrollbalkje naar beneden trok (slepen dus), dan ging die 'verder' dan-ie zou moeten. Erg vaag. Hij stond geloof ik op 'per cow'-view.

Verwijderd

Topicstarter
Tuinhark: Dat logvis proggie hebbik er inderdaad nie bijgestopt, omdat ik dacht dat iedereen dat wel zou hebben en bovendien weet ik nie of je dat er zomaar bij mag verspreiden ivm copyrights weet-ik-het... ;)
Die auto-load en auto-analyze opties zijn inderdaad leuke ideetjes. Die ESC-cancel aktie is een schoonheidsfoutje. Leuk voor de volgende versie.
Er was ook eens iemand die vroeg om een grafiekje ofzo, maar dat gaat me een hoop tijd kosten denk ik (vb is nie zo soepel met graphics), maar bij voldoende belangstelling wil ik weleens een poging doen.
Mij eigen wens is eigelijk nog een totalen regel bij elk overzicht, dat heeft voorlopig even de prio.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Nog even over het logvis.exe: wat is het en hoe kan ik er aan komen? :)

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Tuinhark
Dit is een van de tooltjes die bij dnet staat
om log files uit te pluisen.
Hier staat ook ergens een tooltje cowcontrol, kijk hier ook eens naar.

Grutte Pier fansels

• ZEN
  • Laatst online: 15-05 14:11

ZEN

huh? wat doe ik hier?

Hmm, misschien doe ik iets fout hoor, maar als ik het progje wil runnen krijg ik deze fout melding :
Component 'MSCOMCTL.OCX' missing or one of its dependencies not correctly registed: a file is missing or invalid

Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:43
Zen: je moet ff op de site van striper de complete install downloaden en dan upgraden met de nieuwste versie. Worked for me.

• ZEN

ZEN

huh? wat doe ik hier?

thnx biobak, werkt nu wel, alleen... ik heb geen log file :)

moet ik zeker iets veranderen aan de dnetclient

euh.. hoe? (ik heb hem ooit eens geinstalled laten draaien en voor de rest nooit meer naar om gekeken.. )

Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/

Verwijderd

yep yep hoe stel ik het in zodat ik mee kan genieten van dit op het oog mooie proggie?

svp uitleg over die log.file

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Owkeej, ik heb nu logvis.. Maar nu? :) Je proggie doet er nix mee volgens mij. Je kunt het opgeven bij de options, maar verder?

Verwijderd

ik krijg steeds een error als ik de "per Stats" druk...
run-time error 35603
invalid key
Oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Tuinhark: als je met rechtermuisknop op een koe klikt krijg je een uitklapmenu-tje waaruit je View Graph van een bepaalde logfile kan kiezen.... Dan start ie zelf logvis.exe op met die logfile.
Neo2K: Geef je koe eens een naam die niet met een cijfer begint, dit is volgens mij een bugje waar ik zelf ook tegenaan liep.
Moo-Bees: Rechts klik op je koe in de taakbalk en kies configure. Kies dan Log Settings, dan Log To File en vul een filenaam in. Je kan nog het type zetten naar rotate weekly, dan maakt ie elke week een nieuwe logfile aan.

• ZEN

ZEN

huh? wat doe ik hier?

striper: ik kan niet configure selecteren, hoe kan ik als nog me koe configgen.. kan ik eventueel iets in de .ini zetten?

Verwijderd

Als ik Grazestats start die bij mij in de directory van distributed.net krijg ik een foutmelding:
Kan een benodigd DLL-bestand, MSVBVM60.DLL, niet vinden.
Wat moet ik nu doen?

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

bmdop, voor jou geldt hetzelfde: download ff de VOLLEDIGE installatie-versie van de home page en install die. Daarna zet je de upgrade er overheen.

zen, je moet met rechts in het venster van je koe klikken. (of op het icoontje naast je klok)
Pagina: 1