Toon posts:

website laten vertalen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik kan mijn website in een andere taal laten vertalen door een ander maar hoe ga ik nu te werk? Kan hij de site downloaden van internet hiervoor? Maar ik heb op dit moment wat pagina's "achter"mijn website geplakt ,dan krijgt hij deze toch ook mee?
Of is het best dat ik ze op cd-rom zet (moet dan wel het een en ander opkuisen ;-) )en hij deze terug stuurt met andere taal?
Ik heb wel niet graag dat hij in kan loggen op de de server waar de site is gehost.
Wat te doen?

Dank.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 16:10 ]

Verwijderd

De vertaler waar ik mee werk wil altijd alles het liefst in textbestanden ontvangen. Ik maak dan een dumpje van de teksten van mijn site en ik krijg ze vertaald terug in txt. Werkt voor mij het makkelijkst. Ik kan de boel dan terugplaatsen in de database of op de statische pagina's.

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 07:58
aanleveren in kale tekst is het makkelijkst. Alles kopieren vanuit je site en plakken in een txt bestand. Hoeveel is het? En om welke site gaat het?

[ Voor 11% gewijzigd door Folkert op 24-01-2003 16:19 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Hangt nogal af van de vertaler. MAar het laatste wat die zal doen is de zut voor je downloaden en je bestanden gaan aanpassen.. Deze zal teksten vertalen die je aanlevert, of als je een aardige vertaler hebt zal die je website gewoon vertalen zoals die op internet staat en jou de teksten sturen, zodat je deze zelf kunt (laten) verwerken in de website.

Maaruh.. vraag het ff aan de vertaler hoe die het wil hebben.. want wij kunnen daar nogal weinig mee...

Dit topic is gesloten.