Toon posts:

Nokia 7650 De opties en mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat vele het met me eens zijn die deze telefoon hebben aangeschaft.. en er soms echt ff nie uitkomen...

Dan zit ik hier op het forum te kijken en dat zie ik wat jullie doen en dan denk ik.. .Waaaaahh hoe wat waar..

Dus ik bedacht er maar een ALGEMENE vragen topic van te maken omdat die andere Nokia 7650 wanneer en hoe duur.. meer slaan... zoals de topic zegt.. wanneer en hoe duur dus..

In ieder geval weet ik dat bijna iederen momenteel een 7650 hebben aangeschaft samen met een Ben Vaak Abo van 2 jaar.

Nu ben ik dus echt een leek met gprs en Wap en etc etc.. want ik dacht dat dit altijd klauwe met geld extra kostte.. nu lijkt het op de forum.. als het gratis is..

dus hier ff de eerst vraag.. wat is gprs precies.. wat houd het in.. wat betaal je ervoor..

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 22:20

Tubbietje

Illegaal!

GPRS is iniedergeval niet gratis... je betaald alleen niet voor de tijd dat je online zit, maar voor de verzonden data.
Bij een 2 jarig Ben vaak abbo kost het je € 0,029 als je niet voor een extra GPRS abbo erbij hebt gekozen.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met al die mensen die msn.. outlook etc etc enzo op hun telefoon hebben.. doe je dat met gprs of met bleu tooth?

en tevens sommige beweren internet via hun pc.. (dus neem ik aan kabel internet) op hun mobiel te gebruiken.. err.. hoe werkt dattttt dan nou weer?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 16:12 ]

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
alshet goed is krijg ik hem zo binnen.. alleen ik moet eerst even naar de stad om de simlock laten verwijderen zodat ik m'n KPN Corp. simkaart kan plaatsen. Weet iemand of GPRS, bij KPN, standaard in elk abo. zit ?

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 22:20

Tubbietje

Illegaal!

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:11:
En hoe zit het met al die mensen die msn.. outlook etc etc enzo op hun telefoon hebben.. doe je dat met gprs of met bleu tooth?
Dat zou naar mijn idee met GPRS moeten lukken.
Met bluetooth kan het zowiezo zonder problemen en extra kosten.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-01 10:44
Je kan ook later nog een extra gprs abonnement erbij nemen. Heb ik eergisteren over gebeld met de ben helpdesk aangezie gsm.nl het gprs abo niet direct erbij kon leveren.

Facebook :: Twitter :: PSN

Pagina: 1