linux unreal cd

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Topicstarter
Ik wil graag een CDROM maken met daarop een Linux versie die bij het opstarten vanaf CD een unreal server maakt.

Ik was nml bezig met de nieuwe SuSe 8.1 eval version en die draait van CD, bietje van HD en toen kreeg ik dat idee.

Nu weet ik dus niet of dat mogelijk is, waarschijnlijk wel, maar weet dus niet een punt om mee te beginnen, ik ben nog redelijk noob.
Heeft iemand tips voor me om dit te bewerkstelligen met Linux ?

McFraGG de gekste !!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Denk je dat een compleet OS en Unreal op 1 CD gaan?

Afgezien daarvan lijkt me dit een beetje onzinnige volgorde, 2 dingen die volkomen los staan van elkaar en daarnaast vraag ik me af waarom je dit in vredesnaam zou willen :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 15:39

No13

/me was here

Ik heb hier ook eens aan zitten denken, je zou kunnen proberen om UT te installeren op een distro die ook een live cd heeft (gentoo heeft bijv live-cd's van 50-100 mb dus mooi ruimte over)
en dan de files die geinstalleerd zijn in de iso van de livecd opnemen, geen id of UT dan nog in de problemen komt omdat hij niet overal kan schrijven (duh) maar je zou het op een RW kunnen proberen :)

edit:

willem169: je zou toch wat mappen weg kunnen laten? dna moet de gewone UT wel op een cd passen denk ik.....
en een reden? ach ik kan me voorstellen dat het proberen alleen al leuk is om je bezig te houden ;) mocht het dan nog een zinnige functie hebben is het helemaal mooi meegenomen :D

[ Voor 29% gewijzigd door No13 op 24-01-2003 16:03 . Reden: toevoeging ]

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Topicstarter
Ik wil het omdat het me relaxed lijkt en unreal schat ik met mijn eigen geselecteerde maps en sounds + een kale Linux best mogelijk vanaf CD
Ik vergelijk het ook een beetje met Freesco die vanaf een 1.44 disk draait als enkel router

De unreal server hoeft ook geen video te hebben want hij moet dedicated draaien, dus gewoon lekker kaal en een server erop met Linux alla Freesco

McFraGG de gekste !!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
No13:
edit:

ach ik kan me voorstellen dat het proberen alleen al leuk is om je bezig te houden ;) mocht het dan nog een zinnige functie hebben is het helemaal mooi meegenomen :D

OK, you got me :P :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Topicstarter
het gaat niet om het waarom, das mijn zaak, waarom is een banaan krom
ik wil de mogelijkheden hiervan bekijken en uitproberen

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

http://www.tldp.org/HOWTO/Diskless-HOWTO-3.html
En zo staan er nog wel tig HOWTO's waar je nuttige info kunt uithalen. Zelf eerst maar eens wat opzoeken.
Zie ook [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.