Toon posts:

Windows herstart zichzelf...

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus moederbord P4S8X met een p4, 2,4-533 processor en een club 3D radeon 9000 videokaart aangeschaft. Wiindows XP geinstalleerd. Tijdens het internetten (hoofdzakelijk bij het draaien van Kazaa lite) start mijn computer zichzelf opnieuw op. |:(

Heeft iemand enig idee waardoor dit komt????

Ivo

Verwijderd

Heb je al nieuwe drivers voor je videokaart geprobeerd bijvoorbeeld ? Verder klint het niet alsof je al zelf op zoek bent gegaan. Eerst doen.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wat heb je allemaal geprobeerd :? Het alleen vaststellen van een reboot is niet voldoende hier. Drivers, andere hardware etc.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

Wat voor voeding heb je eraan hangen en wat zijn de voltages? En wat is de temp van je cpu?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

LEZEN eer je hier een topic opent!
Lees de eerste posting daarvan aandachtig door. Je wordt oa doorverwezen naar een troubleshooter. Deze topic gaat dicht, omdat je openingspost helemaal niet voldoet en je duidelijk de FAQ/troubleshooter niet eerst hebt doorgenomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.