Toon posts:

Help over Catalog maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als je steeds de topic op slot zet kan ik niet reageren op je antwoord, ik ben niet zo goed op de hoogte hoe of wat het hierzo werkt mischien, maar als ik gewoon een linkje plaats naar mij site waar ik probeer uit te leggen wat ik bedoel, wat is daar mis mee eigenlijk?

En als je kijkt naar de link die ik had geplaatst, hoe kan ik dit het beste plaatsen, en waar maak ik de meeste kans op hulp hierbij?

( En laat deze nou effe open dan kan ik nog reageren op jouw antwoord, moderator?)

Thanks

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Waarom mail je niet naar D2k(at)tweakers.net?
Zal zo ff de linkjes voor je plaatsen...
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
mbt tot een evt. onterecht slotje...

En dan dit stukje nog:
Wat mag wel en wat mag niet?

Vooralsnog hebben wij niet echt regels in P&W. Het enige wat wij niet toestaan zijn RTFM-vraagjes, 'Ik-zoek-dit-script'-vraagjes of het wijzen hierop op kinderlijke wijze.
Zie oa. Policy mbt UTFS en RTFM.
Ook het zoeken naar personeel is niet toegestaan, daarvoor zijn sites als Monsterboard.nl.

[ Voor 86% gewijzigd door gorgi_19 op 24-01-2003 15:40 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26
Als je een slotje gekregen heb, open je niet zomaar een nieuw topic.
check de FAQ, mail de mod.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil daar wel naartoe mailen, maar uh, waar is dat eigenlijk voor/van?

Okay, ben benieuwd naar de linkjes :-)

Thanks

• whoami
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:34:
Als je steeds de topic op slot zet kan ik niet reageren op je antwoord, ik ben niet zo goed op de hoogte hoe of wat het hierzo werkt mischien
[NOHTML]Welkom in P&W (FAQ-28/11/2002)[/NOHTML]
maar als ik gewoon een linkje plaats naar mij site waar ik probeer uit te leggen wat ik bedoel, wat is daar mis mee eigenlijk?
Da's spam.
( En laat deze nou effe open dan kan ik nog reageren op jouw antwoord, moderator?)

Thanks

Als je die faq leest, zie je wat je moet doen bij een gesloten topic. De mod die het gesloten heeft mailen.
d2k(at)tweakers.net

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat snap ik maar als ze hem dan eventjes iets langer laten staan, kan ik ook nog reageren op wat er verteld wordt, toch? Is makkelijker, aangezien er toch bijna direct wordt geantwoord?

Greetz

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:40:
Ja dat snap ik maar als ze hem dan eventjes iets langer laten staan, kan ik ook nog reageren op wat er verteld wordt, toch? Is makkelijker, aangezien er toch bijna direct wordt geantwoord?

Greetz
Jouw probleem (met het slotje) heeft niets met PW te maken. Dit is iets tussen jou en de moderator en om een complete forumvervuiling te voorkomen (stel dat iedereen het doet!), mensen zoals ik die zich er weer mee gaan bemoeien (:+), dus vandaar dat een mailtje veel beter werkt.. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• whoami
Neen.
P&W is een forum waar men gericht is op zelf dingen maken, discussieren over programmeerproblemen, en men helpt naar het zoeken van oplossingen.
Het is geen plaats voor scriptrequests te doen. Als je problemen hebt, dan geef je hier aan wat je al allemaal geprobeerd hebt, en wat er precies niet lukt.
Als je niet kunt scripten/proggen, dan begin je best eerst met een boek of tutorial ipv hier anderen het voor jou te laten oplossen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.