Toon posts:

[XP]Geen internet na standby*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi folks,

Volgende probleem:
als ik mijn systeem voor 2 uur niet gebruikt heb, en ik wil daarna gaan internetten, dan wordt de pagina (www.tweakers.net) niet gevonden, ook vind outlook geen mailserver, het probleem is opgekomen sinds de installatie van zonealarm, en Mc affee antivirus 6.0.

Wanneer ik de computer opnieuw opstart is het probleem verdwenen, weet iemand raad.. besturings systeem is Windows XP pro

Verwijderd

Ga eens naar netwerkconnecties en klik de verbinding met rechtermuisknop en kies Verbinding herstellen (Repair). Werkt het dan wel?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 15:37 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, OS aan titel toegevoegd, dit was je vergeten. Volgende keer op letten aub.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

In Windows XP is de standaard-instelling voor netwerkkaarten de volgende: "Allow the computer to turn off this device to save power". En meestal wordt je netwerkkaart dan niet meer wakker voor je internetverbinding. Er van uitgaand dat je je netwerkkaart voor je verbinding gebruikt natuurlijk (dat weet je niet zeker tegenwoordig...) ;) .
Probeer het eens als je dat vinkje uit hebt staan. Wie weet helpt 't.

[ Voor 4% gewijzigd door OZ-Gump op 24-01-2003 15:34 ]

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het vergeten van de OS, zal er in het vervolg aan denken, zal de opties bij m'n netwerk controller eens nakijken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de functie van het uitschakelen van de netwerkkaart door windows uitgeschakeld, maar heb nog steeds dit probleem.....
Pagina: 1