MSI moederbord met irritante sticker

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Ik ben nu bezig met een PCtje bouwen voor iemand. Pak ik net het moederbord uit, een MSI KT3 Ultra-2 plankje, zit er op de socket een bedekkende sticker met de text: "CPU Thermal Protection!"

Dus ik denk: Ja leuk. Trek ik vervolgens de sticker er af, blijft de hele plaklaag van die sticker zitten! je weet wel, dat je alleen het bovenste deel eraf trekt. Argh!!! Heb ik net 5 minuten zitten knoeien met een schuursponsje om die zooi goed weg te halen. En bedankt MSI! In het vervolg liever geen features aanprijzen op de hardware zelf |:(

All that you know, is at an end

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Ik snap dat het lastig is voor je, maar wat wil je precies bereiken met dit topic ?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
je moet het ook voorzichtig er af halen

Verwijderd

heb 't zelf al zo vaak gedaan, zo'n sticker eraf gehaald, die gaan er makkelijk af. tenzij je 't te snel doet....
heb wel vaker dat de waarschuwingssticker voor 3,3 volt videokaartjes op AGP sloten er niet goed afgaan, maar dat restant haal je er ook met gemak af, beetje met je nagels doen en heel langzaam eraf halen...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 09:49
Tja, inderdaad verveldend, maar niet echt zo vervelend dat er een speciaal topic voor moet komen :)

Dit topic is gesloten.