Aannames zijn fataal.
Hmm...
Er is wel eens vaker zoiets voorgekomen. En ik had laatst ook iets raars (zie mijn Bug in telling thread).
Volgens mij kan zoiets gebeuren wanneer het systeem er de brui aan geeft. En de laatste tijd is het nogal eens een paar minuutjes down.
Er is wel eens vaker zoiets voorgekomen. En ik had laatst ook iets raars (zie mijn Bug in telling thread).
Volgens mij kan zoiets gebeuren wanneer het systeem er de brui aan geeft. En de laatste tijd is het nogal eens een paar minuutjes down.
Dat zou door het systeem afgevangen moeten worden, dat er maar eentje telt, want het maximum is gewoon +4...
Vaag....
Vaag....
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Leve MySQL!
Als ze nou eens een fatsoenlijke database gingen gebruiken die stored procs en transactions ondersteunde, dan was dit simpel te programmeren geweest.
(en die metazoekmachine banner hieronder is mateloos irritant!:( )
Als ze nou eens een fatsoenlijke database gingen gebruiken die stored procs en transactions ondersteunde, dan was dit simpel te programmeren geweest.
Welke banner? Ik zie alleen een zwart balkje
.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 02:55 schreef gpRIP het volgende:
Jongens maak je niet zo druk !!!![/quote]We maken ons ook niet druk hoor, je zou ons eens moeten zien als we ons wel druk maken...
Jongens maak je niet zo druk !!!![/quote]We maken ons ook niet druk hoor, je zou ons eens moeten zien als we ons wel druk maken...
Aannames zijn fataal.
wat doet deze onzinnige reply hier op het moddereter forum???Op woensdag 15 november 2000 02:55 schreef gpRIP het volgende:
Jongens maak je niet zo druk !!!!
Q9450@3.52 - Gainward GTX295
[off-topic]
GP007, ben jij dat met die Gloria III? Heb je er al een stukje info over geschreven en ergens gepost? Ben er erg benieuwd naar
.
[/Off-topic]
GP007, ben jij dat met die Gloria III? Heb je er al een stukje info over geschreven en ergens gepost? Ben er erg benieuwd naar
[/Off-topic]
Verwijderd
LOL, Sqlserver RULEZOp dinsdag 14 november 2000 09:35 schreef Otis het volgende:
Leve MySQL!
gpRIP,
Je vindt het vast niet erg dat ik hier geen ruk van snap ?wanneer jij je druk maakt DB, denk dat de game over is !!
Aannames zijn fataal.
Ja dat was ik...:)Op donderdag 16 november 2000 03:34 schreef testcase het volgende:
[off-topic]
GP007, ben jij dat met die Gloria III? Heb je er al een stukje info over geschreven en ergens gepost? Ben er erg benieuwd naar.
[/Off-topic]
Mijn gloria III heeft gpRIP (Frankyv) nou...
We zullen wel zien of hij daar een zinnige review van kan maken.
Het gene wat ik van die kaart vond dat was dat hij niks (let wel NIKS) sneller was als mijn ELSA Gladiac 32 MB...:P
Verwijderd
{:O Verkeerde drivers gebruikt misschien ?Op vrijdag 17 november 2000 17:55 schreef gp007 het volgende:
[..]
Ja da was ik...:)
Mijn gloria III heeft gpRIP (Frankyv) nou...
We zullen wel zien of hij daar een zinnige review van kan maken.
Het gene wat ik van die kaart vond dat was dat hij niks (let wel NIKS) sneller was als mijn ELSA Gladiac 32 MB...:P
nee volgens mij niet.....:)
[quote]door gpRIP
De drivers die ik momenteel gebruik zijn die van Nvidia 6.31(geforce 2 pro) DirectX8
[quote]
die had ik ook gebruikt....;)
[quote]door gpRIP
De drivers die ik momenteel gebruik zijn die van Nvidia 6.31(geforce 2 pro) DirectX8
[quote]
die had ik ook gebruikt....;)
Maar waarin was-ie niet sneller dan? De Gloria's zijn bedoeld voor pro-3Dapps en niet zozeer voor games. In games zijn die Gloria's niet sneller (of zelfs langzamer)dan hun 'niet-professionele' broertjes. Ik werk met 3dstudioMax (ErazorX 32Mb met Elsa's maxtreme drivers) en ben geinteresseerd in de performance van die Goria's op dat vlak, voor alle duidelijkheid
.
nee dat dacht ik al dat je daar een test van wilde zien , maar aangezien dat ik alleen VEEL game heb ik hem daar niet mee getest....:(
Voor Game-performance gebruik je hoe dan ook gewoon de Detonator drivers van Nvidia, zo moeilijk lijkt me dat niet.Op zaterdag 18 november 2000 20:42 schreef gpRIP het volgende:
[..]
{:O Verkeerde drivers gebruikt misschien ?
Hoe dan, ook dit lijkt me niet de plek om over een Vidcard te gaan discussieren, daar hebben we andere Fora voor...
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1