VobisNet, werkt dat een beetje?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Sinds kort kunnen niet alleen kopers van een nieuwe Vobis PC VobisNet nemen, maar ook andere mensen die niks hebben gekocht. Mijn vraag: zijn er mensen met goede/slechte ervaringen met VobisNet? Het is nl. best een goed aanbod (35 piek voor 50 uur of 50 piek voor 75 uur)

Verwijderd

+1 Grappig :D

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Vobisnet = Superweb

Superweb = :r

Nu weet je genoeg :)

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Omdat Vobisnet hetzelfde als Superweb is, zal ik je het een en ander uitleggen :

Superweb/Vobisnet is kut, omdat :

- ze een onbeschofte helpdesk hebben, die niks doet aan problemen and such.
- ze een verrot inbelnetwerk hebben; de telefoon gaat over, maar hun modems produceren de vreemdste inlogtonen.
- ze een verrotte passwordserver hebben, die 99 van de 100 keer je naam weigert. Dit heft dus het in 1 keer inbellen ook weer op. :r
- ze een LANGZAAM netwerk hebben. De snelheid per gebruiker is gewoon te laag.
- ze een VERROT netwerk hebben. Spellen/FTP/mail werkt gewoon niet lekker. Netwerk klapt er meestal zomaar uit, om 10minuten later zomaar vrolijk weer verder te gaan. In de tussentijd geen dataverkeer. :r
- ze VERROTTE telefoonlijnen hebben; je wordt er meestal na 10 minuten al uitgekicked, terwijl je officieel 2 uur achterelkaar mag internetten.

Neem gewoon kabel of blijf telefoonkosten betalen. Superweb weegt gewoon niet (meer) op tegen de hogere telefoonkosten! :(

My 2 cents.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
behalve dat de mailserver het nooit deed en inbelle kut was was de snelheid altijd goed! Jammer dat t afgelopen is :(:(:(

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
ok ik weet genoeg :)

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Of neem quickonline!
Het werkt prima en is ook nog snel. Met isdn zit ik er na 1 keer in. En ik download rond de 7 a 8kb.

• bastichelaar
  • Laatst online: 19-08 20:14
jaja, en dan een boze brief krijgen dat je er meer dan 4 uur per dag mee surft...

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
ik dacht dat het 50-uurs abbo van SW gewoon goed was?

Verwijderd

Gvd wrom doet ie het nie vandaag????!?!?!?
of ben ik de enigste
Pagina: 1