Sinds kort kunnen niet alleen kopers van een nieuwe Vobis PC VobisNet nemen, maar ook andere mensen die niks hebben gekocht. Mijn vraag: zijn er mensen met goede/slechte ervaringen met VobisNet? Het is nl. best een goed aanbod (35 piek voor 50 uur of 50 piek voor 75 uur)
Vobisnet = Superweb
Superweb =
Nu weet je genoeg
Superweb =
Nu weet je genoeg
Omdat Vobisnet hetzelfde als Superweb is, zal ik je het een en ander uitleggen :
Superweb/Vobisnet is kut, omdat :
- ze een onbeschofte helpdesk hebben, die niks doet aan problemen and such.
- ze een verrot inbelnetwerk hebben; de telefoon gaat over, maar hun modems produceren de vreemdste inlogtonen.
- ze een verrotte passwordserver hebben, die 99 van de 100 keer je naam weigert. Dit heft dus het in 1 keer inbellen ook weer op.
- ze een LANGZAAM netwerk hebben. De snelheid per gebruiker is gewoon te laag.
- ze een VERROT netwerk hebben. Spellen/FTP/mail werkt gewoon niet lekker. Netwerk klapt er meestal zomaar uit, om 10minuten later zomaar vrolijk weer verder te gaan. In de tussentijd geen dataverkeer.
- ze VERROTTE telefoonlijnen hebben; je wordt er meestal na 10 minuten al uitgekicked, terwijl je officieel 2 uur achterelkaar mag internetten.
Neem gewoon kabel of blijf telefoonkosten betalen. Superweb weegt gewoon niet (meer) op tegen de hogere telefoonkosten!
My 2 cents.
Superweb/Vobisnet is kut, omdat :
- ze een onbeschofte helpdesk hebben, die niks doet aan problemen and such.
- ze een verrot inbelnetwerk hebben; de telefoon gaat over, maar hun modems produceren de vreemdste inlogtonen.
- ze een verrotte passwordserver hebben, die 99 van de 100 keer je naam weigert. Dit heft dus het in 1 keer inbellen ook weer op.
- ze een LANGZAAM netwerk hebben. De snelheid per gebruiker is gewoon te laag.
- ze een VERROT netwerk hebben. Spellen/FTP/mail werkt gewoon niet lekker. Netwerk klapt er meestal zomaar uit, om 10minuten later zomaar vrolijk weer verder te gaan. In de tussentijd geen dataverkeer.
- ze VERROTTE telefoonlijnen hebben; je wordt er meestal na 10 minuten al uitgekicked, terwijl je officieel 2 uur achterelkaar mag internetten.
Neem gewoon kabel of blijf telefoonkosten betalen. Superweb weegt gewoon niet (meer) op tegen de hogere telefoonkosten!
My 2 cents.
behalve dat de mailserver het nooit deed en inbelle kut was was de snelheid altijd goed! Jammer dat t afgelopen is :(:(
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Of neem quickonline!
Het werkt prima en is ook nog snel. Met isdn zit ik er na 1 keer in. En ik download rond de 7 a 8kb.
Het werkt prima en is ook nog snel. Met isdn zit ik er na 1 keer in. En ik download rond de 7 a 8kb.
jaja, en dan een boze brief krijgen dat je er meer dan 4 uur per dag mee surft...
ik dacht dat het 50-uurs abbo van SW gewoon goed was?
Pagina: 1