Zelfde als zip extensies, maar dan ipv winzip gebruik je winrar...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
ik heb winrar en het is me gelukt
maar het lukte niet met winzip.
maar het lukte niet met winzip.
Verwijderd
Sluiten maar, dit wordt gebruikt voor 't openen van een crack (niet bewijsbaar, dus boeiend:P).
Verwijderd
Hehe moet je nogsteeds die crack openen 
gathering.tweakers.net/showtopic/69818
Maar aangezien deze in het verkeerde forum staat kan hier ook wel een slotje op
gathering.tweakers.net/showtopic/69818
Maar aangezien deze in het verkeerde forum staat kan hier ook wel een slotje op
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 16:10 schreef Bloodclot het volgende:
maar het lukte niet met winzip.[/quote]Natuurlijk niet winzip is voor zip-files, winrar is voor rar-files...
Het is toch zo logisch, zucht...
maar het lukte niet met winzip.[/quote]Natuurlijk niet winzip is voor zip-files, winrar is voor rar-files...
Het is toch zo logisch, zucht...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
[sarc] hoe open ik .exe bestanden [/sarc]
winzip kan ook .tar .gz .uue . . . . ...... openen
en toch heet het winzip
je kan ook winace gebruiken, die kan ook een zooi bestanden aan, ja je raad het al, winace is voor .ace bestanden.
winzip kan ook .tar .gz .uue . . . . ...... openen
en toch heet het winzip
je kan ook winace gebruiken, die kan ook een zooi bestanden aan, ja je raad het al, winace is voor .ace bestanden.
Pagina: 1