kabel voor mxstream aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 13:20
Weet iemand of ik gewoon een dunne standaard telefoon kabel (4-draads) kan gebruiken om van de splitter naar mijn e-net modem te gaan? Ik heb nl het spul nog niet binnen en wil de bekabeling vast in orde maken.
Wat is de maximale lengte van de splitter naar de modem (ik kan het op de mxstream site niet vinden)

Hop,hop,hop!

• basset
Ik weet het ongeduldig, maar ik wil vanavond de kabels trekken. Iemand??

Hop,hop,hop!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Als je de ethernet versie hebt kan je vanaf de modem naar de netwerkkaart een kabel trekken die 100 mtr lang mag zijn. Ik weet niet of jij dan het modem in de meterkast legt bij de splitter, maar wanneer je dat doet moet je UTP kabel kopen

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• basset
Nee, de modem komt bij de computer, en ik wilde het draad van de splitter naar de modem zo dun mogelijk houden omdat ik langs de TV kabel naar boven moet en dat gat is niet zo groot, vandaar dat ik d8 aan gewoon een plat 4-draads telefoonlijntje, maar ik denk dat ik beter kan w88 tot alles er is.

Hop,hop,hop!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Doe dat, dan kan je gelijk zien welke kabels je nodig hebt. Ik kan het zelf niet zeggen omdat ik geen adsl heb

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• RobertdeBruin
  • Laatst online: 16-06 06:41
Ik zit met dezelfde vraag. Weet je (of iemand anders) ondertussen al wat voor een type kabel naar het modem loopt (van de splitter gezien)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
een gewone telefoon kabel

• RobertdeBruin
  • Laatst online: 16-06 06:41
2 aderig? Of bedoel je ISDN/Cat5 met RJ45 connectors?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik gebruik hier een gewone telefoonkabel, ik geloof 2-aderig.

Verwijderd

Is inderdaad een gewone telefoonkabel. zon platte (4 aderig is die) maar volgens de KPN install helpdesk worden er maar 2 draadjes gebruikt.

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

het makkelijkst is een vieraderige platte kabel ivm de stekkertjes, maar er worden maar twee aders gebruikt (de binnensten). Tis allemaal niet echt storingsgevoelig, dus een beetje slordig ofzo maakt niet uit. Ik ben gewoon naar primafoon gegaan voor 25m plat telefoonsnoer a 90 cent/meter, werkt als een trein

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maarre... dat zijn standaard telefoonstekkertjes of RJ45 (voor LAN en ISDN) stekkertjes?
Pagina: 1