Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gratis SMS vanaf je GSM

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• robbus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Is er niet een of andere service waarmee je vanaf je mobiel gratis smsen kan verzenden.
Zoiets als MTN.

• chem
  • Laatst online: 18-11 17:58

chem

Reist de wereld rond

je schijnt via sommige buitenlandse netwerken te kunnen sms-en, en dat de kosten daarvan nog ver onder die van .nl blijven (23 cent hoorde ik, van een fins bedrijf)

maar hoe & wat weet ik niet...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Bedoel je echt SMS vanaf je mobiele telefoon
??

Want MTN sms is gratis wanneer je het via hun website doet: www.mtnsms.com

Dat is onbeperkt en gratis, met als bijkomend gemak dat je een adressenlijst hebt en je ook meerdere mensen op je lijst tegelijkertijd kan SMS'en.

(En dit is er maar een van velen. Via Sonera kan je ook SMS'en via het web, alleen kan dat maar 3 keer per dag geloof ik. En als je tweakers.net een beetje bijhoudt, dan weet je dat het ook door Quios gedaan wordt. )

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• VHware
  • Laatst online: 20:06
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 15:03 schreef chem het volgende:
(23 cent hoorde ik, van een fins bedrijf)[/quote]Sonera (aka KPN van Finland)?

Verwijderd

Ik doe het altijd met ICQ, kan je ook altijd zien wat je nou precies voor sms-ies gestuurd hebt en naar wie. Gewoon hele waslijst mensen met foon erin donderen en sms-en maar.

• robbus
  • Laatst online: 21-03-2022
Ik gebruik ook meestal ICQ, maar als ik bv in de trein zit wil ik ook gratis kunnen smsen. wel zo handig.

Verwijderd

MTNSMS zuigt.
De smsies komen heel laad aan. En je kan maar 35 smsies per dag versturen.

Verwijderd

[off-topic]
JumpStart, koel ikoontje heb je, ook goeie cd btw. Heb je die ook?? en zo ja welke heb je nog meer?
[/off-topic]

Verwijderd

<h1>SPAM!</h1>

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

Op maandag 03 september 2001 15:06 schreef HmmZ het volgende:
<h1>SPAM!</h1>
Hmm, ten eerste offtopic, want de topicstarter wil gratis sms-en met zijn foon, niet met zijn PC. Ten tweede lijkt me dit spam...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Is er geen proggie dat snel ff via WAP inlogt, SMS-jes via een gratis internetdienst verstuurt en dan direct weer uitlogt?

• stok
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 16:08 schreef Lord_Nygard het volgende:
Is er geen proggie dat snel ff via WAP inlogt, SMS-jes via een gratis internetdienst verstuurt en dan direct weer uitlogt?
Dan issut toch nie gratis meer :?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 13 november 2000 15:15 schreef JumpStart het volgende:
(En dit is er maar een van velen. Via Sonera kan je ook SMS'en via het web, alleen kan dat maar 3 keer per dag geloof ik. En als je tweakers.net een beetje bijhoudt, dan weet je dat het ook door Quios gedaan wordt. )
niet meer dus..
of zit ik nu te :Z :z :?

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 16:32 schreef Hielkej het volgende:

[..]

niet meer dus..
of zit ik nu te :Z :z :?
Das nu 2 keer per dag.
Volgens mij hoor.

Het werkt wel. En ik verstuur altijd 2 smsies per dag
3 nog niet geprobeerd.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 11:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

via je telefoon kun je niet gratis sms'en onmogelijk :+

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Tuurlijk wel... Je neemt een abbo en betaald de abbo gewoon niet... :P

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

hij zoekt gewoon een sms servicecentraale diegratis is
zou opzich kunnen mara ik ken er ook geen 1

Verwijderd

Het sms-je moet tog zoiezo afgeleverd worden door je provider :?

Dus de enige oplossing is d8 ik zo ; je eigen gsm-netwerk aanleggen :+

(of je koopt een nokia 5110 + datakabel. je dauwt hem in com1. en dan van je eigen telefoon een sms-centrale maken , dus ff een script schrijven die de binnegekomen sms-jes (die je zelf verzendt) doorsluist (via icq) naar de ontvanger >:))

of is dit 100% bullshit ?

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 20:15 schreef RastaMan het volgende:
Het sms-je moet tog zoiezo afgeleverd worden door je provider :?

Dus de enige oplossing is d8 ik zo ; je eigen gsm-netwerk aanleggen :+

(of je koopt een nokia 5110 + datakabel. je dauwt hem in com1. en dan van je eigen telefoon een sms-centrale maken , dus ff een script schrijven die de binnegekomen sms-jes (die je zelf verzendt) doorsluist (via icq) naar de ontvanger >:))

of is dit 100% bullshit ?
ehhhh denk nie dat et gaat lukken neej.. als et je lukt vin ik et heel knap..

• Passenger
  • Laatst online: 06-11 14:49
Het is lange tijd mogelijk geweest om via buitenlandse service nummer, gratis te smsen.. Op internet bestonden lijsten van deze buitenlandse dienst centrales, maar ik geloof dat ze dat op een gegeven moment doorgekregen hebben, waardoor dit allemaal al weer geblocked wordt...

(Het waren toen nummers, die eigenlijk alleen voor intern gebruik waren.. * Passenger dus lekker smsen via Zuid-Afrika, Finland, etc. :) )

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op maandag 13 november 2000 15:52 schreef robbus het volgende:
...maar als ik bv in de trein zit wil ik ook gratis kunnen smsen...
Voor niets gaat de zon op. Meer niet.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 00:31 schreef achappey het volgende:

[..]

Voor niets gaat de zon op. Meer niet.
offtopic:
niet waar, ik ken mensen die hebben een tuin op t zuiden en betalen ook voor de zon >:)

:+

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

kan niet, zal ook wel nooit kunnen ook denk ik :(
maar iets goedkoper mag best een kwartje ipv 50 cent ofzo :)

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 01:06 schreef Metalium- het volgende:
kan niet, zal ook wel nooit kunnen ook denk ik :(
maar iets goedkoper mag best een kwartje ipv 50 cent ofzo :)
je kunt met een dutchtone abbo.. (360 geloof ik)
smsen voor 36 c. :)

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 18:30

Martijn02

/* No Comment */

mijn telefoon kan ook email (hij kletst met pop en smtp servers) Moet toch mogelijk om een email naar een bepaald proggie te sturen, met het telefoonnummer in de subject (+316282*****) en dat proggie schopt de inhuod van het mailtje door via mtnsms, of icq (= hetzelfde geloof ik)

Alleen is het dan niet mogelijk om te smssen naar dutchtone nummers, omdat dat @$@# dutchtone die gratis smsjes geblokkeerd heeft.

Volgens mij is dit wel te realiseren, je betaald dan dus een halve belminuut ofzo, die nodig is om in te bellen (met isdn weinig tijd) en het berichtje te versturen.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 04 september 2001 13:34 schreef Martijn02 het volgende:
mijn telefoon kan ook email (hij kletst met pop en smtp servers) Moet toch mogelijk om een email naar een bepaald proggie te sturen, met het telefoonnummer in de subject (+316282*****) en dat proggie schopt de inhuod van het mailtje door via mtnsms, of icq (= hetzelfde geloof ik)

Alleen is het dan niet mogelijk om te smssen naar dutchtone nummers, omdat dat @$@# dutchtone die gratis smsjes geblokkeerd heeft.

Volgens mij is dit wel te realiseren, je betaald dan dus een halve belminuut ofzo, die nodig is om in te bellen (met isdn weinig tijd) en het berichtje te versturen.
Mja dan kost het smsen dus nog 10ct +5 ct = 15 ct... (10ct startkosten om in te bellen en 5 ct gesprekskosten.)

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 18:30

Martijn02

/* No Comment */

40 ct != 15 ct
je moet dan alleen wel de moeite nemen om het even te maken, mij is het niet waard, ik zit nog in mijn eerste 2 maanden telfort en sms momenteel voor 20ct

daarna zie ik wel weer verder

• VHware
  • Laatst online: 20:06
Neem anders Tele2 mobiel. Is prepaid-achtig systeem. SMS kost slechts 24ct :P

www.tele2mobiel.nl

• Quarks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-08-2024
Gratis SMS via je telefoon kan wel. Hier op de TU/Eindhoven hebben ze namelijk een GPRS project draaien. Daarvoor heb ik een wap pagina ontwikkeld waar je ook kunt SMS-en op http://wap.odin.ele.tue.nl het alleen een script dat werkt via ICQ en nou is het gewoon heel jammer dat bijna geen elke telco sms van ICQ meer accepteerd :'(, want er zet een redelijke capacitijd achter die wap-pagina van een stuk of 6 ICQ accounts, in het verleden kwam je dan op max 540 SMS-jes per dag, weet niet waar het tegenwoordig op zit....

Powershot S30

Pagina: 1