Is er niet een of andere service waarmee je vanaf je mobiel gratis smsen kan verzenden.
Zoiets als MTN.
Zoiets als MTN.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, ten eerste offtopic, want de topicstarter wil gratis sms-en met zijn foon, niet met zijn PC. Ten tweede lijkt me dit spam...Op maandag 03 september 2001 15:06 schreef HmmZ het volgende:
<h1>SPAM!</h1>
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Dan issut toch nie gratis meerOp maandag 03 september 2001 16:08 schreef Lord_Nygard het volgende:
Is er geen proggie dat snel ff via WAP inlogt, SMS-jes via een gratis internetdienst verstuurt en dan direct weer uitlogt?
niet meer dus..Op maandag 13 november 2000 15:15 schreef JumpStart het volgende:
(En dit is er maar een van velen. Via Sonera kan je ook SMS'en via het web, alleen kan dat maar 3 keer per dag geloof ik. En als je tweakers.net een beetje bijhoudt, dan weet je dat het ook door Quios gedaan wordt. )
Verwijderd
Das nu 2 keer per dag.Op maandag 03 september 2001 16:32 schreef Hielkej het volgende:
[..]
niet meer dus..
of zit ik nu te![]()
![]()
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Verwijderd
Verwijderd
ehhhh denk nie dat et gaat lukken neej.. als et je lukt vin ik et heel knap..Op maandag 03 september 2001 20:15 schreef RastaMan het volgende:
Het sms-je moet tog zoiezo afgeleverd worden door je provider
Dus de enige oplossing is d8 ik zo ; je eigen gsm-netwerk aanleggen
(of je koopt een nokia 5110 + datakabel. je dauwt hem in com1. en dan van je eigen telefoon een sms-centrale maken , dus ff een script schrijven die de binnegekomen sms-jes (die je zelf verzendt) doorsluist (via icq) naar de ontvanger)
of is dit 100% bullshit ?
Voor niets gaat de zon op. Meer niet.Op maandag 13 november 2000 15:52 schreef robbus het volgende:
...maar als ik bv in de trein zit wil ik ook gratis kunnen smsen...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Op dinsdag 04 september 2001 00:31 schreef achappey het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op. Meer niet.
Verwijderd
je kunt met een dutchtone abbo.. (360 geloof ik)Op dinsdag 04 september 2001 01:06 schreef Metalium- het volgende:
kan niet, zal ook wel nooit kunnen ook denk ik
maar iets goedkoper mag best een kwartje ipv 50 cent ofzo
Mja dan kost het smsen dus nog 10ct +5 ct = 15 ct... (10ct startkosten om in te bellen en 5 ct gesprekskosten.)Op dinsdag 04 september 2001 13:34 schreef Martijn02 het volgende:
mijn telefoon kan ook email (hij kletst met pop en smtp servers) Moet toch mogelijk om een email naar een bepaald proggie te sturen, met het telefoonnummer in de subject (+316282*****) en dat proggie schopt de inhuod van het mailtje door via mtnsms, of icq (= hetzelfde geloof ik)
Alleen is het dan niet mogelijk om te smssen naar dutchtone nummers, omdat dat @$@# dutchtone die gratis smsjes geblokkeerd heeft.
Volgens mij is dit wel te realiseren, je betaald dan dus een halve belminuut ofzo, die nodig is om in te bellen (met isdn weinig tijd) en het berichtje te versturen.
Powershot S30
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq