[.NET] Documentatie in een handzamer formaat?

Pagina: 1
Acties:

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-07 09:47
De documentatie van MicroSoft die bij de .NET SDK zit is vrij compleet en geeft duidelijke voorbeelden bij de meeste classes (iets wat ik bij de Java API docs mis).

Nu zit ik met een klein probleempje. Ik gebruik C# voornamelijk onder Linux met de mono omgeving, maar de documentatie voor de .NET classes en de C# taal lijkt een gruwelijk log stuk ActiveX te zijn.. VMWare is ook niet echt ideaal als je alleen even iets wil opzoeken.

Is deze documentatie ook beschikbaar als HTML of een ander Linux-vriendelijk formaat? Ik kan niets vinden bij MicroSoft of elders..

Verwijderd

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp een ideetje.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 12:49 ]

Verwijderd

ja beter als msdn.microsoft.com is er in dit geval niet.... of koop de msdn library op dvd

Verwijderd

Dan krijgt ie die zelfde bestanden die ook bij de sdk zitten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 12:54:
Dan krijgt ie die zelfde bestanden die ook bij de sdk zitten.
Dat is toch wat hij wil. :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Freak_NL schreef op 24 January 2003 @ 12:44:
Is deze documentatie ook beschikbaar als HTML of een ander Linux-vriendelijk formaat? Ik kan niets vinden bij MicroSoft of elders..

Volgens mij doet die msdnsite het iig aardig in Mozilla (windows versie iig) wellicht heb je er wat aan :)

Pdf zou natuurlijk nog beter zijn, maar daar zal MS wel niet echt aan beginnen...

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-07 09:47
Excuus, ik had er nog even bij moeten vermelden dat ik als ISDN-slachtoffer op zoek was naar off-line documentatie. :)

opaal: Ja zover was ik ook :) Die "bestanden" zijn echter Windows-only voor zover ik weet..

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Die bestanden zijn HTMLHelp v2 als ik me niet vergis en kunnen als losse html bestanden gehaald worden uit de chm.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Pagina: 1