Toon posts:

Norman Virus Control problemen met w2k en wxp

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Norman Virus Control.
Onder windows 2000 of windows xp krijg ik geen N icoon in m'n taakbalk. Ik heb het idee dat de hele service niet draait. Als ik met Ndesk een W2k werkstation scan wordt er aangegeven dat de Zanda service draait maar als ik de details bekijk is NVC niet gevonden. Bij de windows 98 stations wel. Hier heb ik ook een icoon in de taakbalk staan.

Dan nog zoiets. In de handleiding wordt gesproken over het tooltje pushwiz.exe waarmee je NVC zou kunnen distribueren dat ik nergens kan vinden. Ook niet op de cdrom.

Is er iemand die ervaring heeft met Norman Virus Control voor netwerken?

Ik gebruik versie 5.5

Groeten,

Demis

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

En als je hem gewoon automatisch mee laat opstarten ?
Kijk even bij msconfig onder nav dingen of hij daarbij staat, misschien staat het vinkje wel uit.

Verwijderd

Topicstarter
In MSCONFIG staat alleen de zlh service van norman (wat dat ook zijn mag) en dat vinkje staat aan.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 13:03

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben gister de halve dag met Norman aan de gang geweest.
De update naar 5.8 gaat niet helemaal soepel zeg maar.
Geen N icoon meer, kijk hier eens: http://www.norman.com/Support/FAQs/nvc58/19860/nl

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het heeft denk ik weinig zin om een probleem met een versie van 2 jaar terug te gaan vergelijken met de huidige (brakke) upgrade nietwaar?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK, de tip is wellicht handig voor de search / anderen met het probleem maar toch maar op slot :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.