Toon posts:

[XP Pro] Aanmeldingsscherm weghalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe haal ik dat stomme aanmeldingsscherm weg bij Windows XP Pro? Ik heb maar één profiel op de computer staan. Heb al gezocht maar de search geeft alleen maar resultaten van mensen die het juist WEL willen hebben.

Nou, ik wil het weghebben. Hij moet standaard inloggen als 'admin' en deze gebruiker/profiel heeft géén wachtwoord.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik gebruik hier zelf http://www.tweakxp.de voor. Ik weet niet of het standaard kan eigenlijk. Heb je al geprobeert om te kijken wat er gebeurt als je geen passwoord hebt bij dat profiel?

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:25
Ik heb het gisteravond opnieuw geinstalleerd en bij mij zie ik het hele scherm niet meer hoor. Heb ook maar 1 gebruiker.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:08
Gewoon met tweakui instellen dat ie automatisch inlogd, (gebruiker invullen en als er geen paswoord op die gebruiker staat, dat gewoon leeg laten)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Master__R schreef op 24 January 2003 @ 11:33:
Ik heb het gisteravond opnieuw geinstalleerd en bij mij zie ik het hele scherm niet meer hoor. Heb ook maar 1 gebruiker.
Dat had ik dus ook. Gistermiddag ben ik even op 'n domein ingelogd geweest. Sindsdien geeft ie dat scherm. Heb alle andere profielen (was er maar één meer) verwijderd en alleen het goeie profiel staat er nu nop op.

Hoe krijg ik dat scherm weg?

Kijk, dat het met tweak XP kan, dat geloof ik wel. Maar het kan ook zonder!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 11:35 ]

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
In het register naar HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\Currentversion\Winlogon
REG_SZ waarde: AutoAdminLogon met waarde 1
REG_SZ waarde: DefaultUsername met waarde Gebruikersnaam
REG_SZ waarde: DefaultPassword met waarde Wachtwoord

Gebruikersnaam en Wachtwoord uiteraard met je logingegevens.

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-08 00:03

NBK

Weercam-Avatar

je kunt ook onder configuratie scherm bij users/passwords opgeven dat users geen password in hoeven te voeren...(vinkje uitvinken)

[ Voor 8% gewijzigd door NBK op 24-01-2003 11:56 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NBK schreef op 24 January 2003 @ 11:55:
je kunt ook onder configuratie scherm bij users/passwords opgeven dat users geen password in hoeven te voeren...(vinkje uitvinken)
Maar dan moet je nog steeds op een naam klikken volgens mij, ook bij 1 gebruiker. En dat wil TS nu juist niet... Maar die oplossing daarboven werkt wel hier :)

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Nou zie ik allemaal externe progjes en registry settings als antwoord terwijl je gewoon in het configscherm bij User Accounts kunt aan- of uitvinken: Change the way users log on or off, en dan use welcome screen uitvinken ....

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

• Prulleman
DaRuLe schreef op 24 January 2003 @ 12:03:
Nou zie ik allemaal externe progjes en registry settings als antwoord terwijl je gewoon in het configscherm bij User Accounts kunt aan- of uitvinken: Change the way users log on or off, en dan use welcome screen uitvinken ....
Ja maar dan krijg je nog steeds een schermpje waar je je naam (en paswoord) in moet tikken en dat was juist niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat ie gelijk inlogd bij het booten (volgens mij)

Strava

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37

DJTimo

Cuyoapart.mza

Ik heb dit zelf ook altijd gewild. Wel naar gezocht, maar niet gevonden. (ook niet echt hoge prioriteit) Ik ga vanavond zelf ff de oplossing van The Genie proberen. :)

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

DaRuLe schreef op 24 januari 2003 @ 12:03:
DJTimo dit is de makkelijkste oplossing ;)

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 15:02:
[...]

Ik heb dat al eens geprobeerd :o
Ik kreeg toen ipv een aanmeldvenster een iccontje te zien met mijn naam ernaast. Dat wil ik ook niet, hij moet niet zeuren maar booten :Y)

[ Voor 1% gewijzigd door DJTimo op 24-01-2003 15:32 . Reden: teipoo ]

• Prulleman
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 15:02:
[...]

Ja en als je nou eens goed leest kan je zien dat dit niet de oplossing voor het probleem is.....

Strava

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Nou, bij deze even een kickje om 'The Genie' eens hartelijk te bedanken. Een kwestie van 2 sleutels aanmaken en mijn pc boot nu vrolijk door! _/-\o_

Pagina: 1