[WinXP] IP conflict melding uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
Haloa, ik zit in Zweden op een campus en we hebben hier allemaal een eigen IP gekregen, alleen heeft iemand anders ook mijn IP gejat.

Nou krijg ik dus telkens IP conflict meldingen, en das best irritant.

Kan ik die meldingen ook uit zetten??

Bedankt.

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het niet makkelijker om ff een ander IP te pakken en te kijken of je kunt uitvinden waar jou echte IP gebruikt wordt?

Verwijderd

Precies, je wilt toch wel internetten neem ik aan? Of verkoop die zweed gewoon een mep als je erachter komt waar die zit. })

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Gewoon ff op DHCP zetten..

En anders idd ff een nbtstat -A ip.address.hier.zo, kijken wat ze naam is em hem ff meppen :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Via ping eigen ip nummer opvragen (vanaf ander werkstation) met optie -a om meer informatie over werkstation te krijgen. Als je de naam van werkstation weet kun je misschien achterkomen wie daar op dat moment achterzit. En als je weet wie het is kun je hem vragen om van jouw ip# af te blijven. Indien hij dit niet wil kun je hem altijd nog een rectaal tunneling protocol geven ;)

te laat :(

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
ping -a #ip werkt niet, hij kan de naam niet resolven. nbtstat -A ip.address.hier.zo geeft alleen de werkgroep weer.

net send werkt wel, misschien ff een bat scriptje maken :P
Pagina: 1