retire old email adres?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
hallo,
op welke manier kan ik het beste oude email adressen retire'n.

ik mag van 2 personen die samen zo'n 25000 blokjes hebben en zelf geen koe meer draaien de blokjes 'hebbuh'.
nu vraag ik mij af of het mogelijk is om 2 verschillende email adressen naar mijn email adres te retire deze blokjes komen dan bij mijn stats maar komen ze dan ook bij de dpc. want deze personen zijn geen lid van een team.
wie kan mij ff vertellen in welke volgorde ik dit het beste kan doen.
moet ik eerst de 'oude' email adressen member maken van dpc of is dat niet nodig??

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Thijs B,

Je kunt max 8 e-mail adressen naar jouw email retiren, en als ze nog nooit lid zijn geweest van een team dan d8 ik dat ze ook bij DPC komen :)
Je kunt ze gewoon retiren en hoeft ze dus niet eerst lid te maken van dpc

Mzzl Harrie_1

Merkez

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 13:02
Hoe moet dat precies retiren??

Ik zit met een soortgelijk probleem. Ik wil dat ze bij ons op school ook illegaal koetjes gaan draaien op mijn naam. Maar nu wil ik eigenlijk niet mijn naam/e-mail adress gebruiken, maar iets meer in de trend van DPCwimp@hotmail.com en dat die dan toch bij mij komen, kan dat?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het retiren kan op deze page.

Houd er wel rekening mee dat je accounts net zo hard afgesloten worden als de sysadmin gaat klagen bij Distributed.net.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Harrie je hebt gelijk je hoeft niet eerst member te worden je kan die e-mail adressen gewoon retiren (das toch het ww?).

mzzls flap

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming