Toon posts:

B.F.R.I.S. spelen onder xp met radeon 9700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat probeer ik dus, maar bfris vraagt om glide...
op zich niks aan de hand, maar ik heb nu openglide, xgl200, en radeon glide geprobeerd, en bij allemaal springt ie terug naar mijn desktop.

voor degenen die niet weten wat bfris is: bfris is/was een multiplayer spacesimdie nog in de specs heeft staan dat ie een 2mb videokaart wil zien.
onder linux is ie neem ik aan bekender, maar ik probeer m nu onder windows te draaien.
het maakt gebruik van een los config filetje, en geemuleerde dos mode voor zo ver ik kan zien.
in t config fieltje staat enkel dit:

OGL_trilinear_mipmap

dynamic_lights 3

pretty_fog pretty

window_resolution 800 600

cheesy_bluescreen_effect 0

force_feedback_gain 90

use_sound

no_cdrom

no_music

fullscreen

als iemand nog een idee heeft wat ik aan of uit zou moeten zetten....

Verwijderd

zet eens cheesy_bluescreen_effect 1 8)
en meld de error eens hier.
Haal de fullscreen lijn eens weg en probeer dan eens, als dat niet werkt probeer dan eens windowed op die regel te zetten, zit er een readme bij waar de config variabelen in staan? of is dat niet ergens te vinden?

laaste optie, dualboot Linux of win98

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 11:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
glide _> can't create opengl window...
geprobeerd te tackelen met openglide lukt niet. zodra ik window disable geeft ie een exception error
xgl200 geprobeerd diegeeft aan: procedure entry point grlfbwritecolorformat@4 could not be located in d.l.l. glide2x.dll

Verwijderd

Topicstarter
ok, zo ver getackeld met radeon glide2x 059b nu vraagt ie om de cdrom, maar klapt er daarna uit. hmmm wordt doorploeteren vermoed ik zo

Verwijderd

ja, denk het ook, hoop voor je dat het lukt... :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar in de GameFAQ staat ook een FAQ waarmee je oude (DOS) spellen kan laten draaien op bijvoorbeeld Windows XP: Forum- en Gamefaqs (*Update 11-01*)
Ietsje naar onder scrollen en dan heb je de hele lijst :)

The devil is in the details.

Pagina: 1