[Casio DT 700M30E] Barcode scanner

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik heb hier een (draadloze) barcode scanner liggen, van Casio: Type DT-700M30E.

Is kei leuk apparaatje, alleen de originele software is zoek geraakt. Nu is dit geen warez request, maar ben ik dus op zoek naar de (ik noem het maar even) "firmware" die dat ding nodig heeft.

Waarom? Als ik 'm aan zet kan ik kiezen uit:

1) Execute AP
2) Set mode
3) Date/Time
4) Transmit

Voor optie 4 heb ik al een cradle, die ik overigens ook nodig heb om die software in die scanner te schieten (volgens mij). Optie 3 spreekt voor zich, optie 2 wordt gebruikt om het ding een ID te geven en het display e.d. in te stellen en optie 1 is dus nodig om daadwerkelijk barcodes te scannen. Alleen als ik die kies zegt 'ie "Application not installed". Ik neem aan dat het gewoon een soort LIFO/FIFO buffer software dingetje is wat die nummers gewoon weer afspeelt als ik 'm in die cradle hang. De scanner doet verder helemaal niks (ook niet als ik de "scan" knop indruk en 'm boven een barcode hang).

Ik heb mezelf scheel ge-google-d en ook gezocht op ftp sites e.d. met alltheweb. Ook de p2p clients gaven nul op rekest. Is er iemand hier die misschien weet hoe/wat ik moet doen of die de software voor me heeft?

Overigens is de site van casio zelf zwaar k*t. Je kunt er (voor zover ik kon vinden) nergens zoeken, je moet dus zelf de "juiste weg" maar zien te vinden. Heb zo'n beetje heel de casio site gehad (inc. chinese versies, waar ik niet veel wijzer van werd :P) en ook daar kon ik niks vinden behalve wat specs van het ding. Als het nodig is wil ik die hier wel posten, maar dat lijkt me verder niet relevant...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:26

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Ik ben even aan het zoeken geweest en heb het bedrijf gevonden die de software heeft ontwikkeld voor Casio nml elsa

en dit heb ik hier gevonden onder aan de pagina.

misschien als je hun een mailtje stuurt weet je mischien meer
;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sr Juan op 24-01-2003 14:18 ]

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Je bedoelt Elas, i.p.v. Elsa ;)

Thnx, daar heb ik over heen gekeken, ik ga kijken of ze me verder kunnen helpen...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij