philips 32pw9527 Service Codes

Pagina: 1
Acties:

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
philips 32pw9527 widescreen television

Gisteren is een monteur geweest om het Next-I View uit te zetten.
Hij ging via de afstandsbediening in een servicemenu van de TV, weet iemand waar die codes te achterhalen zijn?

Het is natuurlijk uitermate interessant om zelf ook eens door dat menu te kunnen bladeren. Ik heb google e.d. al afgezocht...

B)

Verwijderd

Moest je dan niet 2 knoppen ingedrukt houden of is dat voor het "normale" setupmenu???

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Dat zou best kunnen, maar de vraag is dan natuurlijk: welke twee...
Voor het normale menu is er gewoon de "menu" knop...

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 10:35:
Moest je dan niet 2 knoppen ingedrukt houden of is dat voor het "normale" setupmenu???
da's voor het menu waar je de zenders in kunt stellen, het service menu kun je op een andere manier bereiken, maar daar kun je waarschijnlijk meer kwaad dan goed aan richten als je niet weet wat je aant doen bent..

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30
Via Google op www.kieskeurig.nl gebruikerservaringen
Stappen: 1) Zet TV aan en trek de antenne uit de TV(start dan wel op) 2)Toets achereenvolgens zonder pauze: 0 6 2 5 9 6 en de osd toets(i+) in op de afstandbediening Men ziet nu SERVICE-menu, rechtsboven in beeld verschijnt SAM.
Ik weet niet of dat met de antenne echt nodig is want de toetsen combinatie staat op die pagina ook een keer alleen.
de link http://www.kieskeurig.nl/...6BFF0035E988?opendocument
ergens op de helft

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

Xanax959

relax...

Pas trouwens op, bij mijn 28PW6006 is de eerste optie clear menu, en even op een verkeerd toetsje drukken is al genoeg...
Staat ergens al een topic over hier.

Atari portfolio Dos 2.11

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Bedankt, de antenne stekker is idd overbodig.
Het leuke is dat je in dat menu kunt zien hoeveel uren de tv al gespeeld heeft. Voor de rest zou ik niet weten wat ik in het menu kan...ben maar een leek...
Pagina: 1