Toon posts:

hoe heet dat programma ook alweer....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 a 2 jaar geleden een programma gebruikt dat ik nu weer nodig heb. (je voelt hem al aankomen)

het programma werkte als volgt, je nam een luchtfoto of een foto van een object en tekende daarop de blokjes en vormen voor de gebouwen, het programma berekende dan de 3d omgeving en textures ervoor, het kon zelfs meerdere foto's gebruiken voor de verschillende kanten van een gebouw.

de output van het programma was een webpagina met een plugin om de 3d omgeving te bekijken

het was een heel gemakkelijk programma, helaas heb ik het toen niet gekocht omdat ik het toen niet nodig had en nu ik het eindelijk nuttig nodig heb kan ik het niet meer vinden.

ik hoop dat iemand dit programma kent en me op weg kan helpen.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

MetaCreations Carrera of Carrara. Maar, MetaCreations bestaat niet echt meer onder die naam, heb ik zo 't idee... is een paar keer overgenomen.

teveel zooi, te weinig tijd

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
MetaCreations is nu van Corel dacht ik?

Human Bobby

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Idd http://www.itweek.co.uk/Products/Software/1100972 volgens mij bestaat het niet meer.. er bestond vroeger nog een site met tutorials, die kan ik niet meer vinden. Kan me wel herinneren dat er op die site stond dat de ontwikkeling van versie 2.X was afgeblazen.

Verwijderd

niet carrara, canoma, ook van metacreations (idd nu van corel), cararra is een 3dmodeller (wel een aardige overigens)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 15:24:
niet carrara, canoma, ook van metacreations (idd nu van corel), cararra is een 3dmodeller (wel een aardige overigens)
Idd canoma was het, ik zat verkeerd ;) http://www.canoma.com/ was de tut die ik eigenlijk zocht.
Pagina: 1