Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
maar wat werkt er wel en wat werkt er niet? Krijg je helemaal geen verbinding met je gsm?? Handleiding??
[ Voor 41% gewijzigd door schwarzenegger op 24-01-2003 10:20 ]
Andere post kan dicht.....dit is de eerste en uitgebreide versie (had geen zin om weer het hele verhaal in te tikken).
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Overigens werken de nieuwere versies wel met oudere telefoons.
Upgrade voorstel?
De 5.0 data suite versie de 7650 herkent wel mijn 6310i.
Ook de agenda functie en todo lijstjes wil ik gebruiken (tussen Outlook --> telefoon --> pc thuis). Zo weet kan ik thuis en op m'n laptop alle belangrijke dingen invullen...... is dit zo gek ????
[ Voor 4% gewijzigd door Jivecar op 24-01-2003 10:28 ]
driver downloaden
PS: ik ga er van uit dat jij de Mobile Action IR Manager hebt...
Spul wordt iig wel geinstalleerd maar nog geen verbinding; ben nu de handleiding aan het downen.... misschien dat het werkt..... 3,4kb/sec is trouwens wel lllllllaaaaannnnngggggzzzzzzaaaaammmmm...... datasuite 4.51a haalde ruim 200kb/sec..
Verwijderd
• Toevallig een Compaq Evo of Armada laptop van de zaak?
• In december/januari is Service Pack 3 geintegreerd?
• Winamp.exe is geblokkeerd en Winamp3.exe is niet geblokkeerd?
• Microsoft Optical Muis bijgeleverd?
• Gratis 0800 inbelnummer zodat je overal in NL je Outlook kunt openen?
Ik kan je niet helpen met het Datasuite probleem, maar... bij mij liep GoT ook altijd vast, na het installeren van IE6 via het Netmenu was dit probleem verholpen.
Als dat bovenstaande klopt, dan werk je vermoedelijk bij hetzelfde bedrijf als ik. (Een wereldwijde organisatie toch?)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 11:45 ]
Dit is dus niet de bedoeling; mijn laptop heeft een standaard IR poort (fast-IRDA) en mijn thuis pc werkt goed met v4.51a en m'n nokia.larsemenneke schreef op 24 January 2003 @ 11:28:
download gewoon even van de website van de producent de nieuwste versie en je kunt ook gewoon een handleiding downloaden: handleiding downloaden
driver downloaden
PS: ik ga er van uit dat jij de Mobile Action IR Manager hebt...
Het grote probleem is dus dat ik op de laptop software moet hebben (liefst ondersteund (alleen data suite v4.06)) waarmee ik tussen mijn laptop en gsm kan communiceren....
Heb een Armada;Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 11:44:
Ik heb volgens mij een vermoeden waar je werkt, want jouw probleem komt PRECIES overeen met mijn problemen een maand of 2 geleden.
• Toevallig een Compaq Evo of Armada laptop van de zaak?
• In december/januari is Service Pack 3 geintegreerd?
• Winamp.exe is geblokkeerd en Winamp3.exe is niet geblokkeerd?
• Microsoft Optical Muis bijgeleverd?
• Gratis 0800 inbelnummer zodat je overal in NL je Outlook kunt openen?
Ik kan je niet helpen met het Datasuite probleem, maar... bij mij liep GoT ook altijd vast, na het installeren van IE6 via het Netmenu was dit probleem verholpen.
Als dat bovenstaande klopt, dan werk je vermoedelijk bij hetzelfde bedrijf als ik. (Een wereldwijde organisatie toch?)
SP3 is nog niet geinstalleerd bij mij wegens problemen maar is wel de bedoeling;
Winamp heb ik niet geinstalleerd;
Ik heb een optical muis;
En bel in via een 0800 nummer;
En heb zelfs outlook webmail;
Ga meteen IE6 via het netmenu installeren; want GoT hangt echt vaak...
Toch jammer dat je mij niet kunt helpen.....
Verwijderd
Nou, ik denk dat ik je eigenlijk wel kan helpen.Jivecar schreef op 24 januari 2003 @ 11:47:
[...]
Heb een Armada;
SP3 is nog niet geinstalleerd bij mij wegens problemen maar is wel de bedoeling;
Winamp heb ik niet geinstalleerd;
Ik heb een optical muis;
En bel in via een 0800 nummer;
En heb zelfs outlook webmail;
Ga meteen IE6 via het netmenu installeren; want GoT hangt echt vaak...
Toch jammer dat je mij niet kunt helpen.....
Als je in een andere vestiging bent dan je eigen en je logt in op het netwerk, dan krijg je de melding dat je op een andere lokatie bent. Als dan toevallig McAfee de virusdefinities gaat updaten dan blijft het Command-Prompt scherm openstaan, ingelogd als INSTALLER. Van daaruit kun je WEL software installeren. Ik weet niet of het deze keer toevallig was, of dat het altijd zo is. Ik kon iig de datasuite voor de 6310i + modemdrivers installeren
'm niceVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 11:50:
[...]
Nou, ik denk dat ik je eigenlijk wel kan helpen.
Als je in een andere vestiging bent dan je eigen en je logt in op het netwerk, dan krijg je de melding dat je op een andere lokatie bent. Als dan toevallig McAfee de virusdefinities gaat updaten dan blijft het Command-Prompt scherm openstaan, ingelogd als INSTALLER. Van daaruit kun je WEL software installeren. Ik weet niet of het deze keer toevallig was, of dat het altijd zo is. Ik kon iig de datasuite voor de 6310i + modemdrivers installeren
Reden om een andere vestiging te bezoeken
Zal wel eens kijken volgende week..... is toch wel handig om data suite v4.51a te hebben en de modemdrivers....
Thanks
Verwijderd
Ik weet niet zeker of het uberhaupt werkt. Het kan ook puur toeval zijn dat mijn McAfee installer het CMD scherm open liet staan. Ik heb er iig even snel gebruik van gemaaktJivecar schreef op 24 januari 2003 @ 12:41:
[...]
'm nice![]()
Reden om een andere vestiging te bezoeken![]()
Zal wel eens kijken volgende week..... is toch wel handig om data suite v4.51a te hebben en de modemdrivers....
Thanks
Puur theoretisch zou je dit zelf kunnen creëeren; tijdens de opstart log je in en daarnaast wordt er door zo'n automatisch login progje een command prompt gemaakt die tijdelijk (en automatisch) inlogt en evt. updates uitvoerd......Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 12:53:
[...]
Ik weet niet zeker of het uberhaupt werkt. Het kan ook puur toeval zijn dat mijn McAfee installer het CMD scherm open liet staan. Ik heb er iig even snel gebruik van gemaakt
Anyway; I can give it a try........ er zijn nog wel andere opties, maar daar heb ik geen zin om die uit te voeren.......
Werk jij bij .... of loop je er stage ???
Verwijderd
1. Ik snap tot op heden niet waar het loginscript te vinden is. Iig niet in \\domein\NETLOGON. Misschien in \\server\NETLOGON.Jivecar schreef op 24 januari 2003 @ 13:24:
[...]
1. Puur theoretisch zou je dit zelf kunnen creëeren; tijdens de opstart log je in en daarnaast wordt er door zo'n automatisch login progje een command prompt gemaakt die tijdelijk (en automatisch) inlogt en evt. updates uitvoerd......
Anyway; I can give it a try........ er zijn nog wel andere opties, maar daar heb ik geen zin om die uit te voeren.......
2. Werk jij bij .... of loop je er stage ???
ICT Support wilde bij mij ook de juiste Datasuite niet installeren. Ik ga zelf ook even op zoek naar een manier om de betreffende situatie zelf te creeeren. Ik wil namelijk best nog meer software installeren.
Heb jij trouwens ook 4494 printers waar je uit kunt kiezen als je "Find a printer in the directory" doet?
2. Nee, beiden niet. Ik werk er gewoon een jaartje voor de fun omdat ik net van de middelbare school af ben en ik even wat geld wil inslaan. Ik ben hier slechts een assistentje.
Daarna wil(de) ik solliciteren bij de Koninklijke Luchtvaart School, echter... ik ben nu serieus aan het overwegen om echt een studie te gaan volgen zodat ik binnen dit bedrijf kan doorgroeien. Het werken bij dit bedrijf bevalt me namelijk enorm, en de kans dat ik hier terechtkan is tienduizendmaal groter dan bij de KLS. Ik maakte die overweging pas een week geleden, en zodra ik niet meer op het gastkantoor zit dan ga ik me wat beter orienteren over mijn mogelijkheden hier. Dankzij mijn bezoekje aan het gastkantoor kon ik de juiste Datasuite installeren
Edit...
Ik heb je gevonden in de Knowhow Database
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 13:54 ]
1.Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 13:42:
[...]
1. Ik snap tot op heden niet waar het loginscript te vinden is. Iig niet in \\domein\NETLOGON. Misschien in \\server\NETLOGON.
ICT Support wilde bij mij ook de juiste Datasuite niet installeren. Ik ga zelf ook even op zoek naar een manier om de betreffende situatie zelf te creeeren. Ik wil namelijk best nog meer software installeren.
Heb jij trouwens ook 4494 printers waar je uit kunt kiezen als je "Find a printer in the directory" doet?
2. Nee, beiden niet. Ik werk er gewoon een jaartje voor de fun omdat ik net van de middelbare school af ben en ik even wat geld wil inslaan. Ik ben hier slechts een assistentje.
Daarna wil(de) ik solliciteren bij de Koninklijke Luchtvaart School, echter... ik ben nu serieus aan het overwegen om echt een studie te gaan volgen zodat ik binnen dit bedrijf kan doorgroeien. Het werken bij dit bedrijf bevalt me namelijk enorm, en de kans dat ik hier terechtkan is tienduizendmaal groter dan bij de KLS. Ik maakte die overweging pas een week geleden, en zodra ik niet meer op het gastkantoor zit dan ga ik me wat beter orienteren over mijn mogelijkheden hier. Dankzij mijn bezoekje aan het gastkantoor kon ik de juiste Datasuite installeren
Star systeembeheer
Loginscript is niet zo belangrijk; via de install software worden er ook appz geinstalleerd, zo zou het dus ook moeten werken. Op:
\\nl*****\Deploy\WinINSTALL2000
Vind je het spul van de install software; maar het nokia pack is dus een *.msi bestand. Maar ik ga niet rommelen om de server (wil wel bij mijn werkgever willen blijven werken).
Me vorige werkgever (ander groot landelijk dekkend kantoor (1 van die andere 3)) was op dat gebied makkelijker. Ik had goede verstandhouding met systeembeheer en je kreeg er alles voor elkaar. Hier niet. Ict support = niet super....
Verwijderd
Ons kantoor heeft niet eens ICT support meer omdat we gaan verhuizen naar een veel groter kantoor.Jivecar schreef op 24 January 2003 @ 13:54:
[...]
1.
Star systeembeheerHier dus ook; volgens mij is de 6210 qua IR aansturing gelijk aan de 6510 maar dankzij we in het configuratiescherm niets kunnen zien of doen houdt het al snel op.
Loginscript is niet zo belangrijk; via de install software worden er ook appz geinstalleerd, zo zou het dus ook moeten werken. Op:
\\nl*****\Deploy\WinINSTALL2000
Vind je het spul van de install software; maar het nokia pack is dus een *.msi bestand. Maar ik ga niet rommelen om de server (wil wel bij mijn werkgever willen blijven werken).
Me vorige werkgever (ander groot landelijk dekkend kantoor (1 van die andere 3)) was op dat gebied makkelijker. Ik had goede verstandhouding met systeembeheer en je kreeg er alles voor elkaar. Hier niet. Ict support = niet super....
Dus je hebt het iig niet zo slecht als bij ons
Laatst bestelde ik een netwerkkabeltje, ik moest er een dag op wachten omdat ze deze moeten opsturen per post
Even een net bedachte theorie:
• Hernoem <naam bedrijfsscreensaver> naar <iets.bak>
• Kopieer CMD.EXE naar <naam bedrijfsscreensaver>
• Log uit en wacht 10 minuten. Je bent nu in de commandoprompt van Localsystem. Probeer daar eens wat dingen te installeren, misschien werkt dat wel
Ach, de rest van het ict is wel redelijk geregeld; heb in iig een microdrive voor de downloads op te gooien (heb geen kabel/adsl thuis) en een redelijk snelle en goede pc.
IE6 werkt trouwens goed; meteen ook sp3 geinstalleerd. Modemdriver voor ir werd ineens vanzelf geinstalleerd; kan er alleen niets mee want ik kan niet in het modemmenu !!!!!!!!!
Verwijderd
Jawel, je kunt wel in het modem menuJivecar schreef op 24 januari 2003 @ 15:54:
Klinkt niet onlogisch maareeehhhhh; wat is de naam van de screensaver; of waar kan ik hem vinden ??? heb al in winnt gekeken maar kan daar niets vinden......
Ach, de rest van het ict is wel redelijk geregeld; heb in iig een microdrive voor de downloads op te gooien (heb geen kabel/adsl thuis) en een redelijk snelle en goede pc.
IE6 werkt trouwens goed; meteen ook sp3 geinstalleerd. Modemdriver voor ir werd ineens vanzelf geinstalleerd; kan er alleen niets mee want ik kan niet in het modemmenu !!!!!!!!!
Je moet de file C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Network\Connections\Pbk\rasphone.pbk even openen in Notepad. Daar kun je Dialup verbindingen handmatig toevoegen
Maak op je huis computer op Windows 2000 een nieuwe verbinding aan op device SERIAL1-0 (de infraroodpoort) en kopieer dat gedeelte uit de rasphone.pbk file naar je werk laptop naar de rasphone.pbk file. Et voila, je kunt via je Nokia 6510 (zonder extra modemdrivers) mobiel het internet op
Je kunt zelfs via het 0800 nummer mobiel het internet op (gratis dus, maar wel achter een firewall).
Als ik zometeen meer tijd heb dan kan ik precies uitleggen hoe het moet, of ik kan de inhoud van een .pbk file posten (als dat volgens de FAQ mag).
Weet jij trouwens hoe ... omgaat met inbellen via 0800? Ik hoor van collega's dat zij dagelijks een uur op internet zitten via dat nummer, en ze krijgen nooit een waarschuwing voor overmatig internetgebruik o.i.d.
De screensaver staat volgens mij in \WINNT\system32\<naamfirma>.scr
CISSP! Drop your encryption keys!
Verwijderd
Als we het hier discusseren dan kunnen anderen er dankzij de Omega later van meegenieten. Er zijn namelijk enkele duizenden mensen die precies dezelfde problemen tegenkomen omdat alle systemen binnen ons bedrijf exact hetzelfde zijn.laurens0619 schreef op 24 januari 2003 @ 20:57:
kunnen jullie niet beter even met elkaar contact zoeken met icq? de laatse 20 posts waren alleen van jullie, aangezien feeble je wel kan verder helpen
Damn.... werk thuis niet met win2KVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:08:
[...]
Jawel, je kunt wel in het modem menu
Je moet de file C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Network\Connections\Pbk\rasphone.pbk even openen in Notepad. Daar kun je Dialup verbindingen handmatig toevoegen
Maak op je huis computer op Windows 2000 een nieuwe verbinding aan op device SERIAL1-0 (de infraroodpoort) en kopieer dat gedeelte uit de rasphone.pbk file naar je werk laptop naar de rasphone.pbk file. Et voila, je kunt via je Nokia 6510 (zonder extra modemdrivers) mobiel het internet op(ook via GPRS)
Je kunt zelfs via het 0800 nummer mobiel het internet op (gratis dus, maar wel achter een firewall).
Als ik zometeen meer tijd heb dan kan ik precies uitleggen hoe het moet, of ik kan de inhoud van een .pbk file posten (als dat volgens de FAQ mag).
Weet jij trouwens hoe ... omgaat met inbellen via 0800? Ik hoor van collega's dat zij dagelijks een uur op internet zitten via dat nummer, en ze krijgen nooit een waarschuwing voor overmatig internetgebruik o.i.d.
De screensaver staat volgens mij in \WINNT\system32\<naamfirma>.scr
Kun jij die lines posten?? Dan kan ik ze toevoegen.....
Hoe kun je trouwens vervolgens dan kiezen tussen of inbellen via de gsm of via de vaste lijn?? Vind dat wel handig....
Qua 0800 gebruik: de e-mails die je krijgt over het bedrag zijn puur ter informatie, bel meestal rond de 20-30 euro's in per maand. Maar ik weet van andere collega's (hoger niveau) dat ze soms hele dagen online zijn en dat zij kosten hebben van rond de 80/90 euro per maand. Zij hebben er nog niets van gehoord.
Qua overmatig internet gebruik, ik heb in 2 dagen ongeveer 1,4GB gedownload (en daarnaast nog gewerkt ook
Dat met die screensaver zal niet werken, aangezien hij dei <firmanaam>.scr als scr behandeld; vervangen door com zal de screensaver en command prompt niet activeren.
Gisteren ben ik bezig geweest om delen van v4.06 te vervangen door de bestanden van v4.51a. Voordeel: nokia herkent nu wel mijn telefoon over IRDA alleen heb ik iets teveel gekopieerd want de appz (allemaal) lopen vast of starten niet meer op. Ik denk dat het gedeelte in progfiles\common\nokia de vitale bestanden zijn en de rest kan blijven staan.
Next time ff de *.msi op eigen harde schijf gooien en zo wat uittesten.
Daarnaast ben ik het idd eens met de vermelding dat de gegevens uit dit draadje kunnen helpen bij veel mensen binnen onze firma en bv ook andere mensen die bij andere bedrijven werken waar het ook zo gaat.
Verwijderd
Oke, ik zal ze zo even extracten. Meteen 2 inbelprofielen maken zodat je vast of GSM kunt inbellenJivecar schreef op 25 January 2003 @ 11:04:
Damn.... werk thuis niet met win2K![]()
Kun jij die lines posten?? Dan kan ik ze toevoegen.....
Hoe kun je trouwens vervolgens dan kiezen tussen of inbellen via de gsm of via de vaste lijn?? Vind dat wel handig....
Ik vermoed dat ze je surfgedrag/computergebruik simpelweg niet kunnen/mogen traceren. Ik vermoed ook (moet ik bij de eerstvolgende "rekening" controleren) dat hun overzichtsysteem geen onderscheid maakt tussen vast en mobiel inbellen op 0800.Qua 0800 gebruik: de e-mails die je krijgt over het bedrag zijn puur ter informatie, bel meestal rond de 20-30 euro's in per maand. Maar ik weet van andere collega's (hoger niveau) dat ze soms hele dagen online zijn en dat zij kosten hebben van rond de 80/90 euro per maand. Zij hebben er nog niets van gehoord.
Qua overmatig internet gebruik, ik heb in 2 dagen ongeveer 1,4GB gedownload (en daarnaast nog gewerkt ook) dus nu ff afwachten of ik er iets van te horen krijg.
Jawel, je kopieert cmd.exe naar <screensaver>.scrDat met die screensaver zal niet werken, aangezien hij dei <firmanaam>.scr als scr behandeld; vervangen door com zal de screensaver en command prompt niet activeren.
Ik heb het op deze manier voor elkaar gekregen om in te loggen als localsystem. In de command prompt start je vervolgens de explorer (of Dameware utilities o.i.d.) en je hebt meteen overal schrijfrechten.
Toch maar proberen te installeren, want je moet ook registry keys wijzigen e.d.Gisteren ben ik bezig geweest om delen van v4.06 te vervangen door de bestanden van v4.51a. Voordeel: nokia herkent nu wel mijn telefoon over IRDA alleen heb ik iets teveel gekopieerd want de appz (allemaal) lopen vast of starten niet meer op. Ik denk dat het gedeelte in progfiles\common\nokia de vitale bestanden zijn en de rest kan blijven staan.
Next time ff de *.msi op eigen harde schijf gooien en zo wat uittesten.
Aangezien localsystem overal schrijfrechten heeft lijkt het mij dat je als localsystem gewoon kunt installeren. Owja... met X-Setup kun je de screensaver van het loginscherm ook wijzigen (inclusief de tijd) zodat je geen 10 minuten hoeft te wachten zodat de commandoprompt verschijnt.
Daarnaast ben ik het idd eens met de vermelding dat de gegevens uit dit draadje kunnen helpen bij veel mensen binnen onze firma en bv ook andere mensen die bij andere bedrijven werken waar het ook zo gaat.
Voor de duidelijkheid: de dosprompt komt dus niet....
Ga nu ff opzoek naar X-setup want die ken ik dus niet.....
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
| [Intranet] Encoding=1 Type=1 AutoLogon=0 DialParamsUID=4589399 Guid=2DFE7D9DA0152F488A2108BB4DD18C08 BaseProtocol=1 VpnStrategy=0 ExcludedProtocols=0 LcpExtensions=1 DataEncryption=0 SwCompression=1 NegotiateMultilinkAlways=1 SkipNwcWarning=0 SkipDownLevelDialog=0 SkipDoubleDialDialog=0 DialMode=1 DialPercent=75 DialSeconds=120 HangUpPercent=10 HangUpSeconds=120 OverridePref=15 RedialAttempts=3 RedialSeconds=60 IdleDisconnectSeconds=0 RedialOnLinkFailure=1 CallbackMode=0 CustomDialDll= CustomDialFunc= CustomRasDialDll= AuthenticateServer=0 ShareMsFilePrint=0 BindMsNetClient=1 SharedPhoneNumbers=1 PrerequisiteEntry= PrerequisitePbk= PreferredPort=SERIAL1-0 PreferredDevice=Infrared Modem Port PreviewUserPw=1 PreviewDomain=0 PreviewPhoneNumber=1 ShowDialingProgress=1 ShowMonitorIconInTaskBar=1 CustomAuthKey=-1 AuthRestrictions=272 TypicalAuth=1 IpPrioritizeRemote=1 IpHeaderCompression=1 IpAddress=0.0.0.0 IpDnsAddress=0.0.0.0 IpDns2Address=0.0.0.0 IpWinsAddress=0.0.0.0 IpWins2Address=0.0.0.0 IpAssign=1 IpNameAssign=1 IpFrameSize=1006 IpDnsFlags=1 TcpWindowSize=0 IpDnsSuffix= NETCOMPONENTS= ms_server=0 ms_msclient=1 MEDIA=rastapi Port=SERIAL1-0 Device=Infrared Modem Port DEVICE=rastapi PhoneNumber=0800xxxxxxxxx AreaCode= CountryCode=31 CountryID=31 UseDialingRules=0 Comment= LastSelectedPhone=0 PromoteAlternates=0 TryNextAlternateOnFail=1 |
Je moet ook bij PhoneNumber even het 0800 inbelnummer invoeren welke ook bij het standaard inbelaccount staat.
Wil je ook GPRS internet (dit gaat buiten het bedrijfsnetwerk om), voeg deze regels dan ook toe:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
| [Internet (GPRS)] Encoding=1 Type=1 AutoLogon=0 DialParamsUID=27170178 Guid=098D660AE9729C48A2DBFA95A33A9D24 BaseProtocol=1 VpnStrategy=0 ExcludedProtocols=0 LcpExtensions=1 DataEncryption=0 SwCompression=1 NegotiateMultilinkAlways=1 SkipNwcWarning=0 SkipDownLevelDialog=0 SkipDoubleDialDialog=0 DialMode=1 DialPercent=75 DialSeconds=120 HangUpPercent=10 HangUpSeconds=120 OverridePref=15 RedialAttempts=3 RedialSeconds=60 IdleDisconnectSeconds=0 RedialOnLinkFailure=0 CallbackMode=0 CustomDialDll= CustomDialFunc= CustomRasDialDll= AuthenticateServer=0 ShareMsFilePrint=0 BindMsNetClient=0 SharedPhoneNumbers=1 PrerequisiteEntry= PrerequisitePbk= PreferredPort=SERIAL1-0 PreferredDevice=Infrared Modem Port PreviewUserPw=0 PreviewDomain=0 PreviewPhoneNumber=0 ShowDialingProgress=1 ShowMonitorIconInTaskBar=1 CustomAuthKey=-1 AuthRestrictions=264 TypicalAuth=1 IpPrioritizeRemote=1 IpHeaderCompression=1 IpAddress=0.0.0.0 IpDnsAddress=0.0.0.0 IpDns2Address=0.0.0.0 IpWinsAddress=0.0.0.0 IpWins2Address=0.0.0.0 IpAssign=1 IpNameAssign=1 IpFrameSize=0 IpDnsFlags=1 TcpWindowSize=0 IpDnsSuffix= NETCOMPONENTS= ms_server=0 ms_msclient=0 MEDIA=rastapi Port=SERIAL1-0 Device=Infrared Modem Port DEVICE=rastapi PhoneNumber=*99# AreaCode= CountryCode=31 CountryID=31 UseDialingRules=0 Comment= LastSelectedPhone=0 PromoteAlternates=0 TryNextAlternateOnFail=1 |
Als je de regels hebt toegevoegd dan moet je wel even uitloggen en opnieuw inloggen. Bij Network and Dialup connections staan dan twee nieuwe inbelprofielen. Intranet om via je GSM het bedrijfsnetwerk te benaderen (en dus gratis via je mobiel WWW-en en Internet (GPRS) om op eigen kosten en zonder uitgaande restricties via GPRS te internetten.
Verwijderd
Zelfde probleem had ik, ik heb toen de muis eruit gehaald omdat deze bleek te bewegen. Toen ben ik na de lunchpauze teruggekomen en daar stond ineens een mooi commandoprompt.Jivecar schreef op 27 January 2003 @ 19:24:
Ik heb de *.scr aangepast; maar de schermbeveiliging gaat nu niet meer aan..... zowel in de lockstand niet als in de logoff stand.
Voor de duidelijkheid: de dosprompt komt dus niet....
Sluit die commandprompt niet af want dan krijg je het loginscherm weer (wachttijd voor niets). In de commandprompt kun je vervolgens Explorer.exe starten om een Start Menu te krijgen (duurt de eerste keer een minuut ofzo omdat hij nog een profiel voor LocalSystem moet aanmaken).
Ik meen me trouwens te herinneren dat ik de screensaver in \WINNT en \WINNT\system32 had aangepast omdat ik niet wist welke screensaver werd gebruikt bij het login scherm.
http://www.xteq.com/Jivecar schreef op 27 January 2003 @ 19:24:
Ga nu ff opzoek naar X-setup want die ken ik dus niet.....
Je kunt iig al je user instellingen wijzigen, en als je als localsystem inlogt kun je ook systeeminstellingen wijzigen
Thanks voor de lines, ik zal je aanwijzingen opvolgen en dat zal wel goed komen. GPRS zal ik niet gaan gebruiken; doe ik thuis ook niet als ik via mobiel inbel (belbundel zat; gprs is mij te duur daarnaast...).