Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thermaltake Xaser II 5000 mod

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al is een mod uitgevoerd op deze kast zonder window?
ben het zelf van plan weet alleen nog niet hoe of wat te doen zonder de hele boel te vernaggelen. :)

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 08:01
Welkom op GoT.
Laat ik je ten eerste eens op deze linkjes wijzen;
Allereerst de Lees dit eerst voordat je een topic opent! & de Algemene FAQ van GoT
En probeer vooral de search, zoek b.v. naar chieftec mods, zijn tenslotte dezelfde kasten Search

Verder zeer handig m.b.t case-modding; Frequently Asked Questions CME

[ Voor 6% gewijzigd door Fire_Bird op 24-01-2003 09:48 ]

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:53
Hallo en welkom op GoT :)

Ik heb hier een paar handige links voor je:
Frequently Asked Questions CME
Deze staat vol met dingen hoe je je case kan modden en waar je op moet letten :)

En deze ook nog even:
Lees dit eerst voordat je een topic opent!

Voor de rest zou ik zeggen: gebruik de search eens, daar staan zat Topics in over Casemodden :) en hoe mensen dit hebben gedaan ;)
De search vind je: hier

Veel suc6, en laat ons wel plaatjes zien he! :D

Verwijderd

Topicstarter
gaan we doen

:)

Verwijderd

Topicstarter
zat er over te denken om de bliksemschicht uit de case te frezen blacklight erachter.
en wat te gaan pielen met de kabels enzo.
de voorzijde van de kast (luchtinlaat) te bversieren met van dat lichtdraad spul.(moet nog ff kijken waar ik dat kan krijgen)
en andere buttons die he ik hier op het forum gezien
post wel een berichtje met foto's als ik klaar ben

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 10:08:
zat er over te denken om de bliksemschicht uit de case te frezen blacklight erachter.
en wat te gaan pielen met de kabels enzo.
de voorzijde van de kast (luchtinlaat) te bversieren met van dat lichtdraad spul.(moet nog ff kijken waar ik dat kan krijgen)
en andere buttons die he ik hier op het forum gezien
post wel een berichtje met foto's als ik klaar ben
Als het de bedoeling van die bliksemschiet is dat hij verlicht wordt, heb je aan een blacklight geen ruk. Die straalt heel weinig licht uit, hij zorgt er alleen voor dat wit spul en uv gevoelig materiaal oplicht. Zie hier een voorbeeld --> http://www.powerparts.nl/d.asp?WCI=p&p=125

klik op volgende en vorige foto om meer pics te zien.

Als je echt een lichteffect wilt zien zal je toch aan een gewone CCFL moeten geloven.

Verwijderd

Topicstarter
neon dus
tja dat kan natuurlijk ook nog zolang het niet te heet wordt mijn kast temp is nu ongeveer 27 graden wil die echt niet veel hoger hebben.

maar het idee is best cool om er blauw neon in te bouwen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 10:44 ]

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 10:43:
neon dus
tja dat kan natuurlijk ook nog zolang het niet te heet wordt mijn kast temp is nu ongeveer 27 graden wil die echt niet veel hoger hebben.

maar het idee is best cool om er blauw neon in te bouwen
CCFL bedoel je, neon wil je niet in je kast hoor :)

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Topicstarter
dit is mijn eerste mod dus als iemand mij kan uitleggen wat ccfl is?
bedankt

Verwijderd

CCFL staat voor Cold Cathodic Fluorisating Light. Een CCFL verbruikt ca 3 Watt en wordt echt niet warm dus die kan je rustig in je case hangen.

Op de website van www.powerparts.nl zijn veel plaatjes te zien van CCFL's ik kan je aanraden daar eens rond te snufflen. Verder zijn er zat reviews te vinden met www.google.nl zoeken naar CCFL & review

Verwijderd

Hebn je in de klep voor op de kast een rode of zilvergrijze achtergrond? Als ie rood is is het ook erge netjes om rode CCFL's te gebruiken. Is ook weer eens wat anders dan blauw .

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit zijn toch wel erg basic vragen, probeer het eens met de search en de FAQ, dan kom je al een heel eind. Succes met casemodden!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.