[IA] RVS Vandalproof Buttons (LED/Non LED) - [ Part II ]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zeker interesse in een paar van die knopjes :) (ook omdat ik de vorige IA gemist had)
ff een vraagje:
Je zegt dat die leds er evt. ook bij kunnnen, maar hoe duur wordt dan de DX0505 ? Die zijn namelijk wel :9~

En iets wat niks met knopjes te maken heeft , maar wat ze bij Bulgin ook hebben en waar ik wel interesse in heb is het volgende :

BXS011 - IP67 rated
Battery size AA (R6)
1, 2 or 3 Cells
Panel Mount
Bayonet with finger/coin slot release
Supplied with gasket and sealing grommets for screws
Afbeeldingslocatie: http://www.bulgin.co.uk/Products/BatteryHolders/BSX011_140px.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 07:20:
Ik heb zeker interesse in een paar van die knopjes :) (ook omdat ik de vorige IA gemist had)
ff een vraagje:
Je zegt dat die leds er evt. ook bij kunnnen, maar hoe duur wordt dan de DX0505 ? Die zijn namelijk wel :9~
Voordat iedereen vragen gaat stellen... Ik ga nog prijzen opvragen van de volgende produkten: ;)

LED indicators:

DX0505 - Vandal Proof led, Proud of Panel Profile (niet verzonken)
DX0506 - Vandal Proof led, Flush Panel Profile (verzonken)

LEDS:

DX1093 - Clear anodized Alu, Recessed Style

Bovenstaande LED's in de kleuren blauw, rood en groen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Piezobuttons (diegene die je alleen hoeft aan te raken om te schakelen) zijn ook zeer mooi! Zelf zat ik te denken om een kleine (~ 5 mm) versie als resetbutton te gebruiken, iets verzonken gemonteerd.

Vraagje xndr, als meerdere mensen hier interesse in hebben, behoord dit dan evt ook tot de mogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beun_de_Haas schreef op 24 januari 2003 @ 07:38:
Piezobuttons (diegene die je alleen hoeft aan te raken om te schakelen) zijn ook zeer mooi! Zelf zat ik te denken om een kleine (~ 5 mm) versie als resetbutton te gebruiken, iets verzonken gemonteerd.

Vraagje xndr, als meerdere mensen hier interesse in hebben, behoord dit dan evt ook tot de mogelijkheden...
Sure.. Kijk even waar ze te koop zijn en wat ze kosten, dan kunnen we die ook aan de IA toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Top, kom ik zo snel mogelijk op terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40

Falcon10

Hit it i would !

ohh ohhhhhh !!!!

* Falcon10 denkt dat ie weer enkele knopjes zal gaan bestellen :D

zo'n non illuminated eentje, om als reset te gebruike. En nog 2 om men LED's in men plexi en men CCFL aan/uit te schakelen :p
Strakjes eens kijken wat we al allemaal aan knopjes kunnen bestellen :D

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 24 januari 2003 @ 07:38:

Waar zie je die dan op Bulgin ? Ik kan ze niet vinden hoor......
(eneh, XNDR, wil je ook de prijs van die batterijhouder opvragen ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47

LauPro

Prof Mierenneuke®

Afhalen in Rotterdam Zuid
Mijn appartement bevindt zich recht tegenover Station Zuid. Als je ze wilt komen afhalen ben je van harte welkom. Afspreken via mail s.v.p. Kost je wel wat centen, maar dan weet je zeker dat je ze meteen hebt! :o)
--------> € 999,00
offtopic:
Meteen een goede reden om om de kosten van de verzendmethodes niet mee te rekenen in het totaalbedrag :P

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

damn mooie knopjes weer, zit alleen met de centen, das balen, anders was er nu een goeie reden om me case te modden ! ( ok ok is er altijd wel :) )

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 04-09 15:10
Die knopjes met de microswitch, wil dit zeggen dat ze sneller schakelen dan zonder?? Of hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Voorlopig alleen onderstaande piezo buttons gevonden (18mm), om een idee te geven. Deze vind ik nog iets te groot, so the search continues...

Afbeeldingslocatie: http://www.rs-components.nl/images/C665629-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rs-components.nl/images/C665613-01.jpg

[ Voor 125% gewijzigd door Beun_de_Haas op 24-01-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 08:23:
[...]
Waar zie je die dan op Bulgin ? Ik kan ze niet vinden hoor......
(eneh, XNDR, wil je ook de prijs van die batterijhouder opvragen ?)
De leds zijn te vinden onder indicators... Ik vraag het na van die batterijhouder, maar ik weet niet of dat ding ook in het leverprogramma van de importeur zit...
LauPro schreef op 24 January 2003 @ 08:28:
[...]
offtopic:
Meteen een goede reden om om de kosten van de verzendmethodes niet mee te rekenen in het totaalbedrag :P
Goed plan ja :D En er zat nog een bug in.. Als je daar 999.999,00 invult dan krijg je een error met submitten.. vindt de DB niet zo leuk geloof ik :D
droupsnoet schreef op 24 January 2003 @ 08:40:
damn mooie knopjes weer, zit alleen met de centen, das balen, anders was er nu een goeie reden om me case te modden ! ( ok ok is er altijd wel :) )
Je hebt nog ruim een maand de tijd.. moet wel lukken toch?
The Undertaker schreef op 24 January 2003 @ 08:41:
Die knopjes met de microswitch, wil dit zeggen dat ze sneller schakelen dan zonder?? Of hoe moet ik dit zien?
Volgens mij houdt microswitch in dat het werkt zoals een schakelaar... Met 2 standen, dus aan/uit.. Die andere buttons moet je namelijk ingedrukt houden om contact te maken, als je 'm weer loslaat wordt ook het contact verbroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
dus zonder----->ATX powerbutton idee

[ Voor 10% gewijzigd door Underground75 op 24-01-2003 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
* We Are Borg heeft zich maar eens geregd @ site :)

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/productpix/bluebuttonia.jpg

Deze heb ik bestelt :9~ Zal morgen geld overmaken met telebankieren op de rekening van de starter met mijn Nick erbij als opmerking

Bedankt alvast voor het regelen van deze inkoopactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel aardig geprijsd voor een simpel knopje. Als ze nou eens de helft waren dan zou ik intresse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 09:02:
Wel aardig geprijsd voor een simpel knopje. Als ze nou eens de helft waren dan zou ik intresse hebben.
Simpel knopje? Ehm, vind het wel iets meer dan een "simpel" knopje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 09:02:
Dankje, maar probeer het hier een beetje netjes te houden, dus niet van dit soort nutteloze posts... Als een lian li nou maar 50 euro was dan had ik er hier ook al 2 staan :S
The Undertaker schreef op 24 januari 2003 @ 08:58:
dus zonder----->ATX powerbutton idee
ja, die microswitch versie is dus niet geschikt als atx powerbutton, die andere variant kan je daar wel voor gebruiken...
We Are Borg schreef op 24 januari 2003 @ 09:00:
* We Are Borg heeft zich maar eens geregd @ site :)

[afbeelding]

Deze heb ik bestelt :9~ Zal morgen geld overmaken met telebankieren op de rekening van de starter met mijn Nick erbij als opmerking

Bedankt alvast voor het regelen van deze inkoopactie :)
Lees svp even het verhaaltje op Laupro.. je kunt voorlopig nog niet betalen... De prijzen zijn nog niet definitief... En over de IA..: Graag gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 09:22:
[...]

Dankje, maar probeer het hier een beetje netjes te houden, dus niet van dit soort nutteloze posts... Als een lian li nou maar 50 euro was dan had ik er hier ook al 2 staan :S

[...]

ja, die microswitch versie is dus niet geschikt als atx powerbutton, die andere variant kan je daar wel voor gebruiken...

[...]

Lees svp even het verhaaltje op Laupro.. je kunt voorlopig nog niet betalen... De prijzen zijn nog niet definitief... En over de IA..: Graag gedaan :D
Oeps, ehm okee ;) Ik dacht, kom, laat ik eens snel betalen....wachten op betalers is vervelend als organisator :)

* We Are Borg wacht geduldig af dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, correctie. Mijn mening is dat ik het te prijzig vind.

Sorry voor de "bad post" Was niet mijn bedoeling. De knopjes zijn wel stoer, maar ook simpel. Heb je ook goedkopere varianten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Die zijn echt mooie knoppies. Als je 'm indrukt gaat ie ook maar een klein beetje naar binnen. Maakt een stevige indruk. En zo'n mooi ledje eromheen... echt mooi :)
Kijk overigens in het afhandelings topic van de vorige IA voor pics van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:36
Hm.... ik heb d'r ook maar 2 besteld (incl. aansluitmateriaal)

ze zien er ERG mooi uit volgens de foto's in het oude topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, zou er graag een paar in mn nieuwe kast willen bouwen want ze echt wel :9~ . Maar € 17,- voor 1 phhhhh :r ... echt te duur. Maar verder zoeken naar andere knops ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Is al bekend of die microswitch nou echt als aan/uit schakelaar werkt?

Low Profile Button - MP0031 --> die dus :)

Je zei het net al even, maar op laupro staat nog dat je het zo navragen bij de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treenaks
AFAIK is een microswitch gewoon zo'n ding wat ook onder je muisknoppen zit: indrukken = contact maken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 08:57:
[...]

De leds zijn te vinden onder indicators... Ik vraag het na van die batterijhouder, maar ik weet niet of dat ding ook in het leverprogramma van de importeur zit...
Ik bedoelde eigenlijk waar Beun de Haas die piëzo knopjes had gevonden :D
Bedankt voor het navragen iig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUNER
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2020

TUNER

Zo is't maar net.

Gelukkig nog een inkoop actie. :)
Was weer net te laat voor die eerste.
Misschien is dit ook wel een stoer knoppie voor een "Deurbel mod" 8)

....You're just Furious 'cause your car isn't Fast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 12:54:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk waar Beun de Haas die piëzo knopjes had gevonden :D
Bedankt voor het navragen iig !
Gevonden bij RS-components :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Treenaks schreef op 24 January 2003 @ 10:27:
Hm.... ik heb d'r ook maar 2 besteld (incl. aansluitmateriaal)
Aansluiting 8)7 ?

* We Are Borg moet ff doorlezen op LauPro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk B
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

Erg scherp zijn die prijzen niet; dit zijn er twee die Farnell ook levert:
MP0031/3 - IA: 15.36 F: 14.98/1+, 14.09/25+
MP0037/2 - IA: 11.34 F: 10.06/1+, 9.35/25+

Dit zijn prijzen incl. 19% BTW, next day delivery per UPS gratis.
Misschien de moeite waard om die leverancier een beetje te pushen?

[ Voor 7% gewijzigd door Henk B op 24-01-2003 16:18 . Reden: transport ]

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz.. hebt er ook 1 besteld...
Eindelijk 1 gevonden na een maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Henk B schreef op 24 January 2003 @ 14:39:

Dit zijn prijzen incl. 19% BTW.
Bij farnell zitten ook nog hoge bezorgkosten neem ik aan (uit duitsland of engeland komen die knoppies dan). Dat kan ook best oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Henk B schreef op 24 January 2003 @ 14:39:

Dit zijn prijzen incl. 19% BTW, next day delivery per UPS gratis.
Ik ga daar nog even achteraan... Ik wil in ieder geval wel proberen om alles bij 1 leverancier te bestellen. Misschien dat ik nog iets van die prijs af kan krijgen als het een mooie grote bestelling wordt... Of die prijzen van Farnell incl. shipping zijn vraag ik me af, en next day delivery geldt natuurlijk alleen als ze genoeg op voorraad hebben, niet als ze die dingen zelf ook in backorder hebben staan...
Conan schreef op 24 January 2003 @ 10:53:
Is al bekend of die microswitch nou echt als aan/uit schakelaar werkt?
Low Profile Button - MP0031 --> die dus :)
Je zei het net al even, maar op laupro staat nog dat je het zo navragen bij de leverancier.
Heb de vraag doorgestuurd, ik verwacht na het weekend antwoord op alle vragen en de nieuwe prijzen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk B
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 17:23:Ik ga daar nog even achteraan... Ik wil in ieder geval wel proberen om alles bij 1 leverancier te bestellen. Misschien dat ik nog iets van die prijs af kan krijgen als het een mooie grote bestelling wordt... Of die prijzen van Farnell incl. shipping zijn vraag ik me af, en next day delivery geldt natuurlijk alleen als ze genoeg op voorraad hebben, niet als ze die dingen zelf ook in backorder hebben staan...
Farneel stuurt zeker te weten gratis op. Dat betekend natuurlijk wel dat die kosten bij hun in de prijs doorberekend zijn. Oftewel; Farnell is al een stuk duurder dan een gewone distributeur... (ahem, zou moeten zijn)
Als ze eea zelf niet op voorraad hebben, dan duurt het idd langer, maar da's nogal klontjes. Waar is dat niet zo?

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel kost die non led versie per stuk
en die low profile dan(gebruiken als reset knopje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Henk B schreef op 24 January 2003 @ 17:41:
[...]

Farneel stuurt zeker te weten gratis op. Dat betekend natuurlijk wel dat die kosten bij hun in de prijs doorberekend zijn. Oftewel; Farnell is al een stuk duurder dan een gewone distributeur... (ahem, zou moeten zijn)
Als ze eea zelf niet op voorraad hebben, dan duurt het idd langer, maar da's nogal klontjes. Waar is dat niet zo?
Ik zal bij voor de zekerheid dan ook even met Farnell checken.. Ik vond alleen die illuminated buttons niet terug.. ze verkopen die wel van een ander merk.. of ben ik nou blind? (ook weer zo'n baggersite trouwens 8)7 die gasten proppen even vrolijk 900 produkten in 1 categorie :| )
Ik heb nu in ieder geval een leverancier, die ook met blauwe leds kan leveren.. Het kan natuurlijk altijd goedkoper, dus daar ga ik nog fff achteraan...

edit:
LauPro is weer wat bijgewerkt... De mensen die interesse hebben in de leds kunnen evt. alvast selecteren... Prijzen volgen na het weekend...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Zou het mogelijk zijn om de LEDs van die knoppen te vervangen? Ik vind ze namelijk wel geschikt voor het project dat ik in mijn hoofd heb, echter daar wil ik UV-LEDs voor gebruiken :9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Demoniac schreef op 24 January 2003 @ 21:46:
Zou het mogelijk zijn om de LEDs van die knoppen te vervangen? Ik vind ze namelijk wel geschikt voor het project dat ik in mijn hoofd heb, echter daar wil ik UV-LEDs voor gebruiken :9~
Nee, helaas... Die dingen zitten zo goed dicht dat je ze alleen met een slijptol open kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Hmm, dan maar van die domed buttons zonder LED.. als m'n project gerealiseerd kan worden natuurlijk!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Demoniac schreef op 25 January 2003 @ 11:43:
Hmm, dan maar van die domed buttons zonder LED.. als m'n project gerealiseerd kan worden natuurlijk!
Die zijn ook nice ja :P Ik haal er ook nog een paar voor mijn cube denk ik... om stealthed drives mee te openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Naam: Weerstand voor illuminated buttons (5v power)

Beschrijving: Deze weerstand kan je gebruiken om de button direct op een 5v voeding aan te sluiten. Handig voor in de stereoinstallatie, pc, etc... Deze is natuurlijk ook geschikt om andere bright LED's aan een 5v voeding te hangen.

Prijs: € 0,10

hoeveel Ohm zijn deze ?

en de PulsingLed kit is dat deze http://members.home.nl/lodio/fadeled.htm

http://xndr.powerlcd.com/bluebuttons/fadeled.mpg

[ Voor 24% gewijzigd door enriqueeeee op 25-01-2003 17:17 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
enriqueeeee schreef op 25 January 2003 @ 17:10:
Naam: Weerstand voor illuminated buttons (5v power)

Beschrijving: Deze weerstand kan je gebruiken om de button direct op een 5v voeding aan te sluiten. Handig voor in de stereoinstallatie, pc, etc... Deze is natuurlijk ook geschikt om andere bright LED's aan een 5v voeding te hangen.

Prijs: 0,10
hoeveel Ohm zijn deze ?

en de PulsingLed kit is dat deze http://members.home.nl/lodio/fadeled.htm

http://xndr.powerlcd.com/bluebuttons/fadeled.mpg
Weerstanden zijn 82ohm voor 5v en 470 ohm voor 12v...
Die fadeled schakeling is idd van Exter, de prijzen van de componenten worden nog ff uitgezocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 09:01:
[...]

Nee, helaas... Die dingen zitten zo goed dicht dat je ze alleen met een slijptol open kan krijgen ;)
en dat noemen ze vandalproof :P een echte vandaal schrikt hier niet van terug hoor ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 18:07:
[...]en dat noemen ze vandalproof :P een echte vandaal schrikt hier niet van terug hoor ! ;)
Ze zijn inderdaad niet berekend op de gemiddelde Amsterdamse fietsendief die een slijptol op accu in z'n binnenzak heeft zitten... Maarja, wat is daar wel tegen bestand?

Ik heb bij alle leds nog even de specs gezet, er komen ook nog aparte weerstanden voor elke kleur LED in deze IA (/me gaat maar even het LED progje opstarten :D)

Ook zijn er nu backlight kits toegevoegd voor de 8 * 24 LCD IA die op dit moment loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

ff beetje off topic...

Zouden dergelijke knoppies als op onderstaand plaatje ook te bestellen zijn :?

Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/lis/red/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooper
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03-2022

Wooper

Docent CMD

WOOHOO HET IS BINNEN :D :D :D

maar voordat ik mijna lange wachten voor niets laat zijn door het knopje te ver@##$en ga ik even zekerheid vragen.

er zitten vier pinnetjes op, de middelste 2 zijn gewoon van de knop, dus draadjes van me power knop kan ik gewoon simpel weg overzetten.

maar nou het geen waar ik over twijfel. de buitenste 2 pinnetjes zijn van het ledje, deze zijn aangegeven met een + en een - (duidelijk geen vragen). mijn plan is om het ledje van de knop paralel te zetten met mijn power led.

er zijn echter een aantal dingen dit mij onduidelijk zijn. bij een ledje is het lange pootje de + (of praat ik nou onzin). de draadjes die van de reset switch/power button/powerled/hddled etc. zijn met 2 kleuren aangegeven. x-kleur en zwart.

meestal is het toch zo dat de x-kleur + is en de zwarte altijd -. MAAR waarom zit dan bij mijn power en hdd led het LANGE pootje (+) vast aan het zwarte (-) draadje 8)7 .

ik weet me dus geen raad, moet ik bij het aansluiten van de parallel draadjes voor me button-led (kan het wel parallel? ) nou op het zwarte draadje letten als - of op het korte pootje als - }:O

[ Voor 1% gewijzigd door Wooper op 26-01-2003 19:58 . Reden: TYPOOOO ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Pas is een multie-meter. Dan weet je het zeker. Zwart is volgens mij idd altijd de - en de andere kleur de -. Ook is het lange pootje altijd de +.
Maar waarom heb jij al knopjes binnen? de IA is toch nog niet afgelopen?
Ik ga als de IA nog niet is afgelopen voor de Ring Illuminated - Blue - MPI002

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge, wat zijn deze dingen toch mooi! Ik heb bij die vorige IA ook al watertandend staan toekijken, maar het feit blijft: ze zijn gewoon te duur. Ik mijn geval zou ik er 5 nodig hebben, dat wordt toch een duur grapje. Helaas pindakaas......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wooper schreef op 26 January 2003 @ 19:56:
WOOHOO HET IS BINNEN :D :D :D

maar voordat ik mijna lange wachten voor niets laat zijn door het knopje te ver@##$en ga ik even zekerheid vragen.

er zitten vier pinnetjes op, de middelste 2 zijn gewoon van de knop, dus draadjes van me power knop kan ik gewoon simpel weg overzetten.

maar nou het geen waar ik over twijfel. de buitenste 2 pinnetjes zijn van het ledje, deze zijn aangegeven met een + en een - (duidelijk geen vragen). mijn plan is om het ledje van de knop paralel te zetten met mijn power led.

er zijn echter een aantal dingen dit mij onduidelijk zijn. bij een ledje is het lange pootje de + (of praat ik nou onzin). de draadjes die van de reset switch/power button/powerled/hddled etc. zijn met 2 kleuren aangegeven. x-kleur en zwart.

meestal is het toch zo dat de x-kleur + is en de zwarte altijd -. MAAR waarom zit dan bij mijn power en hdd led het LANGE pootje (+) vast aan het zwarte (-) draadje 8)7 .

ik weet me dus geen raad, moet ik bij het aansluiten van de parallel draadjes voor me button-led (kan het wel parallel? ) nou op het zwarte draadje letten als - of op het korte pootje als - }:O
Allereerst: Je zit bij de verkeerde IA :Y)
Je had dit topic moeten hebben: [rml][ IA] *Afhandeling* blue iluminated buttons (PICS!)[/rml]
Om even je verhaal in 1 zin samen te vatten:
Je wilt meerdere buttons aan je powerLED aansluiten, maar je weet niet hoe en je weet niet wat waar nou op aangesloten moet worden...

Hier het antwoord:
Je kan niet meerdere buttons aan je powerLED hangen, dat trekt ie niet omdat het bright leds zijn... Hang ze dus gewoon aan een molex stekker, je moet hiervoor de rode en zwarte draad hebben (5v) en sluit dan de button op deze draden aan met een weerstand ertussen (82 ohm) Rood moet op de plus en zwart op de min...
TMDevil schreef op 26 January 2003 @ 21:09:
Pas is een multie-meter. Dan weet je het zeker. Zwart is volgens mij idd altijd de - en de andere kleur de -. Ook is het lange pootje altijd de +.
Maar waarom heb jij al knopjes binnen? de IA is toch nog niet afgelopen?
Ik ga als de IA nog niet is afgelopen voor de Ring Illuminated - Blue - MPI002
De IA loopt nog een maand, dus bestel je gek zou ik zeggen ;) De meneer voor je had zich vergist in het topic.. Kan gebeuren, het is allemaal ook best verwarrend 8)7
Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 22:02:
Tjonge, wat zijn deze dingen toch mooi! Ik heb bij die vorige IA ook al watertandend staan toekijken, maar het feit blijft: ze zijn gewoon te duur. Ik mijn geval zou ik er 5 nodig hebben, dat wordt toch een duur grapje. Helaas pindakaas......
Tja, het blijft een dure hobby, je zou wel voor die andere buttons kunnen gaan (non illuminated)... Als er genoeg besteld wordt gaan ze nog goedkoper worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... net ff het topic doorgelezen en ik vroeg me af of het mogelijk was om die led in die illuminated buttons direct op de 2 pinnetjes van je powerled te plaatsen... Of moet ik daar echt een kroonsteentje aan een molex hangen???

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 08:42 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 08:41:
hmmm... net ff het topic doorgelezen en ik vroeg me af of het mogelijk was om die led in die illuminated buttons direct op de 2 pinnetjes van je powerled te plaatsen... Of moet ik daar echt een kroonsteentje aan een molex hangen???
Geen probleem, zo heb ik het ook gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon zonder weerstand??? want ik wil niet meteen mijn knopje vern%^ken zodra die binnen is.. :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treenaks
Nee, natuurlijk mét :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De powerled is een normale LED, daar zit geen weerstand tussen, het gaat hier over een ultrabright LED, die kan je gewoon erop aansluiten, dus denk voortaan eerst fff na voordat je andere mensen verkeerd advies geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14

Freakaz0id

RC Geek

Goh, 15 euro voor n knoppie.. Ik geef graag wat uit aan computer spulletjes, maar dit is me tegek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 23:45:
[...]
Tja, het blijft een dure hobby, je zou wel voor die andere buttons kunnen gaan (non illuminated)... Als er genoeg besteld wordt gaan ze nog goedkoper worden :D
Ja Ik realiseer mij ten volle dat modden een prijzige hobby is, en deze knopjes staan ook op de nominatie om in mijn nieuwe project te komen. Maar dat valt in de planning voorlopig nog onder afwerking, hetgeen weer in Fase 3 zit. ;) Ik zit nu in fase 1 :Y) Maar toch bedankt, ik heb altijd veel respect voor mensen die het op zich nemen een IA te organiseren! Hulde _/-\o_

Trouwens ik lees dat je bij van reijsen gaat bestellen, dat is in rotterdam geloof ik. Weet jij of ze daar ook los verkopen, dus niet per 10 bijvoorbeeld?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 21:30:
[...]

De powerled is een normale LED, daar zit geen weerstand tussen, het gaat hier over een ultrabright LED, die kan je gewoon erop aansluiten, dus denk voortaan eerst fff na voordat je andere mensen verkeerd advies geeft ;)
at moest ik weten!!
Thanks...En dat komt gewoon omdat de weerstand voor die led gewoon op het mb zit?!?!...
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 08:12:
[...]

at moest ik weten!!
Thanks...En dat komt gewoon omdat de weerstand voor die led gewoon op het mb zit?!?!...
B)
idd, zit uiteraard op het mobo verwerkt. Anders zou het standaard powerledje het na een tijd ook begeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enneuh..
De afloopdatum is over 19 dagen...
das nog aardig lang.. :*)
Ik wil mijn knopjeuh.........
Als we trouwens straks aan de 50 zitten, kunnen we het dan versnellen met een paar dagen ofzo???
O-)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 17:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 17:54:
enneuh..
De afloopdatum is over 19 dagen...
das nog aardig lang.. :*)
Ik wil mijn knopjeuh.........
Als we trouwens straks aan de 50 zitten, kunnen we het dan versnellen met een paar dagen ofzo???
O-)
Ik heb net de afloopdatum al naar 16 februari gezet, deze was eind februari. We moeten nog even kijken hoe het gaat lopen, maar veel verder vervroegen zal niet gebeuren denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me moet wel geld overhouden voor vfd of lcd :P
Maar dit is toch zo'n übergeil knoppie voor je aanknop, tis gewoon een musthave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 19:39:
/me moet wel geld overhouden voor vfd of lcd :P
Maar dit is toch zo'n übergeil knoppie voor je aanknop, tis gewoon een musthave :)
Daar ben ik het helemaal mee eens :D Ik ga m'n cube behangen met die buttons en indicators :P :9~

*** UPDATE ***
De eerste status mail is verstuurd!
Voor de mensen die nix ontvangen hebben en voor de mensen die toch even willen zien waar het nou over gaat heb ik 'm ook fff online gezet:

http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/info/statusmail1.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 22:39
Hmm ik weet et niet zeker maar volgens mij staat er een foutje op de site van laupro bij de non illuminated buttons.
De knoppen met Microswitch blijven toch bij 1x drukken aan en bij de 2e keer gaan ze weer uit?. Zoja dan staat et daar verkeerd en zoniet dan heb ik nix gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Powerpaultje schreef op 28 januari 2003 @ 20:42:
Hmm ik weet et niet zeker maar volgens mij staat er een foutje op de site van laupro bij de non illuminated buttons.
De knoppen met Microswitch blijven toch bij 1x drukken aan en bij de 2e keer gaan ze weer uit?. Zoja dan staat et daar verkeerd en zoniet dan heb ik nix gezegd :X
dit zou ik ook nog steeds willen weten :)
zoja, dan bestel ik er 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het nu online staat klopt het.. die buttons zijn dus hetzelfde, maar met die microswitch krijg je een soort klik-effect.. werkt wat netter dan die andere buttons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

* We Are Borg wacht vol ongeduld tot 16 feb :)

Hoop alleen dat ik het knopje goed krijg ingebouwd :)

16 feb gesloten
7 dagen voor overmaken
dus rond de 24ste gaat de bestelling de deur uit :)

[ Voor 34% gewijzigd door We Are Borg op 28-01-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakaz0id schreef op 27 January 2003 @ 21:48:
Goh, 15 euro voor n knoppie.. Ik geef graag wat uit aan computer spulletjes, maar dit is me tegek. :P
Welnee man. Geen geld uitgeven aan je PC en er heel veel tijd achter besteden? Da's pas raar.

Ik denk dat iedereen op GoT relatief veel achter zijn PC zit. Dan mag het toch wat kosten?

Zie het als een mooi setje kleren voor je "vriendin" :+ :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XNDR, weet je al hoeveel die leds gaan kosten ? Daar ben ik namelijk erg beniewd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Laatst online: 17:40

Falcon10

Hit it i would !

ik zou van die non illuminated flat knopjes wille bestelle, maar zoude moete dienen als aan/uit schakelaar voor men led's in men plexi.

welke van de 2 moet ik bestellen ?
dus 1x drukken doet de led's aan en laat ze branden
volgende keer dat je drukt gaan de led's uit.
dus zoials een gewone licht schakelaar eigenlijk.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We Are Borg schreef op 28 januari 2003 @ 23:10:
* We Are Borg wacht vol ongeduld tot 16 feb :)
Hoop alleen dat ik het knopje goed krijg ingebouwd :)
16 feb gesloten
7 dagen voor overmaken
dus rond de 24ste gaat de bestelling de deur uit :)
Ja, dat is idd wel het idee ja... Met een beetje mazzel heb ik hier dan ook alles snel in huis...
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 00:39:
XNDR, weet je al hoeveel die leds gaan kosten ? Daar ben ik namelijk erg beniewd naar.
Prijzen zijn aangevraagd, heel misschien vandaag antwoord, maar ik kan nix beloven... Ik heb trouwens ook meteen de prijs voor die batterijhouder opgevraagd, laat ik je wel fff via de mail weten ;)
Falcon10 schreef op 29 januari 2003 @ 08:14:
ik zou van die non illuminated flat knopjes wille bestelle, maar zoude moete dienen als aan/uit schakelaar voor men led's in men plexi.

welke van de 2 moet ik bestellen ?
dus 1x drukken doet de led's aan en laat ze branden
volgende keer dat je drukt gaan de led's uit.
dus zoials een gewone licht schakelaar eigenlijk.
Jij wilt eigenlijk gewoon een lichtschakelaar ipv een deurbel ;)
Helaas zijn deze bij Bulgin niet te krijgen :( Dus je zult zelf een Flip/Flop schakelingetje moeten maken... die zorgt ervoor dat je zo'n lichtschakelaar effect krijgt met een deurbel type button... (snap je het nog? 8)7 )
Check fff de schakeling van Mr.Gekkie in het "blue buttons, wat ermee te doen" topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 07:20:
ff een vraagje:

En iets wat niks met knopjes te maken heeft , maar wat ze bij Bulgin ook hebben en waar ik wel interesse in heb is het volgende :

BXS011 - IP67 rated
Battery size AA (R6)
1, 2 or 3 Cells
Panel Mount
Bayonet with finger/coin slot release
Supplied with gasket and sealing grommets for screws
[afbeelding]
********************* UPDATE *********************
Ik heb de prijzen allemaal binnen gekregen, zie laupro voor meer informatie!!!

Er zijn nog 2 nieuwe produkten bij gekomen:
- Brass chrome plated domed button (zelfde als de andere alleen van messing ipv RVS, dat scheelt je weer wat centjes...)

- Prominent vandal resistant button
Flipperkast style button... Cool voor de people die nog van plan zijn om zelf een gamepad/joystick te bouwen....

Speciaal voor PJ heb ik hier nog de prijs van die batterijhouder:

BSX011/1 - IP67 Rated Battery Holder - 1 battery
1 - 6.89
10 - 6.55
50 - 5.85
100 - 5.16

Hoeveel heb je er nodig? :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, XNDR, kan je ook nog even kijken wat het volgende kost:

MP0034/3
Afbeeldingslocatie: http://www.bulgin.co.uk/Products/Switches/MP0034-3_temp.jpg
-Rear Panel Mounting
-19mm diameter
-Domed Profile
-S.P.C.O. Microswitch
-5A, 250V a.c.

Die is namelijk net iets kleiner dan de verlichte knopjes. Mooi om als open/sluit voor je weggemodde DVD-drive te gebruiken.

Verder super IA! _/-\o_ Ik ga zeker spulletje bestellen (wacht alleen nog even op je antwoord op dit product) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 18:27:
[...]
Speciaal voor PJ heb ik hier nog de prijs van die batterijhouder:

BSX011/1 - IP67 Rated Battery Holder - 1 battery
1 - 6.89
10 - 6.55
50 - 5.85
100 - 5.16

Hoeveel heb je er nodig? :P :Y)
Hmmm, toch wel een beetje duur om die 'voor de grap' (nog geen duidelijke plannen ervoor) te kopen. En zo mooi zijn ze nou ook weer niet.
Dit product hoeft wat mij betreft dus niet door te gaan ;) Toch bedankt voor de moeite !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D..
ff een vragie. :P
Kunnen we niet nog 5 dagen versnellen ofzo?? :D
Heb nu geen aan/uitknop op m'n pc en ik word gek van die 2 draadjes.. :D

BTW. Hoelang duur het ongeveer nog na 16 februari??? Heb namelijk wel een beetje haast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Wel jammer dat ze zo duur zijn :(

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 23:14:
[...]

Welnee man. Geen geld uitgeven aan je PC en er heel veel tijd achter besteden? Da's pas raar.

Ik denk dat iedereen op GoT relatief veel achter zijn PC zit. Dan mag het toch wat kosten?

Zie het als een mooi setje kleren voor je "vriendin" :+ :X ;)
Damn, you've got some issues :D

Ze zijn wel erg mooi hoor :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 20:52:
:D..
ff een vragie. :P
Kunnen we niet nog 5 dagen versnellen ofzo?? :D
Heb nu geen aan/uitknop op m'n pc en ik word gek van die 2 draadjes.. :D

BTW. Hoelang duur het ongeveer nog na 16 februari??? Heb namelijk wel een beetje haast. ;)
Hij is al vervroegd naar 16 feb.. het was eerst 28 feb... De levertijd hangt daarna af van de leverancier.. Maximaal 8 weken, maar waarschijnlijk wel wat sneller...
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 15:24:
Hey, XNDR, kan je ook nog even kijken wat het volgende kost:

MP0034/3
[afbeelding]
-Rear Panel Mounting
-19mm diameter
-Domed Profile
-S.P.C.O. Microswitch
-5A, 250V a.c.

Die is namelijk net iets kleiner dan de verlichte knopjes. Mooi om als open/sluit voor je weggemodde DVD-drive te gebruiken.

Verder super IA! _/-\o_ Ik ga zeker spulletje bestellen (wacht alleen nog even op je antwoord op dit product) B)
Als de leverancier het goed heeft gaat het hier om een end-of-line product... Ze checken het nog fff voor me, maar ik zie het somber in

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach.. die paar dagen meer kan je veel blije smoeltjes opleveren.. :D
zoveel actie is er nu namelijk niet meer bij de ia op laupro.... :D

Maar ik wacht af!!

BTW. Acht weken is wel lang! Moet het van mars komen ofzo?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die knop op het plaatje met die blauwe ring wil natuurlijk iedereen. Maar als ik dat plaatje bekijk lijkt die button wel zwart te zijn. Is dit nou gezichtsbedrog of is het zwart RVS ipv zilver RVS

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/productpix/bluelight.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde kleur als de rest... Alu kleurtje dus.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

mmmh, deze actie loopt nog? Ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan maar zou wel geinteresseerd zijn. Hoe kom ik erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

sorry, stupid me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GsJosh schreef op 09 February 2003 @ 20:34:
mmmh, deze actie loopt nog? Ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan maar zou wel geinteresseerd zijn. Hoe kom ik erbij?
Door je op Laupro (zie begin topic) te registreren en deel te nemen aan de IA !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 15:57:
Die knop op het plaatje met die blauwe ring wil natuurlijk iedereen. Maar als ik dat plaatje bekijk lijkt die button wel zwart te zijn. Is dit nou gezichtsbedrog of is het zwart RVS ipv zilver RVS

[afbeelding]
Je moet RVS zien als een spiegel en hier weerspiegelt deze de donkere achtergrond, wat je ook hebt is de felle lichtbron, waardoor de rest donkerder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

het zijn toch precies dezelfde knoppies als die in de IA van w00dy en beun de haas??

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Ja, en meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relix
  • Laatst online: 19-11-2005

Relix

Aerith Gainsborough - Cetra

wat is het verschil tsn die verzonken en niet verzonken LED's? pics?

thx :)

If you come here... you'll find me... I promise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Relix schreef op 09 February 2003 @ 21:33:
wat is het verschil tsn die verzonken en niet verzonken LED's? pics?

thx :)
Het verschil is dat de niet verzonken leds bovenop de plaat vast komen te zitten, de verzonken leds komen dieper in de plaat te liggen, maar daarvoor moet je wel een speciaal gat maken. Dat gat moet namelijk taps toelopen zodat de ledhouder er mooi in past.

• Relix

Relix

oki thx

en weet er iemand ook welke golflengte die blauwe LED's in die knopjes zijn? Ik ben namelijk op zoek naar LED's die hetzelfde licht geven als die knopjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Relix schreef op 13 februari 2003 @ 22:45:
oki thx

en weet er iemand ook welke golflengte die blauwe LED's in die knopjes zijn? Ik ben namelijk op zoek naar LED's die hetzelfde licht geven als die knopjes...
De kleur van deze leds is precies hetzelfde als de leds van de IA van Spacy... Dat kan je daar dus terugvinden...

ZONDAG IS DE LAATSTE DAG DAT JE KAN BESTELLEN!!!
Morgen stuur ik de laaste statusmail naar iedereen... Daarna heeft iedereen ongeveer een week de tijd om te betalen... Ik laat jullie via dit forum weten hoe het ervoor staat... Met een beetje mazzel vallen de levertijden allemaal mee zodat iedereen snel aan de slag kan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

ff voorraadje weerstandjes en ampjes besteld. Just in time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relix

Relix

lol, ik vind geen enkel topic of IA van Spacy maar zo erg is het niet...wat erger is is dat er nog maar 8 knopjes besteld moeten worden en we zijn allemaal 2 euro rijker! Heb ook uitgerekent dat als er maar 44 besteld worden, de organisator er 6 bij kan bestellen en die dan zogezegd "gratis" zijn, dus vanaf 45 kunnen ze iets goedkoper worden en krijgt de organi gratis knopjes, tot 50 dan toch ;)...

did that make any sense? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 19:46:
ZONDAG IS DE LAATSTE DAG DAT JE KAN BESTELLEN!!!
en wanneer en waarop mogen we betalen?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Ik denk dat we daar een mailtje of zo over krijgen... nog ff wachten tot 00:00 dan is zondag pas voorbij :)

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in ieder geval nog steeds geen mail ontvangen. Toch wel handig om de betalings gegevens te ontvangen als er voor het eind van de week betaald moet zijn.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 13:28:
Ik heb in ieder geval nog steeds geen mail ontvangen. Toch wel handig om de betalings gegevens te ontvangen als er voor het eind van de week betaald moet zijn.... ;)
en ik moet helaas wegens omstandigeheden ook nog via overschrijvingskaart betalen, dus dat moet helemaal snel :D

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relix

Relix

Ja en het geld van ons belgen moet 2 maal overgeschreven worden, dus dat zal ook al niet meer lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Relix schreef op 17 February 2003 @ 17:30:
Ja en het geld van ons belgen moet 2 maal overgeschreven worden, dus dat zal ook al niet meer lukken :(
Daar wordt rekening mee gehouden... Ik heb net de statusmail verstuurd. Iedereen die deze niet ontvangen heeft kan mailen naar bulgin_ia@hotmail.com ik stuur je dan a.s.a.p. een nieuwe mail. Verander dan meteen even je e-mail adres @ laupro... Dat werkt in het vervolg een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn geld is onderweg!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De volgende e-mail adressen zijn onjuist:

vuissiewussie@tiscali.nl
inkoop@rompa.org
inkoopactie@foodfight.org
marcel@steijn.org
m.veldthuis@gmx.net
e.de.wolff@gmx.net

De mails die naar bovenstaande adressen zijn verstuurd werden gebounced door de server, laat dus even weten als je geen meel hebt gehad, dan krijg je deze alsnog!

Meelen kan naar bulgin_ia@hotmail.com
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.