Toon posts:

GF4 MX440 @ PIII 500

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn Diamond Viper V550 eens vervangen door een Pine GeForce 4 MX 440 SE 64MB DDR, om CS en TO wat soepeler te laten lopen, maar resultaat, NIETS, sterker nog, mn CS doet het helemaal niet meer, monitor springt op stand-by als ik CS start en pc hangt, TO doet het nog wel, maar framerate is even slecht, 25fps avg goede drivers geinstalleerd (winxp)
iemand enig idee? ik dacht misschien door de trage processor of 2xAGP (geen idee offie dat heeft, sys info crasht :S )

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
welke drivers heb geinstalleerd, die standaard bij win xp zitten of echte drivers van nvidia?

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Topicstarter
van cd, 41.71? ofzo, internet duurde anderhalf uur :S

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 22:23

Smarron

The bend

En heb je er wel nieuwe op gegooid? Want de GF4 MX vinden de 30.xx of 40.xx wel fijn, terwijl een Viper 550 daar absoluut niet mee kan werken. Dus un-install je driver even en gooi er een goeie op.

Te laat.

[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 24-01-2003 00:10 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Ehm, ik neem aan dat 't niet de pc waarvan de specs in je sig staan betreft?

Die PIII-550 zit op een bordje met een 440BX chipset zeker?

Die gaat idd maar tot 2XAGP. Maar dat zou niet _zo'n_ verschrikkelijk brakke performance moeten veroorzaken. Hij zou op z'n minst hoger moeten uitkomen dan die V550 (TNT toch?).

Kijk eens of je AGP Aperture size op 64MB of hoger staat.

Heb je een optie voor fastwrites? Zo ja: aanzetten.

Heb je voordat je de nieuwe detonators installeerde, wel de oude eerst gedeïnstalleerd? Anders heb je grote kans dat je versie conflicten krijgt.

Doe even DirectX opnieuw installeren nadat je de vid. kaart drivers (opnieuw :P) hebt geinstalleerd.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53
toen ik mijn p3-500 had ging ik van een V550, naar gf2 mx, naar gf4 mx en telkens een performance boost moet jij ook kunnen halen.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
will try... tx

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 17:53
hmm, misschien eens een schone windows install proberen met alle driver updates ?

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 16:49
Probeer AGP eens op 1x te zetten i.p.v. 2x....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Probeer eerst ff zelf het probleem op te lossen voordat je een topic opent. Nieuwe drivers kan je proberen, of even met de biosinstellingen spelen. En ook moet je even kijken of je de drivers van je oude kaart wel goe3d verwijderd hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.