Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe prijsplannen T-mobile (Ben) bekend

Pagina: 1
Acties:

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Vandaag een foldertje onder ogen gekregen en dit worden de nieuwe
prijsplannen:

Abonnement | Per maand | Per minuut
T-Mobile 30 | ? 10,00 | ? 0,30
T-Mobile 75 | ? 15,00 | ? 0,20
T-Mobile 150 | ? 22,50 | ? 0,15
T-Mobile 225 | ? 30,00 | ? 0,13
T-Mobile 300 | ? 35,00 | ? 0,12
T-Mobile 450 | ? 50,00 | ? 0,11
T-Mobile 600 | ? 62,50 | ? 0,10
T-Mobile 1200 | ? 120,00 | ? 0,10

Na de bundel een starttarief van ? 0,05!

Abonnement | Per maand | Per minuut
T-Mobile 20 SMS | ? 3,00 | ? 0,15
T-Mobile 40 SMS | ? 5,00 | ? 0,125
T-Mobile 80 SMS | ? 8,00 | ? 0,10
T-Mobile 120 SMS | ? 12,00 | ? 0,10

Na de bundel kost een SMS ? 0,20.

Ben Online gaat verder als My T-Mobile en er komt GPRS roaming (dus ook MMS
in het buitenland) en GPRS voor prepaid. Daar heb ik nog geen tarieven van
gezien. Ik neem aan dat het nieuwe tarief voor Ben Soms/T-Mobile 30 en het
starttarief alleen voor nieuwe klanten gaat gelden.
Dit bericht heb ik op usenet gevonden. Het bellen wordt minder voordelig, maar die sms bundels zien er goed uit :). Ben (:+) benieuwd of je bij een huidig Ben (:+) abonnement de bundels er bij kan nemen. Want dan bel je goedkoop (Ben soms) en sms je goedkoop (smsbundel 20).
Je merkt aan de namen al dat de invloed van de Duitsers merkbaar is. Ik Ben (:+) daar teleurgesteld in.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
het bellen word alleen minder voordelig met een t-mobile 30 bundel

het bellen word alleen minder voordelig met een t-mobile 30 bundel[/quote]

ben soms 30 minuten 25 ct/min
ben regelmatig 75 minuten 20 ct/min
ben vaak 150 minuten 15ct/min
ben extra 300 minuten 12ct/min
ben enorm 450 minuten 11ct/min
Je merkt aan de namen al dat de invloed van de Duitsers merkbaar is. Ik Ben (:+) daar teleurgesteld in
is t-mobile niet engels?

[ Voor 88% gewijzigd door Utopist op 23-01-2003 23:30 ]

• Jaded
  • Laatst online: 07-10 17:02
Ik ga voor het SMS Fan abo, maar daar zie ik niet echt een voordelige variant in terug. Ik moet snel zijn dus....
120 SMS is trouwens veel te weinig voor mij, daarom...

• sigma01
-Utopist- schreef op 23 January 2003 @ 23:23:
het bellen word alleen minder voordelig met een t-mobile 30 bundel
Voor veel mensen is dat toch het 'interessantste' abonnement. Heb nu zelf sinds kort een Ben soms abo (voorheen anderhalf jaar pre-paid met ben) en dit sluit precies op mijn wensen aan. Ik bel af en toe (een keer per dag +-) en het lagere sms tarief is vooral interessant voor me.
Verder zijn er op de markt geen aanbieders meer die een goedkope belBUNDEL hebben.

edit:

Ben soms = €0,25 per minuut

[ Voor 6% gewijzigd door sigma01 op 23-01-2003 23:28 ]

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Utopist
sigma01 schreef op 23 januari 2003 @ 23:27:
[...]

Voor veel mensen is dat toch het 'interessantste' abonnement. Heb nu zelf sinds kort een Ben soms abo (voorheen anderhalf jaar pre-paid met ben) en dit sluit precies op mijn wensen aan. Ik bel af en toe (een keer per dag +-) en het lagere sms tarief is vooral interessant voor me.
Verder zijn er op de markt geen aanbieders meer die een goedkope belBUNDEL hebben.
nee het meest interessant voor de meeste mensen is de ben vaak. vanwege de toestel kortingen. en een 30 betaal je teveel, ook voor het toestel, en je staat onder contract. met prepaid (ben vrij) betaal je voor 60 minuten 21,- dus tel maar uit...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

nee, duits :)
er is dus geen verschil voor mij met me BEN vakk abbo :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

maarre, hoe zit het nu als je al een abbo hebt? worden die prijzen dan weer gewijzigd?

[ Voor 1% gewijzigd door MeIsTwisted op 23-01-2003 23:37 . Reden: typo ]

Multimonitor is relax :P

• Utopist
One 2 One has now become T-Mobile, one of the world's leading mobile communications companies.

T-Mobile has over 72 million customers and operates mobile companies in the USA, Germany, Austria, the Netherlands, Czech Republic, Poland, and Russia. This means all the great service you're used to, plus the backing of a truly global presence.
nederland staat er al bij :)
Bron
T-Mobile is a registered trademark of Deutsche Telekom AG.
Bron
idd Duits :)

[ Voor 18% gewijzigd door Utopist op 23-01-2003 23:35 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik hoop het niet en als ze dat wel doen, dan zijn ze mij als net opnieuw contractant voor twee jaar mooi kwijt en heb ik gratis een nokia6310 :).

Maar deze provider bevalt me, dus ik denk dat ze gewoon die prijzen aan blijven houden

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

MeIsTwisted schreef op 23 January 2003 @ 23:32:
maarre, hoe zit het nu als je al een abbo hebt? woorden die prijzen dan weer gewijzigd?
zo te zien zijn de meeste prijzen gelijk aan nu.
bij de vaak / t-mobil150 in iedergeval wel.
dus voor mij veranderd er niks ;)

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

he bah :(, ik heb ook Ben vaak. anders had ik mijn contract afgezegd en weer een nieuwe genomen >:)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 07:03

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

In het foldertje van Ben stond dat alleen de naam ging veranderen. Verder zou het gewoon ben blijven.

/dev/null

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Uhm, Volgens mij hebben ze nu geen start-tarief na de bundel :?

Wijziging in de algemene abonnements voorwaarde?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ginz schreef op 23 January 2003 @ 23:51:
Uhm, Volgens mij hebben ze nu geen start-tarief na de bundel :?

Wijziging in de algemene abonnements voorwaarde?
klopt! als het starttarief strax voor ALLE klanten wordt ingevoerd, is dat een wijziging in de voorwaarden en kun je jouw abonnement kosteloos beëindigen.

Maar misschien dat BEN langzaam alle oude abonnementen uitfaseert, door bij verlenging alleen nog maar de nieuwe vorm aan te bieden :?

Ik ben erg blij met die BENT-Mobile 1200 bundel + de 120 sms bundel :P

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Hallo denk toch eens logisch na: Die nieuwe prijzen zijn natuurlijk voor nieuwe abonnees.
Zij moeten zich ook gewoon aan het contract houden (staat ook gewoon op de site).

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

neehoor dat hoeven ze niet, alleen hoeven wij dan ook niet bij hun contractant te blijven :). Zeker bij een verbetering van de voorwaarden mag je niet zomaar opzeggen hoor :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• koen
  • Niet online
Jake schreef op 24 January 2003 @ 00:15:
Hallo denk toch eens logisch na: Die nieuwe prijzen zijn natuurlijk voor nieuwe abonnees.
Zij moeten zich ook gewoon aan het contract houden (staat ook gewoon op de site).
denk eens logisch na :? onder welke steen heb jij geslapuh...

Vodafone, O2, KPN en Dutchtone hebben het afgelopen jaar voor alle abonnee's hun tarieven wel een of meerdere malen gewijzigd. Hierdoor ontstaat er idd een eenzijdige aanpassing van het contract, waardoor de abonnee de mogelijkheid had kosteloos op te zeggen. duzzzz....

BEN is eigenlijk de enige die haar tarieven nog niet voor bestaande klanten ooit heeft gewijzigd, ben benieuwd :P

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Denk toch eens logisch as-in: abo-change kost geld/klanten (heeft Ben allebei niet teveel van) en check eerst die site van Ben.

• koen
  • Niet online
Jake schreef op 24 January 2003 @ 00:24:
Denk toch eens logisch as-in: abo-change kost geld/klanten (heeft Ben allebei niet teveel van) en check eerst die site van Ben.
goed er zullen een aantal klanten opstappen, maar dat is vaak een miniem percentage vergeleken met de ruim één miljoen klanten die lekker een starttarief per gesprek gaan neertellen. Dus is kosten/baten afweging, maar ook een marketing aspect off course. T-Mobile betreedt de markt natuurlijk niet helemaal lekker, door meteen prijsstijgingen in te voeren, terwijl BEN beloofd dat er niets verandert....

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

koen schreef op 24 januari 2003 @ 00:30:
[...]

goed er zullen een aantal klanten opstappen, maar dat is vaak een miniem percentage vergeleken met de ruim één miljoen klanten die lekker een starttarief per gesprek gaan neertellen. Dus is kosten/baten afweging, maar ook een marketing aspect off course. T-Mobile betreedt de markt natuurlijk niet helemaal lekker, door meteen prijsstijgingen in te voeren, terwijl BEN beloofd dat er niets verandert....
ik vindt het wel meevallen hoor :)
je betaald dat starttarief pas als je over je belbundel heen bent.
en daar kom ik meestal toch niet overheen ;)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

chucky666 schreef op 24 januari 2003 @ 00:32:
[...]

ik vindt het wel meevallen hoor :)
je betaald dat starttarief pas als je over je belbundel heen bent.
en daar kom ik meestal toch niet overheen ;)
Dan betaal je dus voor minuten die je niet gebruikt, is doorgaans duurder dan een starttarief. Voor elke minuut die je overhoudt bij een Ben Vaak kun je drie keer het starttarief betalen. Waarschijnlijk kun je overgebleven minuten bij T-mobile ook maar beperkt meenemen naar de volgende maanden, zoals nu bij Ben ook het geval is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

haas schreef op 24 januari 2003 @ 00:35:
[...]

Dan betaal je dus voor minuten die je niet gebruikt, is doorgaans duurder dan een starttarief. Voor elke minuut die je overhoudt bij een Ben Vaak kun je drie keer het starttarief betalen. Waarschijnlijk kun je overgebleven minuten bij T-mobile ook maar beperkt meenemen naar de volgende maanden, zoals nu bij Ben ook het geval is.
ik gebruik precies genoeg minuten per maand ;)
150 en afentoe 130 maar dan weer 170 per maand :+

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 21:14

Smarron

The bend

haas schreef op 24 January 2003 @ 00:35:

offtopic:
Hee Haas, zet je ICQ eens een keer aan. Nieuws op het werk.

Ik heb ook een Ben abo en bel bijna nooit buiten de bundel. Verandert weinig voor mij.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• job
  • Laatst online: 13:53

job

heb net 2 week m'n Ben abbo.
heb 2 week geleden namelijk m'n vodafone abbo opgezegd wegen een prijsverhoging.

ik ben benieuwd of ook voor oude klanten de prijzen gaan veranderen.
kan ik misschien weer m'n abbo opzeggen, en een nieuwe cashdeal afsluiten.
ik wordt nog rijk zo :)

hoe kom je bij die prijzen na de bundel??
dat is zeker geen prijsverhoging maar een prijs verlaging.

ik wacht wel totdat de prijzen definitief bekend gemaakt worden.

voor alle abbo's blijft de prijs per maand hetzelfde, behalve ben soms. die wordt dus 2,50 duurder. maar dat stond ook in de beginpost.

[ Voor 72% gewijzigd door job op 24-01-2003 01:50 ]

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Is er een kans dat de voorwaarden van Ben gaan veranderen? Is dit zeker en kan je dan je abo opzeggen? Dit zou namelijk erg interresant zijn als je nu een abo afsluit en deze binnenkort weer kan opzeggen.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 08:51

lonkhuijzen

100% ADH

Op de site van BEN staat dat de voorwaarden niet veranderen, het enige wat verandert voor huidige contract houders is de naam op hun rekening...

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• SinergyX
  • Laatst online: 13:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zal dit niet etzelfde worden als toen van Ben1999 naar "nieuwe" Ben? Ik had toen een abbo, die bleef lopen tot einde contract, daarna naar het nieuwere (lees hoger) tarief. Niewkomers moesten meteen naar hoger tarief. Gelukkig had ik Ben Vaak 2 jaar, kon ik er nog lekker van genieten.

Nu is dat gprs en Sms bundel wel leuk, maar de tel.kosten gaan dus ws omhoog.. juist het gene waar (meeste) mensen (nee, jongeren sms'en veel) een mobiel voor hebben..

/offtopic
Ik denk dat ik toch Ben abbo's gaat kosten, iedereen kent Ben, ik Ben, jij Ben, allemaal Ben.. nu T-mobile, zelf zit ik nog tot eind december dit jaar met mn abbo, of ik dan verleng. weet ik niet... Het is niet meer hetzelfde...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Erazzzer
  • Laatst online: 14:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Heineken schreef op 24 January 2003 @ 01:05:
Is er een kans dat de voorwaarden van Ben gaan veranderen? Is dit zeker en kan je dan je abo opzeggen? Dit zou namelijk erg interresant zijn als je nu een abo afsluit en deze binnenkort weer kan opzeggen.
Klopt, je mag direct na verhoging van de tariefen je abbo opzeggen, ik heb het geluk dat ik het oude tarief hou omdat ik al 2 jaar hetzelfde abbo heb, gewoon altijd blijven verlengen en je hebt geen last van die verhogingen :)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:45
Erazzzer schreef op 24 januari 2003 @ 01:19:
[...]
Klopt, je mag direct na verhoging van de tariefen je abbo opzeggen, ik heb het geluk dat ik het oude tarief hou omdat ik al 2 jaar hetzelfde abbo heb, gewoon altijd blijven verlengen en je hebt geen last van die verhogingen :)
Het mogen opzeggen na verhoging van de tarieven heb ik in de Algemene Voorwaarden van Ben niet terug kunnen vinden. Of ik heb niet goed gekeken.

• job

job

dat maakt niet uit.
dat is namelijk wettelijk vastgelegd. of het nou in de voorwaarden staat of niet.
bij een prijsverhoging mag een contract opgezegd worden.

preciese artikel weet ik niet, maar ik weet wel dat hij bestaat.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
tja dan kun je nu dus een mooi abo nemen met een nokia 7650 en als BEN dan de tarieven aanpast dan kun je weer opzeggen en heb je gratis een nokia 7650. Kan me niet voorstellen dat BEN zo dom zal zijn....... BEN niet gek denk ik ;)

• job

job

zover ik het heb gezien wordt alleen ben soms duurder. en dat staat ook in de openingspost.

de kosten na de belbundel worden zelfs goedkoper

het is afwachten of de prijswijzigingen van ben soms ook voor oude klanten gaat gelden. wat zeer waarschijnlijk niet gebeurt.

en is een prijsverlaging (bellen na de bundel wordt goedkoper) wel een reden voor het opzeggen van je abbo?

[ Voor 63% gewijzigd door job op 24-01-2003 01:52 ]

• schwarzenegger
ik kan me niet voorstellen dat je bij een prijsverlaging je abo zo maar mag opzeggen, je moet minder betalen voor dezelfde service........

• zwahiel
  • Laatst online: 12:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Nog steeds koester ik de hoop dat T-mobile zo slim is om de naam Ben te houden, net als KPN Hi gewoon houd, het is een uniek merk naam die veel mensen aan het denken zet!

Ben staat voor persoonlijk contact en dat staat T-Mobile nou niet zo toe als ik 't zo eens hoor! :( :X

:r

Sorry, maar ik moet 't zeggen, die SMS bundels vind ik dan weer een hele vooruit gang ik zat me al te ergeren dat ik er geen meer had... :|

Maar echt mensen, besef 't nou eens houd Ben in de vaart en maak 't een abo naam of zow, zijn die Duitsers nou echt zo stom!? Hebben ze nou echt geen verstand van marketing en reclame! :? Jezus ppl think!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Ik heb nogsteeds een BEN vaak 99 8) en ik mag hem ook nog gewoon verlengen. Heb dus 180 minuten voor 17,38 :+

BEN beloont die vroege klanten dus nogsteeds.

moet nu echt even snel een nieuw toestel uitzoeken :7

• Erazzzer
  • Laatst online: 14:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jimsterrr schreef op 24 januari 2003 @ 01:27:
[...]

Het mogen opzeggen na verhoging van de tarieven heb ik in de Algemene Voorwaarden van Ben niet terug kunnen vinden. Of ik heb niet goed gekeken.
Dat hebben ze tegen me gezegd, want ik zat te twijfelen of ik mijn abbo zou verlengen of opzeggen en andere nemen. Hadden ze me aangeraden te verlengen, want dan had ik de oude tarieven. Maar wat dus ook kon, een nieuw abbo, mooi goedkope telefoon erbij en als de prijzen omhoog gaan, afsluiten, een nieuw abbo nemen en weer een mooie goedkope telefoon erbij.

• Whuzz
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

Ik zie verschillende SMS-bundels? Is dat wat nu het 'Ben-SMSFan' pakket is? Of kun je straks die bundels naast je huidige abbo er bij kopen? Dat is nu namelijk niet mogelijk... je moet OF een bel-bundel OF een sms-bundel nemen...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
larsemenneke schreef op 24 January 2003 @ 01:55:
ik kan me niet voorstellen dat je bij een prijsverlaging je abo zo maar mag opzeggen, je moet minder betalen voor dezelfde service........
Ik zie daar eigenlijk niet het probleem van in.
Of het nou een verlaging of een verhoging is, het blijft een wijziging van de algemene voorwaarden. :)

Maar goed, we moeten gewoon even afwachten of deze wijzigingen ook voor huidige abbo's gaan gelden en dan zien we het wel.

offtopic:
Bedankt voor de kaart. :>

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

* MeIsTwisted hoopt dat hij hierdoor onder zijn (nu 2 maanden gelelden) abbo uit kan komen

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 07:03

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Moet ik bij T-Mobile een ander tarief betalen?

Nee, alle klanten van Ben houden de bestaande prijsplannen met dezelfde tarieven
bron: ben.nl

Iedereen nu uit de onzekerheid :) Voor meer vragen over de migratie, zie ben.nl :)

[ Voor 17% gewijzigd door I_stealth_I op 24-01-2003 11:01 ]

/dev/null

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee, ben niet blij. :)

Ik had liever gezien dat ze de tarieven hadden gewijzigd.
Dan had ik namelijk mijn 6610 gratis gehad. :)

• sigma01
[Airwolf] schreef op 24 januari 2003 @ 11:03:
[...]

De operatie wordt erg clever uitgevoerd. Oude klanten zullen hierdoor niet weglopen en nieuwe klanten die blijven wel komen. Het image van t-mobile is wat 'exclusiever' dan dat van Ben. Het zal door de naamsverandering ook gezien worden als de derde 'kwaliteitsprovider'. Naast KPN mobile en Vodafone.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

[Airwolf] schreef op 24 January 2003 @ 11:03:
[...]

* Heineken aast ook op die telefoon :P
Nu hopen dat D* wel die fout in gaat met hun naamswijziging.

• schwarzenegger
Heineken schreef op 24 januari 2003 @ 11:29:
[...]

* Heineken aast ook op die telefoon :P
Nu hopen dat D* wel die fout in gaat met hun naamswijziging.
heb je dit draadje ook gelezen: [rml][ dutchtone] Algemene voorwaarden Business 120[/rml] daar staat ook wat in over tariefswijzigingen...

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Die SMS-bundels zijn echt wel cool! Ik hoop dat ik er zoeen bij mijn Ben Extra abo mag afsluiten!

120 voor 12 Euro is altijd 8 Euro goedkoper dan een stuk of 100 à 0.2 Euro!

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

hmm, zou je je abbo van BEN nu zo kunnen opzeggen? iemand al iets gevonden:S?

• SinergyX
  • Laatst online: 13:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:29:
hmm, zou je je abbo van BEN nu zo kunnen opzeggen? iemand al iets gevonden:S?
denk et niet.. vrij logisch van niet.. aangezien prijs en stuff gelijk blijft. Alleen als je abbo natuurlijk afloopt.. en waarom opzeggen? (is er nog eentje goedkoper dan BEN?)

Zelf denk morgen nog een abbo erbij nemen (heb BEN vaak, maar bel tegen de 300 minuten..), aangezien mn 8850 toch et loodje aan het leggen is. Denk te gaan voor de 6610, of ff wachten voor de 6100 :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1