Startup Hangt bij DMI Pool Verification...

Pagina: 1
Acties:

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ik heb net een nieuwe Gigabyte GA-7VAXP met een XP2000+ en een 60GB Maxtor Diamondmax-9+

Alles leuk en aardig, met fdisk partities gemaakt, werkt allemaal prima, toen Windows XP gaan installeren.

Toen ik klaar was met het 'DOS-gedeelte' van de setup herstarte ik en bleef mijn computer hangen bij Verifying DMI Pool Data

Ik heb een aantal dingen geprobeerd, zoals de aanwijzingen op deze site: http://www.dewassoc.com/support/win98/verify_dmi_data.htm maar de helft van de opties die daar genoemd worden staan niet in mijn BIOS en het opstarten volgens hun methode werkt alleen met een bootfloppy in de floppy drive, en niet met mijn HDD erin.

Iemand enig idee? Het zou toch wel heel fraai zijn als ik meteen weer terug naar de winkel kan :'(

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb dit een keer gehad en toen was de netwerkkaart kapot of gaf een conflict.

• SEFje
Tja het is een on-board netwerkkaart dus dat verwacht ik eigenlijk niet maar ik zal hem eens uitschakelen...

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een Cmos clear zou in dit geval ook wel kunnen werken (iig het proberen waard)

• SEFje
ik heb de partities weggehaald, geformat en fdisk /mbr gedaan... nou ja dan maak ik wel partities vanuit windows, als hij het zo wel doet!
Wel vervelend dat er dus niet echt een pijl op te trekken is waar dit soort crashes voorkomen :? :|