Toon posts:

prijs!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi !!! Ik heb een kraslot gehaald, en jawel, 2500 ballen ermee gewonnen!
Dus ik kan gaan upgraden.

Goed. Ik wil dat games gewoon lekker erop kunnen draaien, ehh.. eigenlijk doe ik niks anders dan gamen.. en verder een beetje internetten enzo, maar geen zware grafische toepassingen..

Hij moet 600 Mhz of sneller zijn, en ik wil dat alles vanaf het begin gewoon goed werkt.. ik heb geen zin in hardware die niet compitabel is met dit of dat, het moet gewoon gelijk klikken..

Iemand?? een ATX kast heb ik al, geluidskaart heb ik al, monitor/muis/keyboard heb ik al, maar een grotere schijf zou niet weg zijn.

Schrijf maar op !!

Barracuda

Verwijderd

hmm lucky bastard, ik win nooit meer dan 2,50 :(

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
hmmz, ga je overklokken of niet? Ga je niet overklokken:
msi socket a bordje met een thunderbird 700 ofzo...
reepje van 128mb intern erbij en dan nog een gf2 mx of als je geld genoeg hebt een gf2.

Ga je overklokken:
abit kt7 (en eventueel raid) met duron 600 ofzo en opfokken tot ver :)
128mb intern en dan nog gf2mx of gf2.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet van plan te gaan OC'en.. Zoals ik al zei, het moet gewoon een pc worden waar geen of heel weinig gezeik mee gaat worden.. als je begrijpt wat ik bedoel.

en ik wil een duron.

Kan iemand mischien ff een leuke config
maken ofzo? FL 2,500 piek heb ik te besteden.

Alvast bedankt

Barracuda

Verwijderd

gamen, maar geen zware grafische toepassingen, wat past niet bij elkaar

okay okay,

how about duron (wat jij wil) 700 a 800
en een beetje ram, zat zelf aan 192 MB te denken, verder een schijvie erbij, quantum vuurballetje met 40,nogwat gb op 7200 RPMmetjes iZ altijd leuk (wel ernaast zetten anders heb je niet genoeg ruimte voor je mp3tjes) mobo's voor uitzoeken (neem maar wat je leuk vind, heb ik niet veel verstand van). moet toch wel genoeg zijn... ohw, en leuke videokaart bijvoorbeeld asus 7700tje klinkt wel leuk, maar ziet er ook nog leuk uit, moet je makkelijk kunne redde!!!!?!!!!

BLeeP