Toon posts:

OpenMG en net MD walkman problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb reeds enige tijd een minidisc speler van sony die via de USB is aan te sluiten op mijn PC. Dit werkte tot voor kort prima. Nu heb ik sinds kort het volgende probleem.

Ik heb een aantal playlisten waarvan ik de songs 1 maal naar een minidisc heb uitgecheckt. Nu wil ik deze songs weer inchecken maar dat lukt niet, krijg een foutmelding. Ook het nog een keer uitchecken (naar een andere MD) lukt niet. de openmg jukebox komt dan met de melding dat het filetype niet geschikt is voor het uitchecken naar een netMD. De songs worden ook grijs in plaats van zwart weergegeve. Dit terwijl het bij andere playlisten prima gaat (songs zijn zwart weergegeven) Als ik naar de properties van de betreffende songs kijk dan zijn deze ook anders dan van songs die ik wel kan transferren. Ik kan namelijk de details van de playbackrestrictions niet aanklikken (button is grijs) terwijl datbij alle andere songs wel kan.

Kent iemand dit probleem? Of heeft iemand een E-mail adres van Sony zodat ik contact met hen kan opnemen

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:42

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 22:17:
Heb reeds enige tijd een minidisc speler van sony die via de USB is aan te sluiten op mijn PC. Dit werkte tot voor kort prima. Nu heb ik sinds kort het volgende probleem.

Ik heb een aantal playlisten waarvan ik de songs 1 maal naar een minidisc heb uitgecheckt. Nu wil ik deze songs weer inchecken maar dat lukt niet, krijg een foutmelding. Ook het nog een keer uitchecken (naar een andere MD) lukt niet. de openmg jukebox komt dan met de melding dat het filetype niet geschikt is voor het uitchecken naar een netMD. De songs worden ook grijs in plaats van zwart weergegeve. Dit terwijl het bij andere playlisten prima gaat (songs zijn zwart weergegeven) Als ik naar de properties van de betreffende songs kijk dan zijn deze ook anders dan van songs die ik wel kan transferren. Ik kan namelijk de details van de playbackrestrictions niet aanklikken (button is grijs) terwijl datbij alle andere songs wel kan.

Kent iemand dit probleem? Of heeft iemand een E-mail adres van Sony zodat ik contact met hen kan opnemen
Ik ken het probleem openMG is een en al rampenzooi. De support bij Sony kan je wel vergeten.

Maargoed een heel groot probleem is dit toch niet? Je kan maximaal 3x uitchecken per file. Werkt dat niet dat verwijder je gewoon de files uit de media database en importeer je ze opnieuw.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Madlive,

Wat ik me dan afcvraag is hoe ik mijn schijfjes vervolgens weer geleegd krijg want ik kan de songs erop niet meer uitchecken

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 11:03

Richard

Kuru Kuru Kururin

Welke versie gebruik je van OpenMG, als je een vrij oude gebruikt, patch deze versie van even met versie 2.2.10.07040 welke je hier kunt downloaden.

20*350ZO45°

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
misschien is je hd vol? :D
dat achterlijke programma laat alle geconveteerde bestanden namelijk gewoon staan!!@#$!@#!@!!
kijk maar in:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sony Corporation\OpenMG Jukebox\Packages\Optimized Files

sony denkt echt dat ik schijfruimte teveel heb