[Lian Li kast] "ProtekWrap" papiertje?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 21:29

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist m'n Lian Li kastje (PC-9300, ik zal 'n foto posten als 'ie klaar is, morgen) binnen gekregen. Maar daar zit een stukje bruin papier (als je snel kijkt denk je aan schuurpapier) bij. (ongeveer 10x40 centimeter) Er staat "ProtekWrap" en voelt haast aan als stof. Weet iemand wat je hiermee moet doen? (geen geinige antwoorden als je hol afvegen plz) :)

Thnx

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:11
Ik weet het niet zeker, maar met google heb ik dit gevonden:

" and also shows the brown paper tape you can use in attaching the thermal probe to the desired monitoring point."

bron: http://www.aselabs.com/articles.php?articleid=25

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:50
Mijn google is beter :)

http://www.daubertvci.com/pw30.asp

"A 30 lb. neutral natural kraft, saturated with Daubert VCI's ferrous volatile corrosion inhibitor formulation. Designed for general purpose wrapping of ferrous metal parts where no barrier is required."

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Bedankt allebei, maar: WAT is het nou? Waarvoor is het? Die link van Soulman: de foto klopt inderdaad. Maar die omschrijving. Het is dus gemaakt voor algemeen gebruik om ijzerhoudende metalen onderdelen in te pakken. SAY WHAT?? Wat moet ik inpakken dan? M'n harddisk? Anti-resonantie? WAT? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

anti roest spul denk ik als ik de reactie van soulman lees.
voelt t ook vettig aan?

eerst kijken dan zeiken

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
bratos schreef op 23 januari 2003 @ 22:55:
anti roest spul denk ik als ik de reactie van soulman lees.
voelt t ook vettig aan?
Nee, droog, maar wel zo zacht dat 't bijna stof lijkt.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

t is alleen maar om roest tegen te gaan tijdens opslag en zo. wegdonderen dus , tenzij je je kast nog 3 maanden in de schuur gaat bewaren.

eerst kijken dan zeiken

Pagina: 1