Toon posts:

[Car-Hifi] Wat vind de tweaker van Marquant in de auto ?

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tja.....topic-titel zegt het eigenlijk al.
Post hier je bevindingen en je mening, en evt vergelijkbaar materieaal.

edit:

link : www.yoko.nl

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 22:12 ]

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Tsja, heb er zelf twee achterin liggen. Geluid is kwalitatief erg dood, weinig stereobeeld, totaal geen diepgang, maar het is wel genoeg volume voor heel weinig geld voor mij. Toch net beter geluid dan wat je standaard in een oude auto aantreft.

Verwijderd

tsja, om een beetje hoempapa-bonk-bonk af te spelen zal t wel goed zijn, veel herrie voor weinig.
verwacht er maar niets van, kan het alleen maar meevallen.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-12 10:03

JT

VETAK y0

Het gaat redelijk hard voor weinig. Das het positieve punt, de rest is negatief.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ook van de levensduur moet je niet veel verwachten, maar het is wel goedkoop, niet alles wat ze verkopen is rommel.

maar het meeste wel :X

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 23 January 2003 @ 23:13:
Het gaat redelijk hard voor weinig. Das het positieve punt, de rest is negatief.
MHs.........kheb straks een soort revieuw van een compleet audio-kit voor in de auto.......maar dat heb ik 'gekregen' van de vertegenwoordiger van Marquant :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:50

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 23:15:
Ook van de levensduur moet je niet veel verwachten, maar het is wel goedkoop, niet alles wat ze verkopen is rommel.

maar het meeste wel :X
Agree...

Om het zo te zeggen: "Ik zou nog liever geen spullen in m'n auto hebben, dan spullen van Marquant erin" :X

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Ik heb ze niet aangeraakt, kvond de afwerking alleen al bagger.

En ik heb ze horen spelen, het enige wat ze kunnen leveren is volume.

Maar aan de andere kant is het wel lekker voordelig spul als je weinig wil uitgeven is het interessant.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12 22:54

DynaMikeY

1976 Kever 1300

JBL is the shit 8-)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• JT

JT

VETAK y0

Hint:

Verbreed uw horizon

:/

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-12 15:43
En kijk naar de beurs, ik heb in het begin ook van dat spul gekocht, kwaliteit is niks, geluid is ook niks, maar volume/prijs verhouding is geweldig.

Ben nu opgeschoven naar het niveau van JBSystems (niet lachen) dus heb nog een heel eind en een hele hoop staatsloten nodig om naar dingen als Pioneer, Kenwood, JVC en natuurlijk JBL op te kunnen schuiven.

(in mijn hemel hebben ze B&O, maar dat zal ik wel gedroomd hebben)

• JT

JT

VETAK y0

B&O is echt niet zo super hoor. B&O is meer design. Maar goed, een setje JBL's van 9''x6'' haal je al voor 90 euro ofzo, dus dat het te duur zou zijn ben ik het niet echt mee eens...

Ecodan warmtepomp

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Uhm wat zal ik er eens van zeggen....
Die vloerkleed look op de speakers zit er zeker op zodat je ze kan camoufleren in je kofferbak?
Als je trouwens iets meer uitgeeft heb je een leuke sub van Magnat en die zijn wel beter IMHO :)

Verwijderd

beetje jammer, ik ga mee met bierkameel (ik heb namelijk zelf mijn complete systeem (tweaters, sattalietboxen, subwoofer en 4 kanaals versterker). beter ietsjes meer geld in de aanschaf steken, maar langer en meer lol hebben van wat je koopt.

tip: maakt niet uit wat je aanschaft, maar dit is belangrijk; zorg dat je het maximale haalt uit je systeem, bezuinig niet op de bedrading en/of voeding. stel alles goed af, zal je een dagje (of 2) kosten, maar tis het zeker waard. goodluck

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ooit een subje gehad, een 8" gifgroene Marquant bij de Kijkshop gehaald in een opwelling.

Nou, dat ging verrassend hard en diep in een 17 liter gesloten kistje. Dat viel bepaald niet tegen voor de prijs. Ik ben van plan nog een kistje te maken met een Marquant woofer, puur voor de fun. Ik vind Marquant helemaal niet zo slecht voor wat het kost, maar het volgende adagium blijft gelden: als je het doet, doe het dan goed ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Wekkel op 23-01-2003 23:48 ]

Verwijderd

wel is gehoord van kwaliteit. ga voor de gein is spelen met de instellingen, en zorg dat je de bass tussen de 20 hz (voelbaar, niet hoorbaar) en 60 hz (wel hoorbaar, ook voelbaar :P) goed hoort, en ga dan vergelijken met andere systeempjes. kwaliteit vind ik belangrijker dan volume, en het mooiste is nog, hoog volume met hoge kwaliteit. :)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik weet prima mijn weg in car hifi. Daarbij vond ik mijn ervaring met deze Marquant subwoofer een goede. Voor NLG 49 vond ik het een puike, goed belastbare woofer die diep doorspeelde.

Dat de meesten meteen over kwaliteit en topmerken beginnen.... het gaat hier over Marquant en je ervaringen daarmee... :)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Ik ga ook liever voor kwaliteit dan voor beuken.
Ik heb voorin Boston Acoustics RC50 compo setje en achter naast de hoedenplank Boston Acousics FX7e puur voor de aanvulling. (mid en hoog moet van voren komen vind ik).
Dan heb ik nog een Pioneer versterker (type weet ik zo gauw ff niet meer, 700 serie) met een Pioneer subwoofer TS-W1200DVC eraan voor de lage aanvulling (kan ook wel beuken, maar daar heb ik em niet voor).

Nou moet ik zeggen dat vooral de Boston speakers erg duur zijn, maar er komt dan ook super geluid uit :9~

Verwijderd

ground zero 16 cm compo neo (voor)
2X lanzar Vibe 250 (2X450 watt rms) versterkers
1x ground zero 2X125 watt rms (voor de compo)
2 lanzar vibe pro 10 inch dvc woofers 400 watt rms p/stuk
1X 15 inch marathon dj20 woofers (600 watt rms)

klinkt wel aardig :9 :9 :9

149 db _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 00:43 ]

Verwijderd

Wekkel schreef op 23 January 2003 @ 23:54:
Ik weet prima mijn weg in car hifi. Daarbij vond ik mijn ervaring met deze Marquant subwoofer een goede. Voor NLG 49 vond ik het een puike, goed belastbare woofer die diep doorspeelde.

Dat de meesten meteen over kwaliteit en topmerken beginnen.... het gaat hier over Marquant en je ervaringen daarmee... :)
ik ben ook met marquant begonnen. en daarom raad ik het af!
spaar gewoon ff door en koop dan bv het instap model van pioneer. daar heb je veel meer aan qua klank en qua duurzaamheid.

marquant speelde ik om de week stuk

daar wordt je doodziek van als je iedere keer 6 weken moet wachten om weer wat geluid te hebben. dan kan je beter die 6 weken iedere keer 4 euro opzij zetten en dan die pioneers halen.

dit is mijn stand punt, iedereen ziet het anders.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het beter is om gewoon wat goeds te kopen.

Echter, het is mij nog nooit gelukt een woofer of uberhaupt een speaker stuk te spelen. Gewoon een kwestie van je oren volgen en niet idioot hard een speaker over de kling jagen. Te hard zetten killed iedere speaker..

Ik draai nooit erg hard in de auto. Het moet een lekker niveautje bereiken, heel hard leidt me alleen maar af van het autorijden, al is af en toe een beukertje tussendoor best lekker.

Enfin, de woofer die ik een tijdje heb gebruikt was een prima el cheapo oplossing (wel aan een goede versterker) en bleef gewoon heel.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 00:35:
ground zero 16 cm compo neo (voor)
2X lanzar Vibe 250 (2X450 watt rms) versterkers
1x ground zero 2X125 watt rms (voor de compo)
2 lanzar vibe pro 10 inch dvc woofers 400 watt rms p/stuk
1X 15 inch marathon dj20 woofers (600 watt rms)

klinkt wel aardig :9 :9 :9

149 db _/-\o_
3 jaar later... :
"HE??? WAT ZEGGIE NOU MAN??? IK KAN JE NIET VERSTAAN!!!" 8)7

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb vorig jaar zo'n "geweldige" MARQUANT MCR-690 mp3 autoradio gekocht en die is nu voor de 5e keer kapot.
2x vervangen voor een andere en 2x gerepareerd.

Dit was voor mij dus de eerste en de laatste keer dat ik marquant heb gekocht.

Op zich was het geluid nog best wel redelijk voor een radio uit die prijsklasse, maar de functionaliteit en vooral de duurzaamheid laten wat mij betreft veel te wensen over.

Verwijderd

je snap natuurlijk ook wel dat ik niet altijd aan de 149 db kom. anders was ik nu allang al doof geweest maar net wat wekkel zegt af en toe een beukertje :*)

die 149 db haal je trouwens alleen met een burp (1 frequentie voor een 30 sec.)

dit was bij mij 50 hz@149 db :P

en natuurlijk ik heb ook liever goed geluid dan alleen maar hard, waarom denk je anders dat ik een sound quality set voor in heb zitten van 250 euro. ik kan gewoon 2 woofers uitzetten, maar ook a la minute aan zetten voor een lekker stamp nummer.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 09:53

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

momania schreef op 24 January 2003 @ 00:24:
Ik ga ook liever voor kwaliteit dan voor beuken.
Ik heb voorin Boston Acoustics RC50 compo setje en achter naast de hoedenplank Boston Acousics FX7e puur voor de aanvulling. (mid en hoog moet van voren komen vind ik).
Dan heb ik nog een Pioneer versterker (type weet ik zo gauw ff niet meer, 700 serie) met een Pioneer subwoofer TS-W1200DVC eraan voor de lage aanvulling (kan ook wel beuken, maar daar heb ik em niet voor).

Nou moet ik zeggen dat vooral de Boston speakers erg duur zijn, maar er komt dan ook super geluid uit :9~
jij snapt het boston roeleert!

ik heb voorin geen plaats dus heb ik maar 4" boston's -> fx4
achtering heb ik zware 6x9" de RX97 3-weg. die gaan al behoorlijk laag!

dan nog een lanzar vibe 4ch 600W en een Rockford 12"

hard, maar vooral mooi en zuiver geluid!

¯\_(ツ)_/¯

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

beschuitfluiter schreef op 24 January 2003 @ 09:18:
[...]
jij snapt het boston roeleert!
8) :Y)

Het gaat hier dan natuurlijk nog wel over Marquant en ik snap ook wel dan de meeste tweakers niet zo veel geld te besteden hebben om hun auto vol te proppen met audio, dus wat doen ze: ze kopen alles in 1 keer van een goedkoop merk, want ze willen persee een subwoofer etc.

Mijn ervaring is dat je beter beetje bij beetje alles bij elkaar kan kopen door tussentijd een beetje te sparen. Ik heb ook niet alles in 1 keer erin getrapt.
Ik had eerst de radio (Pioneer MEH-P7100R) op de standaard speakers in m'n auto.
Na een maand of 3/4 heb ik pas de versterker en subwoofer gehaald en nog weer 3/4 maanden daarna de boston speakers. Dan ben je wel ergens dik een half jaar verder, maar dan heb je wel kwaliteit.

ps. let wel op mensen dat als je boven een bepaald totaal bedrag uitkomt wel even je verzekering checkt, die dekken meestal maar tot een bepaald bedrag.

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12 11:29
heeft iemand de Marquant DVD-speler met LCD scherm MCD-01/MTS-2 van kijkshop en hoe bevalt die?

http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio

ik ben ook wezen kijken voor een zanon setje maar die is 200 euro duurder

• JT

JT

VETAK y0

TimMer schreef op 24 January 2003 @ 00:56:
[...]

3 jaar later... :
"HE??? WAT ZEGGIE NOU MAN??? IK KAN JE NIET VERSTAAN!!!" 8)7
149dB haal ik ook wel met mijn huiskamerspeakers in ene auto en dan net onder een raam in de hoek gemeten :/

Ecodan warmtepomp

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

mr_niceguy schreef op 24 January 2003 @ 12:37:
heeft iemand de Marquant DVD-speler met LCD scherm MCD-01/MTS-2 van kijkshop en hoe bevalt die?

http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio

ik ben ook wezen kijken voor een zanon setje maar die is 200 euro duurder
Ik heb hier en daar wat losse reacties gezien, maar uiteindelijk was iedereen het erover eens dat de extra pecunia's voor de Zanon goed besteed zijn. Geen technische mankementen en een betere kijkhoek..

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:58
Marquant?

Troep, nee eigenlijk nog minder dan troep.
Ik ben er dus niet over te speken ;)

Als je niet veel wilt uitgeven koop dan een degelijke hu (hoeft niet duur te zijn) en een paar voorspeakers die niet al te veel vermogen vragen.

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-12 22:03
Marquant is rotzooi!

Verkoop zelf o.a. autoradio's in een winkel op zaterdag en kan je vertellen dat je dit maar beter niet kunt kopen. (wij verkopen het dus ook niet meer)

Geluid is bagger en het gaat snel stuk!

1 advies
Doorsparen en iets kopen wat kwalitatief wel goed is!

mcb1

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-12 12:34

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat ik van Marquant in de auto vind? Niets. Ik zal er ook nooit wat van vinden want het komt mijn auto niet in. ;) :Y)

Aannames zijn fataal.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
JT schreef op 24 januari 2003 @ 14:50:
[...]

149dB haal ik ook wel met mijn huiskamerspeakers in ene auto en dan net onder een raam in de hoek gemeten :/
Dus? :?
Ik snap even niet waar je heen wilt. Is dat iets om die 149dB te rationaliseren, of om aan te geven dat 149dB bezopen is (dat vind ik dus)?

Sommige mensen vinden het stoer om 149dB te kunnen produceren; ik kan er maar 2 dingen over zeggen:
- harder is meestal niet mooier
- 149dB is totaal overbodig, na een paar seconden is je gehoor permanent beschadigd

Verwijderd

Topicstarter
IK ga alvast wat verklappen....... ik werk zelf in een audio-video winkel :) ( fulltime ).

Nu kwam ik laatst mijn goeie kameraad van yoko/koda/marQuant tegen.
Naja van het een kwam het ander, en op geven moment heb ik hem zo ver gekregen dat hij dit naar mij toe zend @ promotie @ test materiaal.
aangezien ik maar bleef zeggen dat ie bagger verkoopt :P

Front Speakers

Afbeeldingslocatie: http://www.allied-electronics.nl/~allied-e010/images/Mcs13.jpg

Rear Speakers

Afbeeldingslocatie: http://www.allied-electronics.nl/~allied-e010/images/Mcs16.jpg

Versterker

Afbeeldingslocatie: http://www.allied-electronics.nl/~allied-e010/images/Mca4300-1.jpg

Subwoofer

Afbeeldingslocatie: http://www.allied-electronics.nl/~allied-e010/images/Mbt10-12.jpg

Kabel Setje

Afbeeldingslocatie: http://www.allied-electronics.nl/~allied-e010/images/Mpc01.jpg

Dit krijg ik maandag/dinsdag en uiteraard komt daar een redelijke review op @ Forum..

PS : voor specs zie @ www.yoko.nl

• JT

JT

VETAK y0

Tis subwoofer :)

Ecodan warmtepomp

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
Je moet de kwaliteit van de speakers die marquant verkoopt niet vergelijken met de kwaliteit van andere producten van ze. marquant is gewoon een labelplakker, die lui maken echt niks zelf. De speakers komen van een heel andere fabrikant dan de autoradio's.

Zo'n autoradio zou ik nooit kopen, maar wil je een echte low budget sub dan is een zelfgetimmerde kist met een paar van die goedkope grote woofers erin zeker een optie.

Verwijderd

TimMer schreef op 24 januari 2003 @ 17:08:
[...]

Dus? :?
Ik snap even niet waar je heen wilt. Is dat iets om die 149dB te rationaliseren, of om aan te geven dat 149dB bezopen is (dat vind ik dus)?

Sommige mensen vinden het stoer om 149dB te kunnen produceren; ik kan er maar 2 dingen over zeggen:
- harder is meestal niet mooier
- 149dB is totaal overbodig, na een paar seconden is je gehoor permanent beschadigd
het is niet stoer maar het is een sport, ik hou van drie dingen mijn vriendin, mijn pc en mijn auto

in mijn auto heb ik als hobby caraudio. deze zelfde auto wordt ook gebruikt als demo auto. dan moet het hard gaan.

zie het als het topic van die p4 3.06 gHz die tot 4.2 werd overclockt....

het is een hele prestatie, alhoewel hij het niet lang vol hield.
iedereen is zijn proc aan het overclocken tot hoge snelheden (dit is ook bezopen want het kan veel geld kosten als het fout gaat), zo moet je het ook zien met carhifi. harder is niet hard genoeg.

ik heb ook al aangegeven dat ik hem ook zachter kan zetten en dat die 149db alleen kan worden bereit tijdens burps. hard is soms mooi maar soms ook niet. dat hangt van de persoon af die het in gaat bouwen en beluisteren.

Mijn laatste advies over dit topic is.....

ga luisteren wat je zelf mooi vind klinken binnen je budget. ga naar je eigen mening uit. jij moet er naar luisteren, de rest (ook ik) die er honderden euro's aan uitgeven hebben er misschien meer voor over. maar dat hoeft naar jouw smaak niet perse beter te klinken.

• JT

JT

VETAK y0

Ik kan wel snappen dat je het leuk vind :) Maar ik vind alleen die manier van meten zo krom :/

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 00:28:
IK ga alvast wat verklappen....... ik werk zelf in een audio-video winkel :) ( fulltime ).

Nu kwam ik laatst mijn goeie kameraad van yoko/koda/marQuant tegen.
Naja van het een kwam het ander, en op geven moment heb ik hem zo ver gekregen dat hij dit naar mij toe zend @ promotie @ test materiaal.
aangezien ik maar bleef zeggen dat ie bagger verkoopt :P
Hehe dude dat heb je mooi geregeld. :)

Als nou die kerel van Rotel langskomt, moet je mij ff roepen, zal ik ook ff zijn produkten afzeiken... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 10:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 10:11:
[...]
Hehe dude dat heb je mooi geregeld. :)

Als nou die kerel van Rotel langskomt, moet je mij ff roepen, zal ik ook ff zijn produkten afzeiken... :+
ROFL ! :))

• teacher
  • Laatst online: 00:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hmzz..

Marquant is natuurlijk wel "bottom-of-the-market".
Maar als je nu heel weinig centjes te besteden hebt en je wil geluid in je 14 jaar oude escort, dan kan het een optie zijn.

Ik had ook niet heel veel centjes toen ik voor wat meer geluid in de auto ging.
Op de zwarte markt voor 160 gulden een jbl setje gehaald, mooie marquant versterker erbij(zo'n "600watt" ding) , cheap-ass bekabeling erbij, alles in een (zelfgemaakte) hoedenplank geschroefd en gaan.... Tuurlijk was het geen topgeluid... Maar iig beter dan de standaard shit.

Moraal van dit verhaal; Ja, het kan leuk zijn om Marquant spul in de auto te schroeven, maar je wil uiteindelijk toch wat beters...

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
LOL @ marquant.......nog geen goed woord over gehoord :)

Verwijderd

Topicstarter
Jow.......eff een kick-je :) morgen hoop ik de spullen te ontvangen en dan open ik ook gelijk een nieuwe topic.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12 14:06

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb wel 3 dagen marquant speakers in mijn auto gehad, toen waren ze al kapot terwijl ik ze niet eens echt hard zette, toen omgeruild voor pioneers en die doen het nu nog steeds (4 jaar later)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 22:16:
Jow.......eff een kick-je :) morgen hoop ik de spullen te ontvangen en dan open ik ook gelijk een nieuwe topic.
Jow...ben wel benieuwd ;)

Maarre daar hoef je toch geen nieuw topic voor te openen?

Verwijderd

is macaudio wel goed :)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Jazeker.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 22:58:
[...]
Jow...ben wel benieuwd ;)

Maarre daar hoef je toch geen nieuw topic voor te openen?
Mischien meer reacties :P

Verwijderd

op welk bericht is dit antwoord :P

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

MacAudio kan je wel een potje mee breken ;)

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12 22:54

DynaMikeY

1976 Kever 1300

JT schreef op 23 January 2003 @ 23:26:
[...]

Hint:

Verbreed uw horizon

:/
Waarom? :? JBL is net spul voor een niet te asociale prijs.

Overigens, dit is mijn huidige set-up:

Head Unit:
Afbeeldingslocatie: http://www.stal-el.si/Avtoakustika_slike/RC659.jpg
(soon to be replaced door:)
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyxplod.co.uk/images/cdxmp70.jpg

In de voorportieren:
Afbeeldingslocatie: http://www.kenwoodeurope.com/grafika/products/car-audio/velike/kfc-1738c.gif

In de hoedenplank:
Afbeeldingslocatie: http://www.jbl.com/car/images/allproductimages/largeimages/P9633.gif

Breed genoeg?

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Mooi dat we nu weten wat voor set jij hebt,

Nu weer verder met het Marquant verhaal graag ;)

Neem zo'n (lichte) flame trouwens niet serieus, net als in de Home hifi, heb je erg veel aanhangers en ook net zo veel tegenhangers van een bepaald merk :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas pindakaas........vandaag niets ontvangen ........morgen nog een dag

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-10 16:40
daddy heeft bose sound system _/-\o_

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-12 12:34

GaMeOvEr

Is een hork.

Bose? Hm. Ik heb het nog nooit in de auto gehoord, zal vast beter dan standaard klinken, tegen een ernstige premium in prijs. :P

Aannames zijn fataal.

• JT

JT

VETAK y0

Dave, klopt het mail adres in je icq profiel ? Of kom aub anders ff online, heeft haast

Dynamikey, ik zei dat omdat je het lekker ongefundeerd neerzet. Terwijl er nog genoeg anders is wat ook goed is. Niet dat JBL slecht is hoor, over 2 weken ga ik bij iemand een setje inbouwen :)

Ecodan warmtepomp

• Pauwl
  • Laatst online: 19:58
Tja JBL, de een haat het, de ander vindt het heerlijk. Zelf vind ik de woofers van de power en gti serie heerlijk klinken, maar van de compos ben ik niet zo gecharmeerd.
Anyway, koop gewoon wat je mooi vindt :Y) :)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben niet weg van standaard Bose systemen in auto's, behalve dan de vernuftige inbouw van subwoofertjes :9 Wat de rest betreft, niet meebestellen maar zelf beter bouwen ;)

• JT

JT

VETAK y0

Die JBLetjes die ik ga inbouwen zijn voornamelijk voor hardhouse, hardcore enz. en daar zijn die dingen echt wel geschikt voor :D

Ecodan warmtepomp

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Niks tegen JBL hier. Ik heb een JBL GT12 in de plank hangen :P

• JT

JT

VETAK y0

Lekkah :9~

Ecodan warmtepomp

• teacher
  • Laatst online: 00:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Tja, JBL... Zeker omdat het zo goed als altijd in de aanbieding is krijg je echt wel waar voor je geld. Niets mis mee IMHO.
* teacher heeft dus ook jbl in de auto.. :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1