Toon posts:

[Photosoep]

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan je een image fade van links naar rechts, heb me al de pleuris gezocht maar alles doet hele image fade.

ik moet image hebben die liks 100% is en recht 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:35
Dat kan je met de gradient-tool doen; afhankelijk van de PS-versie die je hebt kan je dat op verschillende manieren in de opties vinden (vanaf 6 of 7 is het wat gebruiksvriendelijker geworden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak een gradient fill (paint bucket ff inhouden) en dan kan je bovenin dubbelkliken op die gradient dus daar staat waarschijnlijk 1 of andere overgang in kleur. Door daar dubbel op te klikken krijg je een menutje en daar maak je zelf een gradient die van wit naar wit gaat alleen zet je de opacity (ovzow iets) van links op 100% en dan aan de rechterkant op 10% dan ga je uit dat menu en trek je met die gradient tool een lijn van links naar rechts. (tip maak dit in een nieuw laag werkt makkelijker)

Veel suc6 ermeej post maar wanneer het niet lukt, zeg dan wel ff wat niet lukt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je maak een nieuwe layer waarin je ff in et wit van links naar rechts fade (fill gradient).. en dan je image die je gefade wil hebben groeperen met die layer die je net gemaakt hebt... klaar :P

edit: ben traag ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch, niet de pleuris genoeg want zo moeilijk is dat niet.

druk op Q (quick masker modus)
Maar met G (gradient tool) wit en zwart, een verloop van links naar rechts, of verseviesa.
druk weer op Q nu ben je weer in edit standard mode
en nu druk je op de delete toets

tadaaahh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de vraag die je net stelde staat echt zowat bij ieder tutorial schema dus had even google gebruikt en dan was je er ook binnen no-time achter gekomen !

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 21:55 . Reden: ff link erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het lijkt me idd beter dat je even goed gaat zoeken. Verder hoort dit in Webdesign & Graphics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.