[W2K] Tv-kaart onmogelijk op 2e monitor

Pagina: 1
Acties:

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Ik heb hier 2 monitoren en 2 videokaarten.
hoofdkaart: geforce 4 MX440 (agp)
2e kaart: geforce 2 MX400 (pci)

Nou heb ik een pinnacle pro tvkaart gekocht (tv, radio en in stereo) en als ik nu de het tv-venster wil 'slepen' naar de 2e monitor lukt dat niet :?

De muis gaat wel door naar het 2e beeldscherm, alleen het venster blijft hangen aan de wand van de eerste monitor.

Iemand enig idee hoe dit kan? en hoe ik dit kan oplossen? Het is wel zo dat ik andere applicaties gewoon naar de 2e monitor kan slepen, alleen dit tv-venster dus niet...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
[edit]
ik heb al de search gebruikt, maar kon er niets over vinden...

[ Voor 7% gewijzigd door Ed. op 23-01-2003 21:28 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
http://www.realtimesoft.com/ultramon/
Probeer dit programma eens...

Ik move dit topic naar Software Algemeen. Ik denk dat het daat wat beter past :)

[ Voor 37% gewijzigd door SH007 op 23-01-2003 21:29 ]

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Ik heb ultramon nu geinstalleerd (super programma, thx voor de tip) alleen het probleem is nog niet opgelost.
Het lijkt net alsof er een wand tussen de twee monitoren zit, waar alles doorheen kan (IE, divx films, word, photoshop vensters) maar niet de PCTV vision software...

Ik heb al 1 ander tv-afspeel programma geprobeerd, maar die werkte niet goed

Iemand anders nog tip of advies?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:23

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Met Ultramon, kan je dan niet met rechtermuisknop op het plekje van de applicatie in de taakbalk kiezen voor: Move to Monitor 2 oid?

:)

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoi, ik heb soortgelijke problemen gehad met m'n Matrox G550 in dual head configuratie.

* Ik ken jouw configuratie niet natuurlijk, maar als het om één videokaart gaat kun mischien eens proberen om een desktop van 2048x768 in te stellen verdeeld over twee schermen.
* Zorg dat beide displays dezelfde resolutie en kleurdiepte hebben. Mogelijk onthoudt de afspeelsoftware de settings die gedetecteerd waren op het eerste display. Wanneer je het venster dan naar het tweede display sleept gaat het fout.
* De tv-kaart moet in het videogeheugen van je grafische kaart kunnen schrijven. DirectDraw (DirectX) upgraden...
* Gebruikt die TV kaart overigens een VESA feature connector (hierbij sluit je de tv-kaart aan op je videokaart) ? Zo ja, dan moet ie wel op beide videokaarten aangesloten worden.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand