Ik ben al 2 uren bezig maar ik zie mijn fout niet 
Als ik submit gebeurd er niks. Er wordt niks aan de database toegevoegd maar hij geeft mijn foutmeldingen (Oops... en Kan geen verb..) ook niet weer.
Als ik submit gebeurd er niks. Er wordt niks aan de database toegevoegd maar hij geeft mijn foutmeldingen (Oops... en Kan geen verb..) ook niet weer.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| <?php if ($submit) { // Maak verbinding met MySQL server $server = mysql_connect() or die ("Kan geen verbinding maken met database server."); mysql_select_db("gastenboek", $server); // Zet voor 'gevaarlijke' tekens (', ", en \) een extra \ $Naam = addslashes($Naam); $Mail = addslashes($Mail); $Homepage = addslashes($Homepage); $Bericht = addslashes($Bericht); // Maak SQL query om toe te voegen (INSERT) $sql = "INSERT INTO berichten (Naam, Mail, Homepage, Bericht) VALUES ('$Naam', '$Mail', '$Homepage', '$Bericht')"; // Voer SQL uit mysql_query($sql) or die("Oops..."); // Geef bevestiging echo "Bericht is succesvol toegevoegd."; } ?> <html> <head> <title>Bericht toevoegen</title> </head> <body> <h3>Bericht toevoegen</h3> <form action="gastenboek2.php3" method="post"> <input type="hidden" name="submit" value="yes"> Naam: <input type="text" name="Naam"><br> Mail: <input type="text" name="Mail"><br> Homepage: <input type="text" name="Homepage"><br> Bericht: <input type="text" name="Bericht"><p> <input type="submit" value=" Voeg toe "> </form> </body> </html> |
[ Voor 19% gewijzigd door Glimi op 23-01-2003 21:27 ]
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|