Toon posts:

[Pop3 mail] Spam- en virus filter Zonnet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van het nieuwsitem: http://www.tweakers.net/nieuws/25219

Ik zelf heb een zon account en heb het eens geprobeerd.

op zich ziet het er lekker simpel uit.. maar op een of andere manier doet hij het bij mij alleen op de webmailbox en niet op mijn outlook xp...

dus zodra ik mail ophaal, dan komt die meuk nogsteeds binnen (had ik maar mijn mailadres niet in moeten vullen bij de nigeriaanse douane :D )

wie heeft er nog meer problemen (gehad) om het werkend te krijgen?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 23:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

Bij mij werkt het idd ook niet. Maar ik heb er ook niet zoveel aandacht aan besteed. Ik delete spam altijd zonder er bij na te denken. :) En virussen hebben bij mij meestal niet zovele kans.

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

De spam filter werkte bij mij wel dit kreeg ik twee keer in een email te staan Possible SPAM (accuracy medium):
Dat was op 9 januari en 13 januari en nu bij dezelfde spam verzender staat er niks meer.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dus wil het zeggen dat de filters wel werken op je webmaildoos, maar zodra je de mail download, komt het nog binnen en moet je dus nog een keer rules in gaan stellen op [possible spam] items op basis van de messagetekst?

tjonge, ik dacht dat de filter van Zon het meteen zou deleten... dubbel werk dus... exteren mailspam filter installeren en die bij houden is dus makkelijker, want de mail komt toch wel naar je toe...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ze krijgen allemaal een *tag* op mijn oude zonnet mailadres (overigens krijgen de FWD mails dat ook, als ze door onwetenden van mijn nieuwe mailadres nog naar zonnet gestuurd worden :P)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/JvS/pics/zonfilter.gif

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp