Hoe kan ik onder NT4 server het maximale aantal bestanden dat in een map mag staan beperken tot 500
NT4 server probleem 1 is genoeg

Verwijderd
daarnaast is dit imo geen PNS..
NT4 kent geen disk quota's, en da's waar je naar op zoek bent.
Had je zelf ook bij MS of Deja kunnen vinden als je even de moeite genomen had te zoeken...
NT4 kent geen disk quota's, en da's waar je naar op zoek bent.
Had je zelf ook bij MS of Deja kunnen vinden als je even de moeite genomen had te zoeken...
dat er geen disk quota's zijn wist ik al er is geen ative directory namelijk ik wil graag weten of er een manier is om dit toch voor elkaar te krijgen
Verwijderd
misschien handig om dat de volgende keer te vermelden in je openingspost 
Wil je één bepaalde map limiteren, of gewoon alle mappen? Het eerste lijkt me nog wel te doen middels een script of een kleine VB/Delphi/C+/etc applicatie.. het laatste lijkt me relatief onmogelijk.
//off-topic
als iemand niet aangeeft wat hij/zij geprobeerd heeft, en/of waar hij/zij gezocht heeft, ga ik er van uit dat er niets geprobeerd of gezocht is.
Wil je één bepaalde map limiteren, of gewoon alle mappen? Het eerste lijkt me nog wel te doen middels een script of een kleine VB/Delphi/C+/etc applicatie.. het laatste lijkt me relatief onmogelijk.
//off-topic
als iemand niet aangeeft wat hij/zij geprobeerd heeft, en/of waar hij/zij gezocht heeft, ga ik er van uit dat er niets geprobeerd of gezocht is.
Pagina: 1