Toon posts:

Geen gerechtigheid op Tweakers, deel 3

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dat je niet welkom bent.
Inderdaad, dat is mijn punt... Mensen die het niet eens zijn met admins, zijn niet welkom.
maar omdat jij in kinderachtige welles-nietes-algoritmes verviel.
Helemaal niet, dan heb je de thread niet goed gelezen.
Hoe hij dit alles trouwens gaat stoppen? Door deze thread zo weer van een slotje te voorzien. Zoals het hoort.
Dan maak ik gewoon weer een nieuwe aan, de enige mogelijkheid is een ban, en dan laten ze zich wel ERG in de kaarten kijken, vind je niet? :)
Mijn argumenten zijn niet op, ik heb gewoon geen zin om nog meer tijd te steken in een user die niet wil geloven wat ik zeg en toch niet meer wil posten.
Wat zeg je dan? De meeste dingen die je zei, WAREN niet geloofwaardig, daar kun je niet omheen. Wat is je standpunt dan? Was die ban terecht, of niet... was het terecht dat Dystopia niet geband was, of niet? Ben je niet echt duidelijk in geweest.
Als u nu nog een topic van deze strekking opent met deze non-argumenten, dan mag u van mij persoonlijk voor 2 weken op vakantie en misschien vergeet ik wel een retour ticket mee te sturen.
1) Het zijn geen non-argumenten, behalve als je misschien admin bent, en dat is mijn punt dus :)
2) Als je mij bant, geef je me gelijk, vind je niet? Redelijke afgang
3) Het zal me jeuken of je me bant of niet, anders deed ik dit niet. Of had je dat nog niet door?

Verwijderd

U heeft vakantie

Wil je dit op een normale manier in niet kindertaal bespreken dan kun je de betreffende personen mailen op [nick]@tweakers.net.

Dit topic is gesloten.