Toon posts:

Plextor Writer op de hcc dagen......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel ben ik ongeveer krijt als ik een plextor 8x 4x 32x oid (oid) koop?
Of kan ik beter die Sony 8x4x32 kopen (388,- bij de mediamarkt)

ik wil namelijk een nieuwe brander kopen (die kut 3610 is super crappie)
en ik wil er ongeveer 400/500 piek aan uitgeven.

• WoyBoy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 09:07
Waarom kijk je niet in de Pricewatch, luie donder. ;)

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Dat de plextor-sekte nog niet gereageert heeft :?
Maar ff to business, ik zat ook te twijfelen tussen die Plextor en die Sony, en ik hoorde van "vrij veel" mensen op GOT dat ze problemen hadden met de Sony, over Plextor heb ik weinig klachten gehoord, maar ja ik kan ook doof zijn :P (btw. dat ben ik niet).
Ik ga zelf de Plextor op de HCC kopen, ik denk dat dat een verstandige keus is.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:41

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

JAZEKER is het een verstandige keus!!! >:)

* Harmen is al een paar maand eigenaar van een PleXWriter 12/10/32A Burnproof! 8-)

En hij werkt perfect. :7

Whatever.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:26

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb zelf de sony hier thuis draaien, en ook een Plextor 12x10x32 (met BURN-Proof :9 ) maar die Sony is, zeker voor dat geld, een lekker brandertje hoor. Ik weet niet wat het in prijs gaat schelen maar je kan best die Sony nemen, is niks mis mee. Hooguit heb je bij Plextor 3 (?) jaar On-Site garantie, en bij Sony moet je nog maar zien of je hem snel terugkrijgt. Dat is het enigste voordeel, de Plextor en de Sony ondersteunen beide hetzelfde (ook RAW-writing enzo) dus ik zou het van het prijsverschil af laten hangen (net wat je extra wilt betalen voor die on-site garantie)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:55
waren die plextor en die sony niet beide dezelfde speler (sanyo?) met een ander frontje >:)

Have a wheelie good weekend!

• sharkzor
  • Laatst online: 13:21
spaar door voor de plexy 12x/10x/32x met burnproof. heb deze nu een week, en het werkt echt perfect! oem kost ie zo rond de 600 gelden en zelfs bij de oem krijg je een ide kabel, cdrom audio kabel, schroefies en een ijzertje om je cd eruit te halen als ie uit staat (voor dat kleine gaatje). er stond trouwens no accessiores op de doos. vraag me af wat je dan allemaal wel niet bij de retail versie krijg.....

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Hetzelfde zo'n beetje Weareborg.
Ik had er 1 cdr & een rw bij.
Plus een usermanual

And The Only One

Pagina: 1