Toon posts:

[PS]logo's achtergrond van kleur veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een logo waarvan ik de achtergrond (wit dus nu) naar zwart moet krijgen...
Alleen ik heb werkelijk alles geprobeerd.. maar tevergeefs...
Kheb het proberen zitten uitteknippen en dan op een zwarte achtergrond te plaatsen & met verfblikje zitten te verfen & toverstafje...
maar daar wordt ie juist veel lelijker daardoor.. :(
De PSD file heb ik dus ook niet.. omdat dit bewerkt is met een Mac... en die lettertype heb ik dus ook niet @ pc..

Heeft er iemand een idee hoe je dit op kan lossen?
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~f.pang/restjes/test.gif

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Toch gewoon dat toverstafje, en dat in ieder wit vlakje klikken met die sneltoets om gebiedjes toe te voegen, Shift dus. En dan gewoon dat verfblikje, en als dat zelfs niet lukt is er iets mis.

[ Voor 3% gewijzigd door coubertin119 op 23-01-2003 20:30 ]

Skat! Skat! Skat!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57
met replace color met een hele grote fuzziness werkt het bij mij vaak beter dan met het toverstafje, maar dan moet de achtergrond wel een kleur zijn, maar da tis hier dus perfect :)

voorbeeldje met de grootste fuzziness:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vinceroy/test.jpg

edit:
[image -> adjustments -> replace color] dus

[ Voor 10% gewijzigd door Shagura op 23-01-2003 20:45 ]

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Shagura schreef op 23 januari 2003 @ 20:44:
met replace color met een hele grote fuzziness werkt het bij mij vaak beter dan met het toverstafje, maar dan moet de achtergrond wel een kleur zijn, maar da tis hier dus perfect :)

voorbeeldje met de grootste fuzziness:
[afbeelding]

edit:
[image -> adjustments -> replace color] dus
Eigenlijk zou je hem geen oplossing mogen geven (wat op zich wel errug vriendelijk is :p), enkel de manier waarop. Naja, hier prijkt binnenkort toch een slotje...

[ Voor 5% gewijzigd door coubertin119 op 23-01-2003 20:51 ]

Skat! Skat! Skat!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57
coubertin119 schreef op 23 januari 2003 @ 20:50:
[...]

Eigenlijk zou je hem geen oplossing mogen geven (wat op zich wel errug vriendelijk is :p), enkel de manier waarop. Naja, hier prijkt binnenkort toch een slotje...
ja, maar ik heb het dus ook ff met replace color geprobeerd en toen dacht ik 'ach waarom post ik dat plaatje dan ook niet' en ben ik gewoon uiterst vriendelijk vandaag :>

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

coubertin119 schreef op 23 January 2003 @ 20:27:
...en als dat zelfs niet lukt is er iets mis.
Mis? Met wie, met Photoshop, met TheChosen? :?
Dat hij hier niet uitkomt, hoeft nog niet te betekenen dat hij een n00b is, zo kom jij wel over op hem imho.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
coubertin119 schreef op 23 januari 2003 @ 20:50:
[...]

Pardon sjaak? Ga jij nu opeens bepalen wat mensen mogen posten? :X :X
en jouw 'oplossing' was ook geweldig, gewoon herhalen wat hij heeft aangeduid als 'niet werkend'.... Doe je leuk.
Pagina: 1