Toon posts:

countdows maken

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een totale n00b @ webpaginas maken dus daarom deze vraag omdat ik er niet uit kom.

ik ben met een site bezig (voor de gene die hem willen zien http://www.lorrettilburg.tk)

maar nu wil ik op de pagina van "wanneer" een coutndown maken. die aftelt van nu tot 11 july hoe kan ik dit maken? of ergens vandaan halen?

ik gebruik om de pagina te gebruiken frontpage!

alvast bedankt!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Ik vind dit meer w&g of ander soft spul :+. Maar google lijkt me beter op zijn plaats...

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
op google staan idd een paar dingen maar deze man is een leek in webpaginas en in ENGELS dus vandaar.... hier

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 20:12 . Reden: typfout ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 20:10:
ik ben een totale n00b @ webpaginas maken dus daarom deze vraag omdat ik er niet uit kom.

ik ben met een site bezig (voor de gene die hem willen zien http://www.lorrettilburg.tk)

maar nu wil ik op de pagina van "wanneer" een coutndown maken. die aftelt van nu tot 11 july hoe kan ik dit maken? of ergens vandaan halen?

ik gebruik om de pagina te gebruiken frontpage!

alvast bedankt!
Je zou kunnen kijken naar java scriptjes op php scriptjes

offtopic:
als ik eerlijk commentaar mag geven over jou site gebruik svp andere kleuren ik krijg hier hoofdpijn van 8)7 en zou je ook geen andere buttons kunnen gebruiken dit is opbouwende critiek ;)

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 11:40

DinX

Motormuis

Ik vrees dat deze in W&G snel op slot zou gaan.
Je kan misschien eens met google achter een java-appletje kunnen zoeken.

[google=countdown java applet]

Het engels zal geen probleem zijn want die sites waar die applets op staan zijn ook engels. En meestal is het niet meer dan kopieren en plakken

[ Voor 34% gewijzigd door DinX op 23-01-2003 20:14 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
als ik eerlijk commentaar mag geven over jou site gebruik svp andere kleuren ik krijg hier hoofdpijn van en zou je ook geen andere buttons kunnen gebruiken dit is opbouwende critiek

leuke mening maar dit is gewoon for fun dus ..

hoef er geen geld mee te verdienen dus doe ik het zo :)

Verwijderd

hmmja maar het was ook maar een tip :P

probeer eens op google te zoeken naar countdown javascript denk haast wel dat je wat kan vinden

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Scriptrequest, dat mag niet :)

Ga maar eens kijken met google, er is veel te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.