ATTN: MegaFlush 6 is coming up !

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Toevallig dat sequence hierover begon, maar wij zijn hier dus al weken mee bezig :P

Het is weer zover !

De PBO (Proxy Beheer Organisatie) heeft tijdens zijn dagelijkse vergaderingen besloten om MegaFlush 6 te organiseren !

Na weken van voorbereidingen, planningen, vechten en stress zijn de plannen nu duidelijk. Er is rekening gehouden met de afspraak dat er voor september geen MegaFlushes meer zouden zijn. Vandaar dat de eerste dag dat er geflushed wordt 2 september is :) . Waaro mnu dan al de aankondiging ? Nou het is nu 90 dagen tot september, en 90 dagen is de officiele houdbaarheids datum van de WorkUnits.

Hoe lang MF6 gaat duren is nog niet bekent. Er is een systeem opgezet zodat er heel gecontroleert geflushed kan worden, en eind augustus zal de lengte van MF6 worden bepaald. We gaan ervan uit om elke dag 1.5 miljoen te flushen.

We hebben gekozen voor deze lange spaartijd zodat men geen last heeft van de vakanties die tussendoor komen en iedereen heeft nu tijd genoeg om extra koeien te vinden :) ! Niemand is verplicht om meteen vanaf het begin mee te doen natuurlijk.

De planning:

-------------------------------------------------------------------------
| 3 juni | Laatste Maandflush DSmarty |
| 4 juni | DSmarty proxy -> MF1-proxy (maandflush.keyserver.org) |
| 4 juni | Laatste Zondagflush [eNeRGy] |
| 5 juni | [eNeRGy] proxy -> MF2-proxy (energy.keyserver.org) |
| 5 juni | Laatste Maandagflush DennisM |
| 5 juni | Laatste maandagflush Wildhagen |
| 6 juni | Dennism proxy -> MF3-proxy (dpc.linuxers.nl) |
| 6 juni | Wildhagen proxy -> MF4-proxy (wildhagen.keyserver.org) |
| 12 juni | Laatste Flush ErikB |
| 13 juni | ErikB proxy -> MF5-proxy (erikb.keyserver.org) |
| 30 augustus | Flushprogramma wordt opgezet |
| 2 september | MF6 begint |
-------------------------------------------------------------------------

We hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als de PBO :)

Greetinx het PBO

[eNeRGy]
Dennism
Wildhagen
ErikB
DSmarty
Dutchman (keyserver.org)

(edited 03-06-2000).]

[ Voor 7% gewijzigd door [eNeRGy] op 03-04-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Zeker Beter!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2552

Natuurlijk zal http://DPCTeller.da.ru weer online zijn om de flush al tijdens de dag in de gaten te houden. Dit is voor de echte stats freaks, zij hoeven nou niet te wachten tot de dag erna, maar kunnen om het half uur komen kijken hoever we zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Chakotay

Lick here to continue

/me blijft gewoon naar energy dumpen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Way to go DPC!

Even een kleine announcement:
maandflush.keyserver.org gaat aankomende dinsdag over op een nieuw systeem.
De URL voor de stats wordt: http://www.dsmarty.com/stats
Tevens is er speciaal voor deze proxy een forum:
http:/www.dsmarty.com

De stats worden om de 5 minuten gedraaid.
backup geschiedt ook elke 5 minuten.

Kortom: OP NAAR MF6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3658

Dus vanaf de 13e is erikb.keyserver.org publiekelijk toegangelijk (nu ook, maar hij spaart nog niet voor de MF). Als de keyservernaam niet werkt kan je altijd verbinden met scholekster.elprac.hvu.nl, dat is dezelfde. De stats zijn te vinden op http://erikb.keyserver.org/rc5 of http://scholekster.elprac.hvu.nl/rc5 .

ErikB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bovenstaande houdt dus in dat mijn proxy (wildhagen.keyserver.org, of pvdeijnd.icts.tue.nl) a.s. maandag de laatste maandagdump zal houden. Vanaf dinsdag a.s. gaat deze dus sparen. Stats blijven om het kwartier te bekijken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 15:19
nou ik zal hier ook ff een reply'tje neergooien. Vanaf dinsdag kun je op mijn proxy terecht.

Deze draait nu nog alleen de standaard poort. Als iemand om bepaalde redenen alleen op een andere poort kan flushen laat hem mij dat dan even melden via meel of icq.

De stats draai ik nu nog om de 10 min, Mocht het door de lengte van de runs te lang gaan duren als er veeel minuten logs zijn dan komen de stats er om de 15. Dit omdat mijn bak niet de snelste van het stel is. (p120 + 128 meg EDO ram.

Het adres:

dpc.linuxers.nl of dennism.linuxers.nl of gewoon op ip 212.120.105.157
Dit laatste werkt altijd, ook als er toevallig ergens dns problemen zijn.

de stats staan hier:
http://dpc.linuxers.nl
http://dennism.linuxers.nl/stats/
http://212.120.105.157/stats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3899

Nou, laat ik, dan ook maar met een bijde hande opmerking komen....

Wat nou als/Stel :

We geven alle proxy's de zelfde DNS naam
Zoiets als proxy.dpc.tweakers.net

vervolgens zorgt het 'round robin' mechanisme van de DNS ervoor dat alle proxy's evenveel geflust krijgen....zo hoeven we niet te rekenen wie wanneer en samen met wie moet flusjen....

en als een proxy vol is ( stel 5 miljoen )
dan halen we die uit de DNS, wanneer er zich nieuwe proxy's aanmelden, gewoon opnemen in de DNS......

dan hebben we in september een stuk of 10 proxy's met allemaal rond de 5 miljoen...

Wat betreft de statistieken...die kunnen dan gewoon weer samengevoegd worden en op de grootste machine ten toon gesteld worden....

oftewel 1 virtuele GigaFlushProxy (c)

istwah ? of snapt niemand er jota van ?

meu...

koezereskjoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-07 22:19
Waarom moeten we nog flushen als we toch al steeds op nr 1 staan? Beter zo houden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
ligt het verder aan mij, of raken er bij een megaflush altijd veel meer blokjes kwijt dan bij reguliere flushes? (relatief gezien natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Wouter: Bij Distributed verdwijnt altijd veel maar omdat iedereen bij een MegaFlush zijn blokjes -tig keer natelt valt het extra op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5275

Ik begin al te sparen eenskijken of ik boven de 30 k blocks uit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Laatst online: 03-07 15:59

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Komen er ook weer centrale proxystats??
Dus dat alle log-bestanden van alle proxy's bij elkaar gegooid worden??

Mzzl Harrie_1

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-07 07:57
Hmm ik begrijp niet helemaal waarom we flushen ik bedoel we staan nu toch al bijna elke dag bovenaan??

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ik zie het nut ook niet helemaal... behalve dat veel mensen 't nu eenmaal leuk vinden om te sparen :)

Persoonlijk vind ik het een beetje eng als 6 man "besluiten" gaan nemen voor 2051 leden. Samen met het risico op blokjesverlies dat toch bij het proxysparen hoort is dat voor mij genoeg reden om me dan maar in te gaan zetten voor de dagelijkse continuïteit van DPC.

Dus veel succes met de MF6, maar ik hoop eigenlijk dat er genoeg mensen niet meedoen om te zorgen dat we ook zonder MF op #1 staan.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Pinball: Wij (de PBO) zijn geen enge mannen in regenpakken die achter de boompjes wachten hoor ;)

De reden dat er slechts 6 mensen zijn die dit besloten hebben is simpel : de PBO bestaat maar aan 6 mensen, en dat komt weer omdat er maar 6 publieke proxies zijn... (eigenlijk 5, maar Dutchman doet andere dingen voor DPC).

Je bent niet verplicht om mee te doen, uiteraard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:51

Flapmo

and back is gigi!

Count me on............

De Kleuters zijn van de partij!

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2362

oh... :(

ik was al aan 't sparen voor een persoonlijke mf, ben ik al ongeveer een maand mee bezig..

'k weet dus niet of alle blokjes houdbaar zijn tot september, wat is nu handig, de boel nu dumpen en opnieuw beginnen of toch maar op de hooiberg gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5820

Stoffel, je kunt de blokjes die je gespaard hebt niet meer gebruiken voor MF6. Tegen die tijd zijn je blokjes te oud. Als je persee mee wilt doen moet je ze dus eerst dumpen en vanaf nu gaan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Kurzweil: het is niet zo dat blokjes die langer dan 90 dagen geleden uitgegeven zijn niet meer geaccepteerd worden hoor. Na 90 worden ze echter door Distributed als 'vermist' genoteerd en in theorie zouden ze dan opnieuw uitgegeven kunnen worden. Ik denk niet dat dat ook echt gebeurt omdat driekwart van de keyspace nog nooit uitgegeven is en blokjes die dubbel worden gedaan halen natuurlijk de totale snelheid van het project omlaag.

Stoffel: je zou het er op kunnen wagen, maar als je opnieuw begint moet je in 90 dagen toch ook een hele aardige voorraad op kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2362

Kurzweil : tnx, ik denk dat ik dan maar ff een eigen mf ga houden zeker omdat tegen de tijd dat m'n blokjes zijn verlopen ik er waarschijnlijk weer een kleine veestapel bij heb.. :), dus dan moet ik de schade kunnen inhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:16
Ik zit er nu over te denken om volgende week alles te dumpen en dan te gaan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Nogmaals: we 90 dagen om te sparen, dit betekent niet dat je 90 moet sparen... je mag best over 2 maanden pas beginnen.

Greetinx [eNeRGy]

Pinball: Het is niet zi dat we even op een avondje wat hebben besloten, maar we hebben daadwerkelijk weken lang overlegt, afgeweegt, etc. Ook hebben we de meningen gehoort van anderen (vooral in #DPC) en die waren voor 80% enthousiast, en enkele minder.

Greetinx [eNeRGy]

(edited 04-06-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 03-07 09:53

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[img]"http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/960132063.jpg"[/img] Hopelijk zorgt de MegaFlush ervoor dat de moraal niet inzakt door continue eerste plaatsen :)

What did you assimilate today?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 09:19
ik heb nu de proxy van wildhagen ingesteld.
mijn vraag is nu: als ik voor mf6 flush op die proxy, wat gebeurt er dan?

ps. wildhagen:

[Jun 04 18:32:00 UTC] The perproxy says: "Proxy spaart voor MF5, join #DPC op
irc.sorcery.net"

das nie helemaal goed dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Op Distributed.net staat dat vermiste blokjes opnieuw worden uitgegeven als het einde van de keyspace is bereikt en de code niet gevonden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2539

Wil iemand mij vertellen waarom we weer een megaflush moeten houden?
Is 6 keer per week de 1ste plaats niet genoeg? Of draait het om het "megaflushgevoel"? Of verveelt de PBO zich en willen ze gewoon wat organiseren?

Ik zie er nl het nut niet van in. Het is wel leuk om op 1 dag zo'n 50miljoen blokjes te droppen, maar volgens mij is dat ook niet het plan, maar meer een langere flush3daagse!

Uitleg plz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Laatst online: 29-06 23:53
Kunnen die 6 niet enge mannen zonder regenpak die niet achter boompjes staan ;-) misschien hun redenatie hier uitleggen?

Ik ben namelijk heel erg bang dat we door dit sparen, onze huidige competitie in de dag top 5 verspelen. Ik vind het namelijk super gaaf dat we alle 4 van de groten weten te verslaan, en zou het jammer vinden, als dat de komende 3 maanden niet meer regelmatig plaats vind.
Dus, hoe kunnen we ondanks de MF toch dagelijks competief blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 04-07 21:34

NightBird

DPC-Crew Coding
dyna18: heel makkelijk: gewoon nog meer leden aanwinnen en nog meer pc's per lid inpikken. :)
Daarbij komt nog het feit dat de vakantie weer voor de deur staat. Veel scholen gaan dan dicht, waardoor we minder blocks dan normqaal zullen halen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik ben een week offline geweest (uit mn kamer en dus uit mn casemakabel getrapt erg lekker allemaal dus nu weer 56k bij paps en mams) maar tog nog effe mijn mening... :)

Allereerst vinnik t jammer dat er niet meer overleg is geweest, als de PB O+Dutchman (die doet namelijk andere dingen voor de DPC, volgens mij doen meer dan 2000 mensen ook veel andere dingen namelijk blokjes voor de DPC, tog?) idd al WEKEN bezig zijn met plennen van MF6. Ik was er iig graag bij betrokken om mijn immer aanwezige en vervelende eigen mening te ventileren >:)

-Ik ga er vanuit dat er nog steeds genoeg mensen dagelijks blijven flushen om te zorgen dat we die #1 positie vasthouden gedurende de komende weken. Maar ik deel de angst van o.a. pinball da we door te sparen onze #1 daily pos. zouden kunnen verspelen.
-Door alle proxies te laten sparen laat je mensen met veel bakkies die naar proxies flushen trouwens ook geen keus, want alles weer opnieuw instellen is best veel werk.
-Ik las ook nog de slimme opmerking van nexT op t.n:
Heel vet allemaal die megaflushes(ik spaar nu voor mn verjaardagsflush ) maar wat als nou binnen kort de key gevonden wordt die kans wordt dan toch we l steeds groter en dan zitten wij daar met onze gespaarde blokjes.
Dat zou toch wel jammer zijn
Is idd erg zonde, en de kans bestaat natuurlijk wel...
-Enne er word geroepen dat we dan maybe een week lang 1,5M blokje kunnen flushen, maar dat aantal doen we tegen die tijd sowieso al dagelijks als t een beetje meezit (exacte voorspellingen hierover laat ik aan Andy over :D).

Verder had ik geloof ik nix meer, maar wt niet is kan nog komen... :)

Zelf zal ik effe denken over mijn paar bekken die meedoen, for the sake of the daily stats dan maar.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2478

ik moet eerlijk gezegd RubZie wel gelijk geven.

ik snap best dat je niet alle leden kan raadplegen maar 6 van de toch nog meer dan 800 dagelijkse flushers is toch wel weinig (minder dan 1%).

de opmerking dat er in de vakantieperiode toch minder geflushed zal worden is des te meer een reden om toch maar te blijven flushen om niet helemaal weg te zakken.

kortom zie ik persoonlijk maar 1 echt groot pluspunt en dat is de extra aanwas van leden.

even voor de duidelijkheid ik ben niet TEGEN de MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Ik voel me geroepen om even een uitgebreide uitleg te geven over MF6

Allereerst wil ik even benadrukken dat niemand zich verplicht moet voelen om mee te doen met de MegaFlush !

Er zijn een paar redenen waarom we de MegaFlush (© RubZie) hebben georganiseert.
Ten eerste hebben we besloten dat er voor september geen MegaFlush meer zou worden gehouden. Dit besluit is mede gemaakt door mijzelf. De reden toen was dat er veel mensen al meer dan 3 MF's vooruit aan het plannen waren! Door veel mensen (waaronder ikzelf) werd dit als zeer chaotisch ervaren. Dus er werd een MegaFlush-stop gehouden. Veel leden vonden dit niet echt leuk, want het sparen werd als erg uitdagend bevonden. Toch waren we het in het algemeen over eens dat we onze kracht eens wilde laten zien zonder te sparen.
De afgelopen week hebben we 6 keer op #1 gestaan van de wereld, dat zonder een echte MegaFlush. Ik denk dat we daarmee al aardig het eerder genoemde doel bereikt hebben. Ondanks deze successen kwamen er steeds meer geluiden dat de mensen weer een MegaFlush wilde houden. Dit lijde zelfs tot een posting op het forum.
Verder is een MegaFlush altijd een leden trekker geweest, iets wat momenteel erg belangrijk is als het gaat om de strijd voor #1! Op 10 januari waren we heel opgetogen, we hadden 900 leden. Afgelopen week gingen we over de 2000-leden grens! in 5 maanden tijd 1100 leden erbij. Dit komt grotendeels ook door de bekendheid die we met de MegaFlushes hebben gehaald. Ik denk dat we met deze MegaFlush de nodige leden bij elkaar kunnen halen om zonder veel moeite om #1 kunnen gaan strijden.

Waarom hebben we nu een periode van 90 dagen genomen? En waarom gaan alle proxy's meteen over? Nou teneerste is 90 dagen de officiele houdbaarheidsdatum van de blokjes. Maar dit verklaart nog niet de lange spaartijd. De komende maanden zullen er veel mensen vakanties hebben. Een van de redenen is om toch iedereen een kans te geven mee te sparen ondanks dat ze tussendoor afwezig zullen zijn. Ook zullen er geen leden zijn die pas na hun vakantie erachter komen dat er een MegaFlush bezig is.
Origineel was de planning om juist niet alle proxy's meteen over te laten gaan. Allereerst zou er op 6 juni alleen mijn proxy overgaan. Daarna zou elke 10 dagen er een proxy bijkomen. Aan dit plan werd dan ook vastgehouden. Echter waren er steeds meer proxybeheerders die liever meteen overgingen na hun eerstvolgende flush. Dit is wat nu dan ook gebeurt is. Alle proxy's, buiten die van ErikB, zijn over gegaan als openbare MegaFlush proxy.

Als laatste wil ik even reageren op de opmerking dat 6 enge mannen in regenpakken achter bomen en struiken even wat beslist hebben. Ten eerste is er niet echt een organisatie achter DPC. Ikzelf ben begonnen met het idee van MF6 (Dit heb ik overigens ook al vertelt tijdens de #Tweakers.net meeting.). Ik had al enige ervaring doordat ik ook nauw betrokken was bij MF3, 4 en 5. Allereerst heb ik met Dutchman ( www.keyserver.org ) gesproken over hoe we het zouden moeten aanpakken. We hebben het toen uitgebreid gehad over de datum waarop, en hoe lang de MegaFlush moest zijn. Deze plannen heb ik toen ook op papier gezet. Ik wist dat een MegaFlush alleen mogelijk was in samenwerking met alle andere openbare proxy's. Daarom heb ik ook contact gezocht met Wildhagen, Dennism, ErikB en DSmarty. Zei waren allen direct enthousiast. Nadat deze mensen op de hoogte waren heb ik ook Marc_H gepolst en ook hij was erg tevreden over de plannen die er op dat moment waren. Als laatste heb ik ook Chaos ( dpc.tweakers.org ) gesproken en aangezien hij ook enthousiast was leek het mij duidelijk.. beginnen met die hap!
De datum waarop alles bekend zou worden gemaakt (6 juni, D-Day) werd echter iets naar voren geschoven om beter uit te komen met de proxy overgangen. Toevallig dat sequence toen op GOT ook een posting plaatste.

Sinds de bekendmaking van MF6 heb ik 85% enthousiaste reacties gehad. Dus ik denk dat het toch niet zo'n slecht idee was... maar wie ben ik om dat te zeggen.

Het is wel leuk dat eerst de leden tegen een MF-stop waren, en nu juist tegen een MF zijn :) .

Ik hoop hiermee wat vragen beantwoord te hebben.

Greetinx [eNeRGy]
(Over-enthousiast MF'er :P )

Ps. Voor meer info over deze MegaFlush, Wat een MegaFlush is, de geschiedenis van de MegaFlush en de planning kijk even naar dit artikel.

(edited 05-06-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2478

je verhaal maakt idd veel duidelijk over de gang van zaken [eNeRGy].

btw ik snap ook wel dat als je een MF nu probeert te regelen via GoT dat het dan met de huidige bezoekersaantallen erg onoverzichtelijk wordt en dat dat de besluitvorming alleen maar onnodig vertraagd.

mij hoor je dan ook helemaal niet zeggen dat iedereen mee had moeten beslissen, maar een wat grotere groep (representatief) is denk ik wel wenselijk. vooral omdat nu (voor veel mensen)alleen de laatste schakel tussen de "particulier" en distributed.net ingelicht was/werd.

MegaFlushes (© RubZie) zijn onze tweede natuur en daarom steun ik elke MF©. laat dat wel duidelijk wezen. voor mij (en mijn team) is 90 dagen wel te lang, maar zoals al gezegd werd je hoeft niet 90 dagen te sparen.

PBO veel sterkte met de rest van het organiseren van dit onderhand wel heel erg gegroeide evenement (zo kan je het tegenwoordig wel noemen denk ik). en als jullie eventueel nog hulp nodig hebben, dan weten jullie mij te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Teffa --> Een kleine correctie, er is wel degelijk rondgevraagd op de bekende IRC kanalen. Het is echt niet zo dat wij "maar even besloten hebben een MF te houden"
Dit hebben wij op IRC gedaan omdat daar een groot aantal actieve leden rondhangt.
Een thread hierover op GoT zou een onzinnig lange thread waar misschien 500 mensen hun mening gaan spuien.
Totaal niet interessant, zoals [ENERGY] al aangaf: Meedoen aan de MF6 is vrijwillig.
We don't force anyone.
En de kritiek wat betreft mensen die niet zo 1-2-3 al hun systemen kunnen aanpassen zodat ze niet op een proxy flushen:
Ik heb met het grootste deel van "mijn" flushers overlegd.

MOOOOHHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Cowja, het spijt me als sommigen zich gepasseerd voelen in het overleg. Helaas heeft niet iedereen het goed meegekregen.
(waar helaas ook weinig aan gedaan kan worden, je kan nou eenmaal niet iedereen op hetzelfde moment bereiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Laatst online: 09-06 21:50

Andy

rm -r

tsjaa,

het lijkt me duidelijk he:

Mensen die willen sparen, gaan sparen.

Mensen die elke dag op #1 willen staan, krijgen ook weer wat extra spanning omdat de keyrate iets omlaag gaat.

Mensen die denken dat we nu uit de top 5 donderen zijn een beetje kortzichtig: met 500k~600k per dag wil dat ook wel lukken en bovendien zijn de proxy's openbaar zodat iedereen kan zien wat er werkelijk wordt geflushd

Ongetwijfeld zal one inzakkende keyrate hier en daar voor Euforie zorgen :) :P ;)
Des te groter is de lol (laten we wel trachten ons mondje erover te houden....)

en als laatste:
Ik zeg altijd maar zo:
Ik zeg altijd maar zo:
Ik zeg altijd maar zo:
Ik zeg altijd maar zo:
Ik zeg altijd maar zo:

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 03-07 09:53

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je niet wil sparen blijf je gewoon dagelijks flushen.

Ik denk dat het voor DPC beter is wanneer we niet constant op 1 staan, want dat gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat het enthousiasme om PC's te assimileren omlaag gaat. Bovendien zal het andere teams alleen maar motiveren om een hogere keyrate te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Als we alleen maar eerste staan, gaat het enthousiasme zeker omlaag. kijk maar naar Team Anand, hoeveel leden krijgen die er dagelijks bij?

Verder is het wel ze, dat van de afgelopen 8 dagen stonden we 7x op 1, maar in die 7 dagen heeft er ook 6x een proxy geflushed. Dus zogauw die proxy's dadelijk overschakelen, zullen we meteen weer terug zakken naar 4/5 plaats, gewoon omdat mensen die niet bij sommige clients kunnen, toch sparen, gewoon omdat ze de proxy niet kunnen veranderen.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2539

Mooie verhalen allemaal, maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat er precies gedaan wordt met die blokjes!!!

Het zijn (hoop ik) er zo'n 35miljoen, worden die op een dag gedumpt of meer over 20 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Het is nooit mogelijjk om 35M blokjes in een keer te flushen... en moet je eens na gaan hoeveel er verloren zal gaan. Nee, dat vind ik echt zonde...

count me out. ik flush gewoon dagelijks...

Bij MF5 had ik 40K gespaard, en daar is maar 13K van door gekomen. dat is reden voor mij genoeg om niet te sparen. je gaat me nuet vertellen dat er dagelijks 60% van de blokjes kwijt raakt...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Dirk-Jan,

1: De opmerking dat er tijdens een MF meer blokjes verloren gaan is onzin. Relatief zal dit altijd ongeveer hetzelfde percentage zijn. Bovendien flushen de meeste proxy's enkele keren.
2: We gaan echt geen 35 miljoen (er vanuit gaande dat we dat halen dan) op 1 dag flushen, in principe flushen we gewoon 1.5M per dag.
Dus een flush-20daagse is mogelijk. Maar daarover is nog niks besloten.. misschien ook wel een Flush-3M-10daagse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4617

Clan of Nine blijft voorlopig meesparen op Wildhagenproxy, alleen in de dnet stats gaan we dan niet echt omhoog :'( tenzij je gedeelte naar Dnet en Proxy flushed, maar dan sparen we niet zo hard op proxy, naja, time will tell

Life as you know it..is over!You will be assimilated!!Resistance Is Futile
[Dutch Power Cows]Clan_of_Nine greetz all medekoeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ow jah, laten we niet doen alsof we over de wereldvrede aan't overleggen zijn hier he. Al zijn we dat natuurlijk eigenlijk wel een beetje maar dat komt natuurlijk weer door Femme's DPC slogan ;)
Dusseh maak t allemaal niet zo officieel enzow want dat is het niet (ik bedoel in termen spreken van "wij" "organisatie" "betrokkenheid" en meer van dat soort zwaar lijke te wegen termen), t blijft een spelletje he! :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Keyproxy.tcw.cx blijft net als bij MF5 voor de dagelijkse continuiteit zorgen. De echte statsverslaafden die daar flushen moeten ook dit maar eens lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 10:34
Wat misschien voor de mensen die bang zijn uit de top 5 te donderen :( interessant is: gek genoeg is onze dagenlijkse top 5 positie juist tijdens de vorige MegaFlush(©) bereikt ! :) Het zou me niets verbazen als wij doodleuk om de dagelijkse eerste plaats blijven strijden :) Op de top van de vorige MF spaarden we iets van 200K per dag, dus dan haal je dagelijks nog een heel aardige score :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Laatst online: 02:42
Ik vind wel dat je dan over 90 dagen niet 30 * 1.5 miljoen blokjes moet flushen, aangezien we dat tegen die tijd zonder het sparen ook wel halen (trek de stijgende lijn van nu maar eens door, dan kom je zelfs nog hoger uit). Maar zorg er dan voor dat we twee weken lang heel ruim bovenaan staan met per dag minimaal 3 miljoen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Laatst online: 26-05 12:36
Procyon for life (donderse nozem) blijft dus echt wel flushen bij DSMARTY..!!

MAAR ook blijf ik normaal flushen..!!

het leukste zou zijn als we niets laten merken tegenover de amerikanen enz,,!!

DPC'S ROELT..!!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
redwing: er zijn heel veel mogelijkheden, en we kiezen dadelijk als team hoe we het gaan aanpakken.. maar laten we eerst zorgen dut we uberhaupt blokjes hebben om te flushen :)

So .. keep on crushing

Greetinx [eNeRGy]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Oops

(edited 06-06-2000).]
Pagina: 1